~*~ ENSIKOT perjantaina 28.4.2006 ~*~
Kommentit (26)
Mies oli tyytyväinen ja itellä nyt kauhee ähky, jälkkärikin jäi syömättä siksi! Mies oli ostanut hyvän viinin, valkkaria, ajaisikohan se greippimehun asian?! ;)
Nyt oikein kotoisa perjantai-ilta: molemmat omilla koneillaan näppäilee... Alkaa jo vähän nukuttaa, mies tossa vinkuu että mun pitäisi valvoa ja kattoa Scary Movie, mutta katotaan tipahdanko ennen sitä... :D
kai liikaa vinkkua vai miksi voi viestit tuli kahteen kertaan?! ;)
Hyvää yötä!
K.
Lupasin tulla kertomaan tämän päivän kokemuksista ja tässäpä niitä olisi: Ensin parhaat uutiset ¿ putket on auki!!!! Jeee.
Jännitin aamulla sitä gynelle menoa, mutta se on niin kiva tyyppi, että ehkä osasin sitten rauhoittua kun se jutteli mulle. Otin 600 mg buranaa n. 1 h ennen toimenpiteen alkua niin kuin oli käsketty. Sitten ne aloitti sen veden ja ilman (vai mitä ne sinne ruiskuttaakaan) ruiskuttamisen sinne munanjohtimiin. Ja sinnehän sitä nestettä iloisesti hulahti ja ultrasta näki kuinka se meni molemmista läpi ihan tuosta vaan. Vaikka kipeääkin se välillä kävi ja tuntui erittäin epämiellyttävältä niin tuijotin niin tohinassa sitä ultran ruutua etten kai hoksannut jännittää, enkä sitten ollut niin kipeäkään. Vähän vuotoa on ollut jälkeenpäin.
Meillä siis tämä ilouutinen tänään =) Jostain syystä munasolu ei kuitenkaan lähde liikkeelle, joten sain vaivaan clomit. Niitä sitten aloittelen ensi kierrosta, tästä ei enää ehdi. Olen jotenkin huojentunut, vaikka eihän ne clomit mitään vielä takaa. Mutta onpa taas yks este ylitetty.
Joku kyseli niitä simppatestien viitearvoja: Siittiöitä/ml:ssa ¿ normaaliarvo 20-300 milj., siittiöiden kokaismäärä näytteessä ¿ normaaliarvo yli 100 milj, liikkuvia siittiöitä ¿ normaaliarvo A+B yhteensä yli 50%, normaalimuotoisia siittiöitä ¿ normaaliarvo yli 30 %. Meidän lappusista löytyivät nuo viitearvot.
Mutta omanapaisuudesta muiden juttuihin. Onnea poppiupau kosinnasta!!! Nyt on sitten juhlan aika =) Tsemppiä piinailijoille ! Killan keitokset siis onnistu hyvin =) Itse huitelin vain tuolla ¿kylillä¿ ja sai mies keitellä perunansa itse. Oon mä ilkee.
Huomenna nettipimennossa, mutta sunnuntaina takaisin linjoilla. Ihan kotivappu taitaa tulla. Jätskillä nyt pitää ainakin käydä ja grillata.
Terkuin A
kiva Aftis, että torvet oli auki!! Se on tosi hyvä juttu ja kiva, ettei tehnyt liian kipeää.
Iloista vappua ja moikat kaikille*
-mooli
sain gynelle ajan ens ti 2.5 klo 11.30! Jipii! Jospa sieltä sais avun näihin pitkiin kiertoihin ja muutenkin sais paikat tsekattua. Nyt on mukava jatkaa hyvillä mielin vapun ja monen päivän vapaiden viettoa. Ja odottaahan tuola kaapissa muutama siideri. Innostuin ostamaan, kun oon koko alkuvuoden ollut ihan tipattomalla linjalla. Ja karkkia ja sipsiä on masu täynnä.
Tulehan Poppiupau kertomaan miten se kosinta tapahtui? Tais olla yllätys? Onnea!
Kaikille Hyvää Vappua ja rentoutukaa!
Mies oli tyytyväinen ja itellä kauhee ähky, jälkkärikin jäi syömättä siksi! Mies oli ostanut hyvän viinin, valkkaria, ajaisikohan se greippimehun asian?! ;)
Nyt oikein kotoisa perjantai-ilta: molemmat omilla koneillaan näppäilee... Alkaa jo vähän nukuttaa, mies tossa vinkuu että mun pitäisi valvoa ja kattoa Scary Movie, mutta katotaan tipahdanko ennen sitä... :D