~*~ ENSIKOT perjantaina 28.4.2006 ~*~
Kommentit (26)
Täällä sitä ollaan taas työpaikalla. Onneks on jo perjantai. Eilen meni myöhäseen nukkuminen, kun käytiin vasta kymmeneltä katsastamassa mun auto. Oli se joku yökatsastus- juttu. Läpi meni =)
Vappusuunnitelmia on, mutta alkoholittomia. Pitäis saada kuskattua puut liiteriin pihalta. Puita onki niin paljon, että yhden talven lämmittää niillä.
ON: lämmöt koholla vieläkin, ja kohtu tuntuu sellasena vanteena, en osaa selittää. Vielä pari päivää piinailua jäljellä =)
Mutta, oikeen hauskaa perjantain jatkoa enskoille!!
T. Nea kp 26
Minä täällä vielä pyörin, kun en uskalla siirtyä kokonaan odottajien puolelle. Toivottavasti ei haittaa :)
Vapusta tulee tosiaan alkoholiton, sattuneesta syystä. Mutta onneksi ainakin alkuillasta menen kaverin kotiin juhliin, jossa varmaan on pari absolutistia. Ei tarvitse pelätä, että tyrkytetään. Loppuillasta opiskelijabileissä voikin sitten olla tarvetta keksitylle antibioottikuurille..
Tuo kaunis ilma tekee sen, että herään aamulla aikaisin ja pirteänä. Yleensä nukun helposti kymmeneen-yhteentoista (meidän laitoksella ei koskaan ala luennot aamulla, ja työkin on iltapainotteista), mutta nyt olen herännyt kahdeksan aikaan jo useampana aamuna. Ja sitten kun avaa ikkunan ja kuulee lintujen viserryksen, niin päivä on saanut ihanan alun :)
Mutta nyt tekemään jotain hyödyllistä..
Kivaa kun Ensikoissa on elämää eli saadaan pitkiä pinoja aikaan! Välillä olikin jo huolestuttavan hiljaista... :)
Täällä ei ihmeempiä vappusuunnitelmia ole. Katotaan, jos miehellä ois tiedossa jotkut kivat kemut, niin voisimpa pitkästä aikaa lähteä ihmisten ilmoillekin. Mihinkään tonne keskustaan ei kylläkään kiinnosta lähteä, joten jos ei muuta niin sit ollaan varmaan vaan ihan kotona.
Tänään oon luvannut laittaa miehelle kunnon illallisen, kun se yleensä meillä kokkaa, ja on vähän juhlan aihettakin (miehen työkuvioista). Saapa nähdä kuinka käy, en oo mikään kaikkein kekseliäin kokki... Punkkuakin tulee sit varmaan nautittua, vaikke vielä kiinnittymisen edistämiseksi! ;)
Vilkutus vaan JoJollekin pitkästä aikaa! Koitetaan kovasti seurata teitä, eiköhän jossain vaiheessa onnistuta!
Han: pahoittelut tädistä! Mutta hyvä, että jaksat ajatella positiivisestikin eli lyhyt kierto on parempi kuin pitkä!
Nella: on varmasti tosi kurja toi tilanne, kun ei voi mitään raskautumisen hyväksi tehdä! Toivotaan, että olisikin tärppi käynyt jo! *bd* Mä olen kyllä kanssa huomannut, että joskus tämä koko kuumeilu tuntuu ihan kamalan ahdistavalta ja pelottaa ettei koskaan onnistu. Toisinaan taas on oikein luottavaisella mielellä ja jaksaa uskoa plussaan.
Ja Kandi: ei haittaa, pysy täällä vaan niin kauan kun siltä tuntuu! :)
Viipulille, Tuiskulle ja muille piinailijoille plussasädetystä! +++++
ON: eipä kuulu mitään ihmeempää, kp 10/28-41. Viikonloppuna tai viim. alkuviikosta taidan aloittaa ovistikuttelun taas, kun viime kierrossa jätin väliin ja otti päähän kun ei yhtään voinut tähtäillä...
Mä aloittelen täällä kotona siivouspäivää perjantain kunniaksi..
Mun vapusta ei tule varmaankaan kuivaa kun tuli jo selväksi, että mulle maistuu ;) onkin vasta kp9/28-30 eli varsin hyvällä omatunnolla tissuttelen miehen kanssa..toivottavasti säät suosivat niin voi lähteä kävelylle katsomaan ihmisiä.
Nea: toivottavasti piinailu muuttuu kohta hyväksi uutiseksi!
Killa: mäkin kokkaan tänään miehelle (tosin se ei ole mitenkään poikkeavaa) =) suosittelen pihviä rösepippurikastikkeella ja yrttiperunoita ? =) meillä on lohta ja pekoni-ruohosipuliperunamuusia ja kermaviilikastiketta..rakastan kokkausta =)
Lisbet: aika reilua kun saitte hieronnat lahjaksi duunista..oon joskus itsekin miettinyt menemistä, mutta hinnat on aika korkeita missä oon katsellut..mutta toisaalta ehkä se hyöty on kuitenkin rahanmenoa suurempi? =)
Kaikille piinailijoille tosiaan plussaonnea ja mukavaa perjantaita kaikille tasapuolisesti!
t. poppis
Kiitti vinkistä, ei sulla ois reseptiä antaa...?! :) Molemmat kuulosti hyviltä! Mä oon tosiaan ihan toivoton tapaus keksimään mitään kokattavaa, kun yleensä mies hoitaa noi illalliset. Mä sit laitan arkisin jotain tylsää jauhelihakastiketta+spagettia, kun ei mielikuvitus muuhun riitä... ;)
Killa
kun löysin netistä noista raskaustesteistä (huslabin ohjekirjasta),
niitä kun aina välillä täälläkin pohditaan:
" Normaaliraskaudessa tulos muttuu positiiviseksi (yli 25 IU/l) kierron 22. - 24. päivänä eli 3 - 5 päivää munasolun implantaation jälkeen. Kohdunulkopuolisissa raskauksissa ja muissa raskauden häiriöissä koe voi muuttua positiiviseksi myöhemmin.
Virtsatutkimuksen luotettavuus riippuu näytteestä. Runsas juominen laimentaa näytettä ja saattaa aiheuttaa virheellisen negatiivisen tuloksen."
jos ei ihan mennä vaikeisiin gourmet-kokkaukseen tuoreine yrtteineen ja tuntikausien valmisteluihin (sellastahan jaksaa vaan sunnuntaisin tai juhlapäivinä =)) niin tässä molempien kiva ja helppo arkivalmistus:
2 kpl naudanpihviä marinoituna tai lihatiskiltä paljaana. jos ostan ilman marinaadia niin laitan hetkeks itse muovipussiin jossa öljyä, valkosipulia ja mausteita..ei oo kyllä pakko kun tulee kastike =) pihvit varmaan osaatkin paistaa..
kastike löytyy knorr:in pussukasta =D paras mun maistama valmis rosepippurikastike, ja on helppo ja nopea valmistaa (kantsii tehdä ihan loppuvaiheessa kun se jäähtyy nopeasti)
yrttiperunat: esim. pari pussia (tai yks..meillä mies syö kauheesti) perunasipulisekoitusta..puolet alle, väliin vähän suolaa, pippuria ja provencale-yrttisekoitusta (valkosipuliakin jos tykkää) ja loput perunat päälle..vähän vielä suolaa ja purkki ruokakermaa ja saman verran vettä päälle ja uuniin (200 n. 1 tunti) lisää puolivälissä vähän vettä, jos näyttää liian kuivalta..
lohifileen mä laitan vaan vuoassa nahka ylöspäin..fileeseen suolaa, pippuria ja tuoretta tilliä reilusti..nokare voita vuokaan ja file päälle..uunissa 175 n. 30 minsaa /kilo, mutta riippuu vähän fileen paksuudesta. mä sammutan uunin puolen tunnin kuluttua ja annan sitten vielä muhia.. jotkut tykkää laittaa folion päälle, mutta mä en käytä
kermaviilikastike: 1 purkki kermaviilia, tilliä, vähän sinappia, puolen sitruunan mehu, pippuria, aromisuolaa, puolikas pieni sipuli tosi pieneksi hakattu(jos haluaa) tai esim. ruohosipulia. sekoita ja maista..mä tykkään sitruunaisesta ja raikkaasta..
muusiin vaan sekotat loppuvaiheessa ruohosipulia ja paistettuja pekonikuutioita =)
Saatkohan yhtään selvää? =)
Ihanaa, kun ulkona on lämmintä! Ja vappunakin hienoa säätä luvassa niin voi pihalla grillailla ja nauttia ulkoilmasta.
Lisbetillä kyllä tosi hyvä lahja työnantajalta. Sitä ei välttämättä edes huomaa kuinka jumissa onkaan ennen kuin menee hierottavaksi. Onneksi on useamman kerran lahjakortti niin saa paikat kunnolla auki.
Meillä miehen kanssa molemmilla on työ, josta viikonloput on aina vapaat. Hyvä niin, kun mies kuitenkin on aika usein illat töissä niin nähdään edes viikonloppuisin, eikä näiden juhlapyhien kohdallakaan tarvitse miettiä pitääkö olla töissä. Vappupirskeitä ei ole tiedossa eli grillaillaan varmaan ihan vaan omalla pihalla.
Eiköhän se Nean haamu muutu vielä ihan kunnon plussaksi :-)
Poppiupaun kokkailut saa kyllä veden kielelle. Pitäsköhän sitä itsekin tehdä joskus jotain vähän monimutkaisempaa. Niin usein tulee tehtyä vaan niitä samoja helppoja ruokia ja kaikki hienompi jää kokeilematta vaikka lehdet on täynnä ihania ohjeita.
Tuon Killan kopioiman tekstin perusteella Apteekin testin pitäisi siis jo näyttää, jos pääsiäispupuilut olisi tuottaneet tulosta. Taidan silti kuitenkin odotella, josko se täti pyyhältää paikalle. Tuntuu niin höntiltä testata negaa jo ennen kuin tädin pitäisi edes tulla - säästyypä sitten nekin eurot. Oireet(tomuus) kutakuin ennallaan, rintoja vähän aristaa, ei sen kummempaa.
Saattaa olla, etten vappuna paljoa palstaile, joten jo nyt - [color=red][b]OIKEIN IHANAA VAPPUA ENSKALIINEILLE![/b][/color]
t. Essi
Nyt vaan pitäisi päättää kumpaa laittaa! :) Joo, mä en tosiaankaan jaksa käyttää aikaa tunteja yhden aterian valmistamiseen!
Essille mä toivon ihan kauheesti sitä plussaa!! *bd* Mä oon kyllä sun kanssa samoilla linjoilla ton testaamisen suhteen eli itekin vältän testaamista liian aikaisin, kun se voi olla vielä " väärä" negakin tai kemiallinen.
*vilkutukset* Jojolle! Kiva kun käyt moikkaamassa meitä:)) Koitetaan tulla mahdollisimman pian perässä, kunhan joku meidät nappaisi kyytiin=) Voimia raksalle!
Poppiksella ihania reseptejä, saatan vaikka lainata jotain noista vapuksi.. Tosin itseltäni jäänyt kaikki herkuttelut pois, kun en voi maitoa enkä viljoja syödä enää:(
Lääkärikuulumisia: Elikkäs eilen käytiin sit lääkärissä. Miehen tulokset saatiin; 74% liikkuvia ja 72milj/ml. Kertokaahan muut tuloksianne niin osaan vähän verrata että miltä näyttää!!??
Mulla oli vasemmalla kasvamassa vihdoin yks follikkeli, oli jo 13mm suuri. Tuo oli siis kp13 tilanne, joten suht pitkä kierto tulossa. Lekuri epäili että ma tai ti pitäis testin näyttää plussaa ja antoi clearbluen ovistestit messiin mulle, huomenna täytyy aloittaa testaaminen. Sit mun täytyy testata niin kauan kunnes plussa vaihtuu takaisin negagaksi. Ja niistä plussista jotka saan (tulee kai 2-4 päivänä peräkkäin), pitää valita vahvin ja siitä 7vrk kuluttua verikoe ja ultra. Tarkkaa hommaa näyttäis olevan:) No, kiva kun siellä jotain tapahtuu ja selviää mikä mättää!
Alkogalluppiin vähän myöhässä: Mä olen tosi huono ottamaan mitään alkoholipitoista. Punaviiniä voin ruoan kanssa ottaa lasin kaksi, mutta muuten tuo alkopuoli suht vähäistä. Pari kertaa vuodessa tulee otettua reilumman kaavan mukaan. Joten suurta elämänmuutosta ei luvassa plussankaan jälkeen olisi.
Essille plussasäteitä, sä jo ansaitsisit sen plussan!!
Killa *moikka*
Eipä tässä kummempia, nyt jatkan töitä jos vaikka saisi pöydän tyhjäksi ennen pyhiä. Ihana ilma ulkona, kevättä rinnassa!! Tahtoo jo pois täältä työpöydän takaa!!!!!!!!!
A
Nyt on sitten tämän vuotiset naamiaiset vietetty. Vaikka tällainen tohinapäivä koulussa on mukava, on se samalla melko raskasta -ainakin siis näin aikuisen näkökulmasta. Lapsista tämä oli varmaankin paras koulupäivä tähän mennessä ja hyvä niin.
Lisbet: Käy oikein kateeksi tuo saamanne joululahja, kumpa meilläkin jaettaisiin tuollaisia lahjoja. Itse olen yrittänyt käydä hierojalla kerran kuussa, koska muuten alkaa selkä jumittaa ihan totaalisesti. Rahaahan se vie, mutta onhan siitä hyötyäkin. Säästelen sitten seuraavassa elämässä :).
Nea: Pidän peukkuja piinailullesi. Toivotaan parasta!
Essillä alkaa ilmeisesti kanssa olla tuskaiset odottelun päivät lähellä. Itsekään en malttanut viimeksi testailla vaan odottelin rauhassa. No, meille se täti sitten löysi tiensä, toivottavasti teillä on parempi onni.
Kandivaihe: Onhan se kiva, että käyt meitä moikkailemassa. Onnellista odotusta!
Killan kanssa elellään melkein samoilla päivillä, itselläni kp8. Aloittele sinä tikuttelu ensin, seuraan sitten perässä. Jospa vaikka päästäis muutaman viikon päästä samaan junanvaunuun ja matkalle tuonne o-puolelle. ;)
Poppiupaulla oli melkoiset reseptit. Voisihan sitä tuollaisilla resepteillä miehen yllättää, yleensä en nimittäin hirveästi kokkaile. Kaikki herkut on meillä yleensä miehen taidonnäytteitä. Jos tuollaisia herkkuja kokkailet miehellesi Poppiupau, taitaa hän olla oikein onnellinen mies.
Aurora: En osaa kommentoida mitään noihin tuloksiin, mutta mielenkiinnolla odotan saamiasi vastauksia. Voipi nimittäin olla, että samat tutkimukset on vielä meilläkin edessä. Jaksamista testailuihin ja lääkärillä ramppaamiseen.
Meillä juhlitaan ystävien kanssa vappua jo lauantai-iltana ja -yönä ruuan ja juoman merkeissä. Sunnuntai ollaan sitten kai ihan kahdestaan ja juhlistetaan kymppivuotiskihlajaisia. Odotettavissa on siis oikein mukava viikonloppu. Jos en tänne enää viikonloppuna ehdi, niin OIKEIN HAUSKAA VAPPUA ENSKAYSTÄVÄNI!
-desejo
Poppis: ostin lohta ja tykötarpeet, kun se muusi kuulostaa niin hyvältä! Nyt vaan kauheella kiireellä kokkaamaan, toivottavavasti mies tykkää! :)
Aurora: mun miehen simppatestien tulokset: tiheys 72milj/ml. Liikkuvia yht. 29.5milj. Muoto: normaaleja 10% (joka kuulemma on ok, vaikka viitearvojen mukaan norm on >15%). Oltiin ihan kauhuissamme kun paperissa luki, että epänormaaleja on 90%, mutta siitä ei kuulemma kannata huolestua, koska epänormaaleiksi katsotaan myös " kauneusvirheelliset" , jotka siis voivat aivan terveen lapsen saada alulle. Lääkärin mukaan miehen tulos oli siis hyvä, mutta ei ihan erinomainen kuitenkaan. Sanoi, että raskaaksi sillä pitäisi kuitenkin tulla aivan normaalisti.
Mulla oli kartoituskierrossa kp 12 johtofollikkeli kooltaan n 12mm. ovistesti näytti plussaa kp 19, ja myöhemmin otettujen vierikokeiden perusteella oli irronnut eli ovis oli tapahtunut. Kierrosta tuli 32 päivän pituinen.
Tosi hyvältähän noi teidän tulokset tähän mennessä kuulostaa!
Okei, nyt keittiöön...
[color=00BFFF]HYVÄÄ JA AURINKOISTA VAPPUA KAIKILLE KIVOILLE ENSKARIKAMUILLE!!!!![/color]
Killa
Kieltämättä noi poppiupaun ruokaohjeet sai veden kielelle :), kuullosti hyvälle ja kohtalaisen helpolle valmistaa.
Lisbet, teillä on kyllä tosi reilu työnantaja ku saitte ne hierontalahjakortit. Aina ei ite edes tajuu kuinka jumissa noi niska-hartiaseutu on ennenkun on päässy hierojan käsittelyyn. Ite tulee käytyä nykyisin kohtalaisen säännöllisesti hierojalla kun tietää tietokonetyöskentelyn aiheuttavan jumistusta tuolla seudulla.
Vappusuunnitelmissa olis lauantaina miehen veljen muksun synttärit ja sunnuntaina olis tarkotus lähteä kaveripariskunnan kanssa liikenteeseen. Hyvällä omalla tunnolla saa maistaa muutaman siiderin päivän aikana. Jos vaikka vappuna sais auki grillauskauden :)
Aloitin tänään työmatkapyöräilyn, ja toivon motivaationi riittävän koko kesän pyöräilemään töihin. Tosin aamulla tuntu hassulta lähteä pyörällä liikenteeseen kun olis ollu mahdollisuus lähteä autolla, mutta auto jäi pihalle.
HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE ENSKOILLE :)
Huh.. vihdoinkin pääsi ihstahtamaan,... ja minnekkäs muualle kuin koneen ääreen kahvikupin kanssa lueskelemaan eilistä ja tän päivän pinoa. Työpäivä onnellisesti takana, kauppareissu tehty.. ja huomenna vasta iltavuoro. Avokkini lähti pelaamaan ja on sielä koko illan:( Noh saapahan rauhassa hieman siivoiltua ja tietenkin, olla koneella:)
Vautsi mitä kokkailuja!! Kumpa itsekkin saisi tuollaisia herkkuja joskus tehtyä, yleensä sitä tulee valittua kaupasta nopeaa, helppoa ja edullista=) Ehkäpä täytyy poimia talteen ohje, niin saa joskus kokeilla:)
*peukut pystyssä* kaikille piinailijoille, en nyt muista oliko sielä montakin...ja paljon +++++++säteitä ihan kaikille.
Siru kp 17/28-39.... kohta se piinailu tääläkin alkaa:( Saa nähdä kuinka kauan maltan olla, ennenkuin testailen;)
Ihanaa...viikko taas mukavasti pulkassa ja edessä viikonloppu=)!
Lisbetin vappukyselyyn vastailen, että sunnuntaina olisi tarkoitus hieman juhlistaa vappua. Tänne meille tulee mun kavereita ja jos säät sallii, niin ehkä grillailemme ja oleskelemme ulkosalla! Mies lähtee omien kavereidensa kanssa liikenteeseen.
Killalle mukavia kokkaus- ja etenkin syömishetkiä! Vaikuttivat noi Poppiksen reseptit tosi herkullisilta=)!!!
Essin kanssa tosiaan aikas samoissa mennään...Mä ajattelin ehkä testailla sunnuntaina, vaikka menkat ei vielä siinä vaiheessa myöhässä olekaan. Välillä tuntuu, että olisin raskaana...mutta sitten taas tulee vahva olo, että en ole! No eiköhän tilanne pian selviä! Oireita ei tosiaan täälläkään oikeastaan ole (mitä nyt vähän väsyttää, paleltaa ja mahasta nippailee...mutta se taitaapi kuulua mun jokaiseen taviskiertoonkin...eli tuskinpa plussaa tästäkään kierrosta tulee). Essille paljon plussatuulia...ja tietenkin muille ihanille Enskuille kanssa:)!
Kuten desejo, myös minä olin tänään koulun naamiaisissa...lapsilla tosiaan tuntui olevan huippuhauskaa:)! Mukava nähdä paljon iloisia naamoja koulussa! Tohinaa sekä melua siellä tosiaan myös riitti ja olinkin päivän jälkeen niin uupunut, että oli pakko ottaa pienet päivätorkut:)! Nyt taas hieman pirteämpi olo!
Tämä Enskojen palsta on kyllä ihana, kun kaikki ovat täällä niin ystävällisiä ja auttavaisia! Miten onkaan mahdollista, että tänne ovat löytäneet kaikki mukavat ja fiksut ihmiset:)! Iloista vappua Enskuille sekä hirmuisesti plussapöllähdyksiä!
-Viipuli-
Onpas mukavaa kun mun reseptit kuulosti teidän mielestä hyvältä! =) noi on vielä tosi edullisia (mitä nyt ne pihvit..lohi yleensä jossain tarjouksessa) ja helppoja valmistaa niinkuin Sara-Maria ounastelikin..=)
Killa: toivottavasti onnistut ja miehesi (ja sinä tietty) tykkäätte! kerrothan sitte? =)
Nyt pitää lähteä hetkeksi töihin..
poppis
heips! liityin joukkoonne alkuviikosta ja sen jälkeen ei ole minusta paljon kuulunut, mieli on kovasti tehnyt kirjoittelemaan, mutta viikko on ollut yhtä hulinaa ja päivät vierineet liian nopeasti ohi...lukaisemassa olen käynyt muutamia juttuja pikaisesti, mutta siihen se on jäänyt...juttuja kertyy joka päivälle useita, hienoa lukea toisten ajatuksia...
minä olen kanssa yksi, jonka kokkaustaidot eivät ole kehuttavia, viikosta viikkoon aina samoja ruokia..meillä kanssa tuo miekkonen keksii kokeilla uusia juttuja ja hoitaakin ison osan ruoan valmistuksesta.. olisi varmaan myös onnellinen jos itseltäkin löytyisi tuollaisia kokkaustaitoja kuin sinulla poppiupau
meilläkään ei ainakaan vielä ole mitään suunnitelmia vapuksi, kaupassa äsken käytiin ja kaikkia herkkuja tuli haalittua.. ainakaan en juo, kuskiksi olen lupautunut, jos kaverit haluaa lähteä jonnekin kauemmas juhlistamaan, muuten varmaan vietetään kotona iltaa, mies kun on sellainen, että on kotona mielummin kuin rällästämässä, on varmaan saanut katsoa lapsena sitä tarpeeksi :(
rupeaa jo hirveästi jännittäämään, viimeistään maanataina pitäisi ruveta tietämään onko pääsiäisen aikoihin onnistanut.. sillin olisi normaalikierto 30 lopuillaan... muillakin näytti olevan sama-ajoitus :) itsellä samoja tunteita kuin muillakin, välillä tuntuu vahvasti, että tärpännyt on ja oireitakin olisi, mutta sitten tulee vahva usko, että mitään ei ole tapahtunut.. nyt olisi vielä senkin takia tärkeää tietää, koska kärsin pahasta allergiasta ja apteekit ja lääkärit ovat sitä mieltä, että mitään lääkkeitä ei kannata aloittaa ennen kun on varma asiasta ja minä kun luulin, että odotan hyvän ajan ennen kuin testaan jos menkkoja ei kuulu, on sitten ainakin varma tulos, mutta nyt on testattava heti kun mahdollista...siihen asti on sinniteltävä :)
oikein hyviä plussatuulia kaikille, erityisesti paljon onnenpeukkuja niille, joilla testaaminen on jo lähellä :) ja tietysti
OIKEIN AURINKOISEN ILOISTA JA MAHDOTTOMAN ONNEKASTA VAPPUA!!!
Joo noi oli alustavat tulokset, että 72milj./ml uiskentelee ja 74 tais olla liikkuvia. Saadaan postissa ens viikolla toi tarkempi erittely, missä sit näkyy noi normaali ja epänormaalit sun muut jutut. Mutta ihan hyvältä alku ainakin näyttää:)
Nyt jatkamaan siivousta, tulin vain pikaisesti kurkkaamaan kuulumiset!
kaikille Enskoille. Tämä tyttö lähtee huomenna heti aamusta vapun viettoon Tampereelle ja palaan vasta maanantai-illasta kotiin.
Nauttikaa vapusta, keväästä, simasta ja tippaleivistä (mä söin jo tänään yhden)!
Keiju kp8
Onpas hiljaista *HUH HUU*! =) Olen tänään ollut hereillä jo klo 05.20 lähtien, en tiedä mistä johtuu.. Voisiko eilisellä hieronnalla olla jotain osuutta asiaan?? Nukuin kyllä kuin tukki.. Olin siis eilen ensimmäistä kertaa elämäni aikana hierojalla. Työpaikalta saimme kaikki joululahjaksi käydä 6 kertaa ilmaiseksi hierojalla. Mulla on muutenkin hartijat TODELLA jumissa. Nyt olis tarkoitus mennä heti parin viikon päästä taas.. Hierojakin oli aivan kauhusta kankeana, kun tunnusteli selkää, hartijoita ja käsivarsia.. Suvussa kulkee tämä tämmönen " tauti" , äitillä ja mummulla sama asia..
NEA81- Kirjoittelen sulle sähköpostia pian.. :)
Mitäs suunnitelmia teillä, RAKKAAT ENSIKOT, on vapulle?? Onko moni töissä vai meinaatteko lähteä porukalla jonnekin juhlistamaan??
Ite olen vielä huomisen töissä ja sitten olen su:na ja ma:na vapaalla. Suunnitelmia on sen verran, että on ne ristiäiset su:na, muuten ei ole mitään.. Ihanaa, mies tulee tänään kotiin kursseilta! =) Taas lähtee sitten ensi viikon perjantaina Tallinnaan ja tulee sitten su:na kotiin. Itellä " onneksi" sillon viikonloppu töitä. Ei tarvitse yksin kupata kissojen kanssa kotona..
No joo, tulipa taas tekstiä ja suurimmaks osaks vielä ON.. Anteeksi..
AURINKOISTA päivän jatkoa!! =)
Lisbet (kp 13/25..)