Kertokaa mulle miks ihmiset tekee näin?
Oltiin eilen sukujuhlissa ja taas kerran pistin merkille ku meidän vauva oli mummilla sylissä, niin kun mummin piti mennä käymään vessassa niin hån lähti etsimään mun miestä ja lykkäs vauvan tälle, vaikka mä olin istunut koko ajan mummin vieressä. Tätä tekee myös lapsen toinen mummo ja muutama sukulaistäti. Pahin oli kun yksi sukuun naitu täti tempaisi ensin vauvan mun sylistä, jaksoi pitää sitä ehkä kolme minuuttia, etsi aivan päissään olevan vaarin ja antoi vauvan tälle, vaikka taas mä olin vieressä koko ajan. Niin, että miksei sitä vauvaa voi antaa äidille syliin takasin vaan on etsittävä väkisin joku muu jolle sen voi antaa? Mun logiikka ei oo ny ihan saanu kiinni tästä käytöksestä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi tyrkätä äitien, eikä sen toisen vanhemman syliin, jos sellainen kerran on?
No pointti oli se että se tässäkin tapauksessa se isä piti erikseen etsiä sieltä juhlapaikalta, kun mummo olis päässy paljon vähemmällä vaivalla ku olis antanu vauvan vieressä istuvan äidin syliin, käynyt vessassa ja ottanut vauvan takas omaan syliin. Sen sijaan hortoiltiin 10 min etsimässä sitä isää, joka toi vauvan sit kuitenkin mulle. :D
Halusivat että sinäkin saat välillä liikkua vapaasti, hakea syömistä, juomista jne. Kommunikoivat vain asian huonosti. Kertomuksestasi päätellen sinäkään et osannut sanoa ajatuksiasi ääneen.
Miksi se pitäisi tyrkätä äitien, eikä sen toisen vanhemman syliin, jos sellainen kerran on?