Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi minua seksibimboksi baarissa- Syynä muka isot tissini

Vierailija
01.07.2018 |

Olin parin kaverin kanssa eilen baarissa, kun joku mies tuli haukkumaan minua seksibimboksi. Kysyin sitten mieheltä, että mistä hän niin päättelee, niin mies vastasi, että " No yleensä isorintaisia naisia ei ole siunattu isolla älykkyysosamäärällä, mutta sun kavereilla on kivat terhakkaat tissit" Olin aivan hämmentynyt ja paniikissa. Itku tietysti tuli. Tuntuu todella pahalta, että joku tulee haukkumaan ihan tuntematonta ulkonäön vuoksi. Tuntui myös ikävältä, että kaverien rinnat on hyväksyttävät miesten silmissä, mutta minun omat eivät ole. Kaverit saivat myös seuraa, mutta minä en. Onko isot rinnat oikeasti este?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.Että ihan itketti. LOL

Vierailija
2/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä este, mutta onhan se vähän ikävää, jos jollain nuorella naisella on järjettömän kokoiset kaksoset. Keskikokoiset ovat hyvät tai sitten pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi olla nyt niin, että mies oli turhautunut, ymmärsi, että olet hänen liigansa yläpuolella, eikä kännissä osannut purkaa tunteitaan muuten. Saattoi myös yrittää pelimiehenä. ns. hot cold pokaus tyyliä, mutta veti sut kyllä aivan liian kylmäksi.

Vierailija
4/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä *permat heitän mieluummin isoille lolloille kuin ketun nenille.

Vierailija
5/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä este, mutta onhan se vähän ikävää, jos jollain nuorella naisella on järjettömän kokoiset kaksoset. Keskikokoiset ovat hyvät tai sitten pienet.

Mikä siitä tekee ikävää?

Vierailija
6/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo kertoi pelkästään sanojastaan. Ymmärrän että satutti mutta älä nyt ainakaan kuvittele että jotenkin yleisesti susta tolleen ajateltais. Tisseistä näkee äo:n? Paremminkin paljasti oman heikon älynsä. Taitaa mennä sekasin isoista tisseistä.

Vierailija
7/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin väsyneitä tissitrollauksia että ilmiannan aina välittömästi. Lopeta jo isotissihullu. Hanki ammattiapua.

Vierailija
8/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olisi kiva. Voisi sitten analysoida tilannetta tarkemmin.

Vierailija
9/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on ainakin mun ihannenaisen ominaisuus. Idiootti äijä, kun tuolla tavalla arvostelee tuntemattomia.

Vierailija
10/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ap yehtailee isotissialoituksia jatkuvasti.

Oletko myös se sama ap, joka pelkää vievänsä häissä huomion morsiamelta tyrmäävällä ulkonäöllään?

Vierailija
11/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tollaset toisesta korvasta ulos. Kauniit varmasti ovat, etkä sä mikään bimbo ole vaan ihana nainen. <3

M34

Vierailija
12/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä tässä on hauskinta?

Tuollaisia laukova mies saa kyllä baarista seuraa itseluottamuksensa ansiosta, kun taas se kohteliaaksi kotona koulittu mies, joka olisi vain ujosti ehkä kehunut rintojasi, menee valomerkin jälkeen takaisin yksinäiseen sänkyynsä kebab-aterian jämät rinnuksillaan.

Vierailija
13/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nyt ei vielä tiedä, rintojen kasvuun ja kokoon ei voi itse vaikuttaa. Sanoillakin ahdistelun syy on aina vain tekijässä. Tissimiehet on aivan alinta lajia. Ap älä välitä.

Vierailija
14/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhan siinä tietenkin tuli, kun luin tämän pskan aloituksen.

Vierailija
15/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin paniikkiin, itkin ja kakkasin housuuni kun huomasin, että ap. on taas tehtaillut surkean provon. MIKSIIIII????