Maailman kaunein nainen?
Kuka on maailman kaunein nainen? Perustele.
Aloitan: Prinsessa Diana. Elegantti, hienostunut, siro.
Kommentit (48)
Mä en tajua tota KAte Winslettiä..oikeesti. :/ Se näyttää joltain mieheltä tai leijonalta... Jotenki iso naamaki, en oo koskaan tajunnu et miten se voi olla kaunis . :D Ja toi eva green on enemmän persoonallinen ku kaunis mut uskon et toi tyyli on jonkun makuun. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi n 10 vuotta sitten. Kropassakin oli muotoja, ihannevartalo täydellisten kasvojen lisäksi.
Jes, vihdoin joku toinenkin hehkuttaa Kiiraa. Minä olen jo moneen ketjuun nimennyt hänet ja naiset vain ihmettelee valintaani :D
Ikä alkaa vitosella, eletty elämä näkyy kehossa, harva varmaan kiinnittää häneen sen enempää huomiota, mutta minun huomioni hän on saanut :) Pelkkä kuva ei tee hänelle oikeutta, hänen kanssaan pitää viettää aikaa. Todellinen kauneus tulee sisältä.
Hälsningar för hon!
Minusta Miranda Kerr. Tyttömäinen ja naisellinen samaan aikaan. Ei klassisen kaunis vaan persoonallisen näköinen olematta mallimaisen kolkko. Jotenkin raikkaan, pehmeän ja lempeän näköinen. Tavis ja kaunotar samaan aikaan, ehkä se juuri viehättää mua.
Joo munkin mielestä miranda kerr on tosi kaunis huippumalli.
Vierailija kirjoitti:
Eva Green. Hän ei ehkä ole klassisen kaunis, mutta minua onkin aina vetänyt puoleensa hieman erikoisemmat piirteet. Evan silmissä on syvyyttä ja seksikkyyttä ja iho on kauniin vaalea. Evassa on särmää ja mystisyyttä. Ihailen!
N24
Evalla myös kauniin rinnat 👍 Monissa leffoissa esiintyy alasti eikä ole silikoneilla pilannut kroppaansa 😊
Vierailija kirjoitti:
Michelle Pfeiffer, ylivoimaisesti.
En ole koskaan ymmärtänyt Pfeifferin ylistystä. Mielestäni ei oikein minkään näköinen.
Remppa vai muutto-ohjelman Jillian.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi n 10 vuotta sitten. Kropassakin oli muotoja, ihannevartalo täydellisten kasvojen lisäksi.
Olen täysin eri mieltä. Kiiralta puuttuvat huulet lähes kokonaan, ja kun avaa suunsa näyttää kuin pääkallo irvistäisi. Kropassa on pitkä selkä ja lyhyet jalat, lypsyjakkaramalli. Rinnat puuttuvat kokonaan. Ei voi kyllä sanoa MAAILMAN kauneimmaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michelle Pfeiffer, ylivoimaisesti.
En ole koskaan ymmärtänyt Pfeifferin ylistystä. Mielestäni ei oikein minkään näköinen.
Mulla tähän sarjaan menee Claudia Schiffer, suorastaan ihmeellisen näköinen, ei millään mittapuulla kaunis.
Cindy Crawford taas on kaunis, samoin kuin tyttärensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Kiiralta puuttuvat huulet lähes kokonaan, ja kun avaa suunsa näyttää kuin pääkallo irvistäisi. Kropassa on pitkä selkä ja lyhyet jalat, lypsyjakkaramalli. Rinnat puuttuvat kokonaan. Ei voi kyllä sanoa MAAILMAN kauneimmaksi naiseksi.
Kiira on ihan nätti sellaisella teinityttömäisellä raikkaudella, mutta ei kaunis.
Lily-Rose Depp keikkuu kyllä ihan kärkisijoilla, vaikka en ehkä naiseksi vielä kutsuisi 19-vuotiasta. Vanessa Hudgens myös miellyttää omaa silmää tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nykyään, mutta olihan sillä esim tuossa kuvassa 18 v perse ja rinnat, ja kuitenkin kapea vyötärö.
Kate Winslet oli yksi mun ensimmäisistä ihastuksista pikkupoikana, kun näin Titanicin. :D Ja edelleen näin vajaana kolmekymppisenä, pidän naista äärimmäisen seksikkäänä. Tosi naisellinen ja muodokas.