AUTTAKAA!!!
Olen nyt rv:llä 6+3. Eilen illalla alkoi ihan pikkuinen tuhruvuoto, tänä aamuna pönttöön tuli jo ihan kunnon luraus tummaa verta ja paperiin jäi ihan pikkuriikkisen hyytymää. Onko kellään muulla ollut tällaista, vai voinko unohtaa vauvahaaveet ja odotella että pikkuinen lorisee kokonaan ulos? AUTTAKAA!!!!!
T:epätoivoinen
Kommentit (6)
Kannattaa käydä tarkistuttamassa itsesi sairaalassa/neuvolassa,että mikä on tilanne.Varsinkin jos on jotain oikein lorahtanut pönttöön! Soittele sairaalaan ja kysy pääsetkö ilman lähetettä. Jos et niin soita neuvolaan ja pyydä sieltä lähete. Kannattaa mennä heti!
Lohdutukseksi:Toi tumma veri kyllä viittaisi vanhaan vereen! kaikki voi olla hyvinkin.
Tsemppiä
Lilli81 35+0
Minulla alkoi ekan kerran tuhru viikolla 6, mulla jäi myös tummaa verta paperiin. Tuhrua kesti muutaman päivän. En mennyt silloin lääkäriin, mutta soitin polille ja käskivät tulla, jos alkaa vuotaa verta niin, etä se on hallitsematonta tai tulee pahoja kipuja. Seuraavan kerran tuhru alkoi viikolla 9, kesti n. viikon. Aloin olla todella kypsä ja epätoivoinen ja menin yksityiselle gynelle ultraan. Hän tarkisti vuodon, ja ultrasi elävän, viikkoja vastaavan sikiön, joka sai taas hieman helpottuneemmaksi. Ei osannut sanoa, mistä vuoto tulee, epäili istukkaa. Nyt viikko 12 meneillään ja eilen jäi taas paperiin jotain vaalenaruskeaa. Mulla ei ole suuria kipuja, pientä nippailua sieltä sun täältä aina toisinaan. Tämä on piinaavaa, mutta ei tässä muu auta kuin ajatella positiivisesti, jos jotain on tapahtuakseen, se tapahtuu, eikä siihen itse voi juuri vaikuttaa. Toivotaan kuitenkin parasta kaikille tuhruttelijoille, se tuntuu olevan TODELLA yleistä!
-Sade
Pikkuinen siellä oli ollut, jotain jämiä vielä näkyi, mutta pois se on valumassa. Tuntuu niin pahalta, eikä voi muuta tehdä kuin itkeä...
Olen pahoillani. Kaikelle on kuitenkin tarkoituksensa, joskaan se ei varmaan pahimpaan suruun lohduta, mutta aika parantaa haavat!
-Sade
..tulin vaan sanoo että toivottavasti kaikki kunnossa ja on " valemenkat" tai joku harmiton pieni vuoto joka löppuu pian!!
pidän peukkuja sulle! bd bd bd bd
jos vaikka joku muu kellä on kokemusta vois vastata..
my_selene ja neiti rv 35+4