Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D -ultra Helsingin Femedassa..

08.01.2010 |

Paljonko maksaa ja oliko sen arvoista?

=) Tahtois mennä.. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Me käytiin. Jos käy ennen kun rv 24 loppuu saa Kela-korvauksen ja sit maksaa muistaakseni n.167€. Muuten oli jotain yli 200€.

Meillä vaavi oli tosi huonossa asennossa, joten naamasta näkyi vaan puolet ym, eli siinä mielessä vähän pettymys. Sukupuoli selvisi ja vauvalla oli kaikki hyvin, se oli positiivista, eli kyllä se oli sen arvoista.=O)

Nyt 29+2

Vierailija
2/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femedassa Brunolla- ja kyllä, on se hintansa väärti. Maksoi just jotain 160e luokkaa Kelan korvauksen jälkeen. Tässä kolmannessa raskaudessa olimme ultrassa rv 23+.

Me ollaan saatu kaikista muksuista dvd:t kotiin, joita on sitten ihana näyttää perheelle ja kavereille ja tietenkin jäähän videoinnista upea muisto lapsille itselleenkin. On aika mieletöntä nähdä kokreettisesti vauvan kaikki piirteet melkein kuin valokuvaa katsoisi. Ja onhan ultraus todella tarkka ja selkeä, ihan erilaista seurata ja katsella vauvaa kuin normaalissa 2D-ultrassa.(miehetkin tajuaa jotain:))

Toki monet mieltävät 4D:n hieman 'turhaksi', mutta olen toisaalta kuullut, että vasta 4D:ssä vauvasta onkin löytynyt todella jotakin poikkeavaa (esim huulihalkio, joka usein normiultrassa jää huomaamatta)

ihmetys rv 33+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen pitää mennä rakenneultrana.

Voin myös kuvitella, että yksityisellä (lääkäri)ultraaja paneutuu keskimäärin paremmin/huolellisemmin sikiön rakenteisiin kuin "liukuhihnakätilö", jolla on ties kuinka monta ultraa äitipolilla samana päivänä.

En sano, etteikö kätilö voisi asiaansa osata, mutta koulutukset ja lähestymistavat voivat olla silti vähän erilaiset.

Vierailija
4/4 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin päätettiin miehen kans mennä.

Mulla on kättärillä rakenneultra vasta viikolla 21. joten tekis mieli mennä hiukan aikaisemmin, kun kärsimätön oon. Ja ihan huippua, jos saa tietää sukupuolenkin.. =)=)

Pitäis päästä tekemään inventaariota lastenvaatteista yms. tarvikkeista, niin olis kiva tietää kumpi sieltä on tulossa..