Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijaa. Siis, mä oletan että muut naiset tykkää niistä, ei niin tylsää lajia ainakaan urheilun takia katsota. Omat kokemukseni jääkiekkoilijoista ovat sitä tuttua: hiukan yksinkertaisia paskahuulia, joiden jutut on jostakin 1800 -luvulta.
Puhutkohan nyt ammattilaiskiekkoilijoista vai harrastajista, näissä on iso ero. Harrastavat ovat kyllä koulutettuja ja voivat olla muuutenkin fiksuja, ammattilaisilla puolestaan ei ole aikaa opiskella jos pitkään pelaavat.
Itse kysymykseen:en huolisi turkkia enkä matkaa Aasiaan.
Huumeita, sukupuolitautia, pohjalaismiestä, Eccon kenkiä, Adidaksen verkkareita, Mersua, Ravihevosta, Kinder-suklaata, grillimakkaraa, päältäajettavaa ruohonleikkuria, 100 ha maatilaa.
Lapsia, venettä, mökkiä, asiakaspalvelutyötä, silikonitissejä, lemmikkieläintä, farkku-mersua. Onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Huumeita, sukupuolitautia, pohjalaismiestä, Eccon kenkiä, Adidaksen verkkareita, Mersua, Ravihevosta, Kinder-suklaata, grillimakkaraa, päältäajettavaa ruohonleikkuria, 100 ha maatilaa.
Kuka haluaa sukupuolitaudin??
Ällöä komeaa miestä, pinnallisia ystäviä, överistipalkattua työtä johon minulla ei olisi kutsumusta, noin niinkuin alkuunsa. Joku ökyauto myös olis ehdoton nounou.
Parempaa autoa kuin naapurilla tai sukulaisella tai kaverilla.
Vihaan kateutta!!!
Applen tuotteita
En tiedä mikä siinä on mutta iphoneen tai macbookkiin en koskis vaikka ilmaseks saisin. En oo semmonen ihminen joka haluais käyttää ja esitellä muille 1000e maksavia älylaitteita.
On teillä ongelmia, en minäkään hiv.tä halua....
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmia, en minäkään hiv.tä halua....
No sepä hyvä.
Tatuointiko yleisesti himoittu? Eeei...
Vierailija kirjoitti:
Paljua, yöks.
Entäs päiväks?
Ajokorttia.