Ostiko kukaan Lidlistä Heidi Klum -kesämallistoa?
Kokemuksia? Oulussa oli niistä Lidleistä jo päivällä loppu, missä kävin. Oliko ne niin hyviä?
Kommentit (62)
En halua ottaa sen kummemmin kantaa siihen, ovatko Heidi Klumin malliston vaatteet kauniita vai ei. Olen vähävarainen, mutta en ikinä halua ostaa halvallakaan sellaisia vaatteita, jotka heti tunnistaa tietystä kaupasta tiettyyn aikaan ostetuiksi. Niihin kyllästyisikin nopeasti. En tykkää vaatekaupoissa käynnistä, ostan vaatteita harvoin, ja paljolti tulee myös kirppiksiä hyödynnettyä. Ostan mieluummin ajattomia perusvaatteita.
Olisin ostanut Tuiran Lidlistä toissapäivänä sen pitkän mustan mekon, mutta 4-vuotias poikani ei kelpuuttanut sitä äidin päälle. Kuulemma ruma.
Palauttaako näitä nyt kukaan Tuiran Lidliin vai ei? Ap
Minä ostin raidalliset shortsit, lyhyen sinusen kimonon, sinisen lyhyen mekon, sinisen tunikan, valkoisen maximekon, raidallisen maximekon ja sinisen huivin. Nyt harmittaa etten saanut sitä sinistä maximekkoa, ei ollut mun kokoa. Se Heidin sininen väri on ihana, laivastonsininen, minun lempiväri. Tykkään ajatella, et Heidi on valinnut sen itselleen, meillä on samat värit ja se sininen sopii mulle täydellisesti!
Teepaitojakaan ei ollut minun kokoa ja jumpsuiteja ei ollut ollenkaan.
Nämä on minun tämän kesän mökkivaatteet, mukaan vielä siniset ja valkoiset farkut ja farkkushortsit sekä yhden beiget chinot ja paljon teepaitoja. Ai niin, villatakki, huppari ja Save the Duckin kevyttoppis.
Näillä pärjätään kuukausi Saimaalla Eikä maksanut kuin satasen about :)
Kiitos Heidi!
Ei ollut ees sinistä, joten edellinen valehtelee!
Onko nämä lidlin koot vielä pieniä nii kuin oli joskus vuosia sitten? Ostin sillon takin kokoa 44 vaikka itse olin kokoa 38-40. En ole viitsinyt enää edes käytä katsomassa niitä kun olen hieman isompi, joten sillä kysyn.
Ei tietenkään kuten ei ruokaakaan. Vaatteet polttolaitokselle ja ruokavuoret biojätteeksi. Kaikki vihaavat Liidiä kun siellä on niin edullista.
Tämä viimeisin Klumin mallisto ei saanut minua edes kauppaan asti. Edellisistä olen joitain ostanutkin.
No kuka hitto ne on ostanut, kun en saanut? Ap
Mä ostin aika paljon, Hgin keskustan ja Espoon liikkeistä. Ihan vain mökkivaatteiksi. Kolme mekkoa, tunikan, shortsit, huiveja, paitiksia ja jopa sellaisen kimonon. Se on ihan ehdoton mökkirannassa, kun kävelen nakulle aamu-uinnille laiturille.
Meen vielä huomenna katsomaan, olisiko jotain kivaa jäljellä, esim se lyhyt kimono.
Mun koko on 32/34 eli sitä tai kokoa isompaa löytyy tosi hyvin ainakin Hgin liikkeistä.
No aikooko joku palauttaa Tuiran Lideliin niitä vaatteita vai ei????
No aikooko vai eikö aio, perkele!!!
Vierailija kirjoitti:
No aikooko joku palauttaa Tuiran Lideliin niitä vaatteita vai ei????
No mitä sinä sitä täällä tivaat, aivan vajaako olet???!!!
No että lähdenko pyörällä liideliin, että,onko niitä palautettu vai ei??
Ohis, mutta oon 160 ja painoa on about 85. Onko niissä Heidi Klum vaatteissa mikä sopiva koko? 42?
Kattelin, kun Torissa on myynnissä. Äskeinen
No onko niitä ikinä tullut palautuksiin?