Princess filler huulitäyte kokemuksia
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minulle laitettiin reilu kuukausi sitten kyseistä ainetta ensimmäistä kertaa ja kokemukseni perusteella kyseessä ei ole kovin pitkäkestoinen aine. Tämä tietysti on hyvin ihmiskohtaista ja riippuu aineenvaihdunnasta jne, mutta itselläni näin.
Selvä,kiitos tiedosta:)oliko lopputulos kuitenkin hyvä?
Siskollani oli kyseistä ja kesti huulissa melkein vuoden,sen perusteella voin suositella.
Olin kyllä erittäin tyytyväinen lopputulokseen! :)
Minulla kyseistä ainetta ollut nyt n.kuukauden ja hyvin on tähän asti pysynyt. Ajan kanssa näkee milloin lähtee
Jos tulee ankkahuulet niin aine on pistetty liian reunoille ja tekijä ollut huono.
Saako jollain huulitäytteillä sellaista, että keskelle ei jäisi sitä koloa, josta heti tunnistaa, että on täytteitä?
Ei oo kokemuksia, mutta kiinnostaa kovasti.
En varmaan laitakaan veronpalautuksia asp-tlille, vaan huulitäytettä varmaan otan.
Voi psaka.
En halua kuulla sanaakaan mistään huulitäytteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee ankkahuulet niin aine on pistetty liian reunoille ja tekijä ollut huono.
Näin on
Noita fillereitä on ollut nyt muutamassa paikoissa tarjoushintaan 1ml.En tiedä onko laadultaan sitten huonoa kun halvalla myydään.
https://thumbs.dreamstime.com/b/fish-lips-26237900.jpg
Tällä beibeillä on. Ui nyt ns. syvissä vesissä tän jutun kanssa.
Voiko sitä laittaa heppiin niin että pikkipili pullistuu jättimelaksi, jotta mammat olisivat tyytyväisiä?
Miksi muijat haluaa tietoisesti antaa itsestään idiootin bimbon kuvan?
Ei kyllä voi olettaa että tällä pastalla tulis asiallisia kommentteja asioista.
Mulla hyvät kokemukset,huulista tuli kauniit ja täyteläiset mutta siten että kukaan ei huomannut että niihin pumpattu jotain:)
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä laittaa heppiin niin että pikkipili pullistuu jättimelaksi, jotta mammat olisivat tyytyväisiä?
Ei kannata liikoja unelmoida... Poikkiksen heppi paksuuntui vaan vähän, ei siitä mitään jättimelaa tullut
Minulle laitettiin reilu kuukausi sitten kyseistä ainetta ensimmäistä kertaa ja kokemukseni perusteella kyseessä ei ole kovin pitkäkestoinen aine. Tämä tietysti on hyvin ihmiskohtaista ja riippuu aineenvaihdunnasta jne, mutta itselläni näin.