Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis Harkimo rentoutuu Sipoon tilallaan isossa uima-altaassa töiden jälkeen --- ajatteleeko hän koskaan köyhien perheiden virkistysmahdollisuuksia? Ei ajattele

Vierailija
30.06.2018 |

Että pistää niin vihaksi tämä pröystäily:

Ajatteleeko Hjallis koskaan köyhiä lapsiperheitä, jotka eivät pääse KUUMISTA kerrostalo-asunnoistaan minnekään? Kutsuuko hän heitä vilvoittavien vetten ääreen altaalleen? Ei ajattele. Ei kutsu.

HÄPEÄ HJALLIS! Haluat vain pröystäillä kansan edessä! Meidän ääniämme et kuitenkaan saa! 😡

Eräs köyhän perheen mamma

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelisi😂 en mäkään ajattele neljän euron omasta mielestäni parasta leipää syödessä että joku saisi sillä hinnalla neljä halvempaa leipää. Jokainen elää sillä mitä on saanut. Se on ihan luvallista. Ei mikään velvoita ajattelemaan koko maailmaa. Jokaisella on oma elämä. Kannattaa keskittyä siihen ja hankkia enemmän jos ärsyttää.

Vierailija
22/41 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on älykkyysosamääräsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen köyhä, mutta minulla on ainakin leuka

😂

Päivän paras!!!

Ap

Minusta kenenkään ulkonäöstä tehty muka_hauska lohkaisu EI ole "päivän paras". Taidat olla kiusaaja.

Vierailija
24/41 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap: tyyppiset ihmiset keskittyisivät mm. työntekoon, eivät kirjoittelisi aloituksen tyyppisiä viestejä.

Vierailija
25/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallis kerskaa! 😤

Vierailija
26/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän on pitänyt jakaa kaiken muualta tulleiden köyhien kanssa, eikö olisi nyt vain kohtullista että rikkaat osallistuisivat ja jakaisivat omansa meidänkin kesken?

Vierailija
27/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pistää niin vihaksi tämä pröystäily:

Ajatteleeko Hjallis koskaan köyhiä lapsiperheitä, jotka eivät pääse KUUMISTA kerrostalo-asunnoistaan minnekään? Kutsuuko hän heitä vilvoittavien vetten ääreen altaalleen? Ei ajattele. Ei kutsu.

HÄPEÄ HJALLIS! Haluat vain pröystäillä kansan edessä! Meidän ääniämme et kuitenkaan saa! 😡

Eräs köyhän perheen mamma

Hjallis maksaa kuitenkin tulonsiirtona (eli veroina) massiivisen määrän jo rahaa köyhille joka ikinen vuosi. Mitä lisäarvoa sinä tuot Hjalliksen elämään? Kai nyt jokainen saa omassa kodissaan nautiskella elämästään ihan rauhassa, ilman että pitäisi vielä sinnekin päästää siipeilemään yhteiskunnan saamapuolella olevat.

Vierailija
28/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Päivän paras!!!

Ap

No eipä todellakaan ollut.  Koulukiusaajan kommentti.

Vierailija
29/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi vihervasurit aina aloittavat haukkumaan ihmisten ulkonäköä, ehkä kun ei äly riitä muuhun

Vierailija
30/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä on älykkyysosamääräsi?

Ei sitä ole, olen vihervasuri

Vierailija
31/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Päivän paras!!!

Ap

Minusta kenenkään ulkonäöstä tehty muka_hauska lohkaisu EI ole "päivän paras". Taidat olla kiusaaja.

Tätä se "suvaitsevaisuus" nykyään on. Maan -joskus muinoin- arvostetuin päivälehti Helsingin Sanomat julkaisi vertailukuvat "kuin kaksi marjaa", parin viikon päästä maahamme saapuvasta USA:n presidentistä, toisessa kuvassa oli Presidentti Donald Trump ja toisessa sika. Sitten hädissään puolustautuivat ja väittivät "että on PILA, ei lehden LINJA"... jos tuo on tämän tason(?) julkaisussa huumoria, voisivat sen todistaa, julkaisemalla ensi numerossa tupla-kuvan: Apina ja Obama?  Muuten tuota oli vaikea vitsiksi uskoa...

Vierailija
32/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on monia sellaisia mahdollisuuksia rentoutua joita suurin osa suomalaisista ei osaa kuvitellakaan. Olen myös ne itse kovalla työllä ansainnut opiskelemalla pitkään ja hartaasti, väittelemällä tohtoriksi ja aloittamalla pohjatyön tekemisen sitä kohti jo peruskouluikäisenä. Suomessa on jokaiselle kaikki mahdollisuudet tarjolla, oma asia sitten miten ne käyttää hyväkseen tai jättää käyttämättä. Se riittää köyhien ajattelemiseksi, että maksan kovia veroja näiden elättämiseksi. Mitään huonoa omaatuntoa oman vaivannäköni tuottamista tuloksista nauttimisesta en ala tuntemaan.

Vierailija
33/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on monia sellaisia mahdollisuuksia rentoutua joita suurin osa suomalaisista ei osaa kuvitellakaan. Olen myös ne itse kovalla työllä ansainnut opiskelemalla pitkään ja hartaasti, väittelemällä tohtoriksi ja aloittamalla pohjatyön tekemisen sitä kohti jo peruskouluikäisenä. Suomessa on jokaiselle kaikki mahdollisuudet tarjolla, oma asia sitten miten ne käyttää hyväkseen tai jättää käyttämättä. Se riittää köyhien ajattelemiseksi, että maksan kovia veroja näiden elättämiseksi. Mitään huonoa omaatuntoa oman vaivannäköni tuottamista tuloksista nauttimisesta en ala tuntemaan.

Entäs maailman nälkään kuolevat ihmiset, oliko heilläkin mahdollisuus... ?

Vierailija
34/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa puhuttiin Hjalliksesta ja Suomesta. Varsinkaan suomalaisilla elämäntapatyöttömillä ei ole varaa valittaa kun kaikki koulutuksesta terveyspalveluihin on kaikkien saatavilla. Itse ovat osansa valinneet.

Mitä tulee niihin maailmankolkkiin missä ihmiset edelleen istuvat savimajojen edessä eivätkä ole koskaan onnistuneet kehittämään minkäänlaista kehittynyttä kulttuuria, tai ovat itse maansa raunioittaneet jatkuvilla uskonnollisilla sodilla ja heimotaisteluilla... jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.

Vierailija
35/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin kysymyksiin ei saa näköjään täällä vastata, koska vastaus poistetaan välittämästi tai keskustelusta tulee "Pääsy kielletty". Mutta jokainen voi pohtia sitä omassa mielessään minkä verran kullakin populaatiolla on osuutta omaan kohtaloonsa. Miksi jotkin maailmankolkat eivät näytä koskaan kehittyvän.

Vierailija
36/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myi sukunsa tilan surullisena. Pakko oli, kun oli köyhä. Varakas suku osti sen taskurahallaan. Tuolloin minua suretti Suomen eriarvoisuus.

Kaikilla ei ole samaa mahdollista rikastua. Hjalliksella ja Björnillä on sukunsa omaisuus jo takana ja heillä on hyvä terveys tehdä työtä. Kaikilla ei ole.

Vierailija
37/41 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni myi sukunsa tilan surullisena. Pakko oli, kun oli köyhä. Varakas suku osti sen taskurahallaan. Tuolloin minua suretti Suomen eriarvoisuus.

Kaikilla ei ole samaa mahdollista rikastua. Hjalliksella ja Björnillä on sukunsa omaisuus jo takana ja heillä on hyvä terveys tehdä työtä. Kaikilla ei ole.

Jos joku on oikeasti invalidi tai kehitysvammainen niin on täysin oikeutettua, että saavat yhteiskunnalta tukea. On sitten ihan eri asia kun terve ja työkykyinen ihminen alkaa tarkoituksella elämäntapatyöttömäksi tai muuten ei vaivaudu tekemään riittävästi itsensä eteen. Pieni määrä hyvin rikkaita on toki perinyt omaisuutensa, mutta lähes kenellä tahansa on Suomen kaltaisessa maassa mahdollisuus nousta köyhästäkin perheestä korkeatuloiseksi kun on valmis tekemään töitä asian eteen.

Vierailija
38/41 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä Hjallis!!! Leikit köyhien tunteilla!!! 🤧🤢😡

Vierailija
39/41 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjallis masturboi ja haaveilee seksistä jammu siltavuoren kanssa vaikka jammu onkin kuollut

Vierailija
40/41 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä olisi vaikka ajattelisikin. Uimahallit ovat taviksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän