Suositelkaa EDULLISIA verkkokauppoja.
Muitakin siis kuin zooplus (mutta yhtä luotettavia) kissalle etsin uutta raapimispuuta, zooplussalla oli 2 hyvää vaihtoehtoa jotka sopivat kriteereihini, mutta tahtoisin tarkastella muita vaihtoehtoja. (Ne zooplussan olivat kivan näköisiä, mutta tietysti haluan kaikki vaihtoehdot käydä läpi.)
Kommentit (17)
Mitä etsin, on
-Keskikokoinen tai suuri raapimispuu
-tukeva ja kestävä
-muitakin värejä saatavilla kuin beige
-budjettini 80€
Paljonko mun täytyy tätä ketjua nostella että edes joku huomaa....
Huoh, unohtakaa koko juttu.... jatkakaa sitä tyhjäinpäiväistä juoruiluanne... typerät naudat...
Vierailija kirjoitti:
Huoh, unohtakaa koko juttu.... jatkakaa sitä tyhjäinpäiväistä juoruiluanne... typerät naudat...
Meinasin jo linkittää paikan josta saa ihan hyviä kattokorkeita puita alle 80e mutta enpä linkitäkkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin jo linkittää paikan josta saa ihan hyviä kattokorkeita puita alle 80e mutta enpä linkitäkkään!
En meinannut kattokorkeita vaan max 190cm korkeita.. ja toki mulla menee hermot kun ei täällä ämmiä kiinnosta muu kuin turhista juoruilu ja provoihin vastaaminen...
Eli muillekin tiedoksi että jos tällä palstalla haluaa nopeasti vastauksia eikä vasta 30min-4h viiveellä niin kannattaa hämätä ja tehdä OIKEIN provoava aloitus (vaikka miehestä, varmaan varmin provoaihe) niin sekunnissa on vähintään 50 mammaa valmiina vastaamaan...
Matsmart, varsinkin vegaaneille hyvä, paljon kuivamuonaa kauppoja halvemmalla. Ideana on, että he haalivat eriä kaupoista, joissa lähestyy parasta ennen -päiväys ja myyvät halvemmalla. Suurin osa säilykkeistä ei silti mene miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Matsmart, varsinkin vegaaneille hyvä, paljon kuivamuonaa kauppoja halvemmalla. Ideana on, että he haalivat eriä kaupoista, joissa lähestyy parasta ennen -päiväys ja myyvät halvemmalla. Suurin osa säilykkeistä ei silti mene miksikään.
Mä puhuin raapimispuista, en ruuasta... ruuat tilaan jatkossakin zooplussalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä puhuin raapimispuista, en ruuasta... ruuat tilaan jatkossakin zooplussalta...
Ja kissat ei btw syö vegeruokaa
Vierailija kirjoitti:
Ebay
Sehä o samanlaine p*ska kuin wish, tavara tulee jos tulee kiinasta, ja lopulta et saanut mitä tilasit...
Tosiaan esim musti ja mirri oli ihan liian kallis budjettiini, samoin peten koiratarvike