Teini ei halua syödä grillattua ruokaa
Ajateltiin grillata takapihalla lihaa ja kasviksia. Nyt teini ei halua syödä. Mitä neuvoksi?
Kommentit (22)
Teet ruokaa. Teini osaa jo itse päättää onko nälkä vai ei.
Teini ei syö, muut syövät. Älä anna pompottaa.
Teini voi olla syömättä jos ei kelpaa. Bye the way missäpäin tarkenee grillata? Täällä on ainakin pirun kylmä tuuli.
Teini saa ostaa itse mieleisiään eväitä. En noteeraisi mitenkään.
Ehkä teini voisi käydä ostamassa itselleen aineet kotitekoisiin hampurilaisiin, jotka valmistetaan grillissä? Siihen ei tarvitse kuin valmiit sämpylät, tomaattia, sipulia, salaattia, jauhelihaa ja cheddar-viipaleita.
Periaatteessa minustakin se on kyllä oikein, että kaikki syövät sitä mitä laitetaan ja ovat syömättä, jos eivät kelpuuta. Varsinkin, kun kyseessä ei ole mikään outo ruoka, vaan liha ja kasvikset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Laita (tai siis pyydä teini laittamaan) vaikka uusia perunoita kylkeen, maistuu grilliruoan kanssa ja teini syököön niitä.
Miksi ei halua syödä? Pelkkä "en syö" ei kelpaa vastaukseksi, vaan miten perustelee? Mutta siinäs ei syö, jää enemmän muille
Nykyäidit ja -isät kasvattavat ihan paskoja teinejä. Tuleeko niistä kunnon ihmisiä ensinkään? Epäilen. Ajattelevat vaan omaa hyväänsä ja muista viis.
Kokkaa dit jotain mitä syö tai jättää syömättä
Just tästä syystä meidän molemmilla teineillä on kokkivuorot kerran viikossa
Teini osaa kyllä itse tehdä leipää jos ei ruoka kelpaa
Fiksu teini. Paista liha pannulla ja hauduta kermakastikkeessa. Ei grillissä poltettuja paloja syö susikaan ulvomatta.
Yleensä ne tekee mitä vaan jos niille näyttää tissit.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu teini. Paista liha pannulla ja hauduta kermakastikkeessa. Ei grillissä poltettuja paloja syö susikaan ulvomatta.
Päätit sitten avautua paskasta grillaustaidostasi.
Vierailija kirjoitti:
JÄTÄ SE SIKA!
Vaikea jättää, kun itse on mokoman paskiaisen tehnyt. Siitä saa kärsiä sitten koko elämänsä, koska eihän tuo ikinä osaa ottaa omaa elämäänsä haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä poltat ruokasi grillissä? Ei ihme jos ei tykkää jos ei osaa tehdä.
Älä välitä teinistä tee muulle ruokaa