SYYSKEIJUJEN viikonloppu, pe-su :)
Kommentit (22)
Palailtiinkin mökiltä jo tänään ja ihan hirvee pyykkikasa odottaa tuolla pesijää...otin nimittäin kaikki pyyhkeet ja lakanat mökiltä mukaan. Huh, ihan kun ei muutenkin olis tuota pestävää.
Mulla harjotussupistukset tuntuu kiristyksenä, joskus jopa melko voimakkaana, niin että tuntuu kuin pitäs suoristaa selkää ja hengitellä syvään. Ja nyt on parina iltana ollu ilmeisesti liitoskipuja, sellasta inhottavaa polttavaa juilintaa tuolla häpyluun tienoilla.
Vertailin ensitöikseni kotiin tultuani tuota uutta äitiyskorttia vanhoihin. Esikoinen on ollu 20+0 4päivää pienempi (synty 2pv yli käynnistettynä 2970g) toinen ollu kans pari päivää pienempi ja synty 4pv yli 3070g.
Tämä siis vastas viikkoja täysin. Eli päättelenkö tästä a) vauva syntyy melko ajallaan tällä kertaa vai b) tästä tulee sisaruksiaan isompi? VAI c) molempia? Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Muutenkin synnytys pyörii mielessä jo nyt aika paljon. Välillä on jopa sellanen " ääh, taas joudun siihen" vaikka edelliset on ollu ihan ok synnytyksiä, nopeita ja helppoja, mutta ei kukaan varmaan ihmettele jos sanon ettei se maailman ihanin olotila silti ole. Ihaninta siinä on se, että se loppuu aikanaan ja tuo ihanan lopputuloksen!
Minjuska ja hiirenherne, huomenna tasan 21 jo.
Mulla ei ole mahaa poltellut, mutta mulla oli perjantaina tunnin verran alaselkä kuin tulessa. Mietin silloin että voisko olla jotain supisteluun liittyvää vaikka tuntuikin selkäpuolella. Meni sitten ohi kun tulin kotiin ja lepäilin jonkin aikaa.
Mulla on kanssa jalka välillä notkahdellut alta. Olin pääsiäisen lisäksi viikon saikulla. Lepo, se että aloin nukkumaan tyyny jalkojen välissä on auttanut. Tuntee selkeästi miten jalka saa levätä. Sain myös fyskaria kun kroppa on jumissa vähän joka puolelta. Mulla on vähän kaikki jalassa, alaselässä jumissa. Jostain kolmesta eri tyyppisestä jutusta puhui, mutta en muista niistä kuin tuon iskiaksen.
rv 21+6