Uusi mies ja nolo ensimmäinen seksikerta... Miten yli tästä?
Olin menossa uuden miehen kanssa ensimmäistä kertaa sänkyyn. Sitä sitten pohjustettiin yhteisellä suihkulla, ja halu kun oli kova niin miehen kalu etsiytyi suuhuni jo siellä suihkussa. Mitä sitten tapahtui, olikin kuin huonosta komediasta: mieheltä roiskahti (melkein heti) suuhuni vaikkei ollut tarkoitus tulla sinne ollenkaan. Meillä ei siis ollut varsinaista oikeaa seksiä lainkaan, ja mies on sen jälkeen ollut tosi nolona.
Tästä on nyt viikko, eikä meillä tuon jälkeen ole ollut mitään seksiin päin viittaavaakaan. Olen yrittänyt sanoa miehelle, että ei haittaa ja yritetään uusiksi, mutta ei. Mitenhän tämän nyt hoitaisi niin, ettei tulisi traumaa (mielestäni) ihan turhasta?
N40
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Siis muna oli suussa, mutta ei varsinaista seksiä ollenkaan. Mitähän tuo sitten oli jos ei varsinaista seksiä?
ei ole. johan sen bill setä meille aikoinaan kertoi.
Mulle kävi vielä paremmin aikoinaan, mies laukesi ennen kuin olin ehtinyt suihkusta sänkyyn 🤣
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Mies sai orkun. Mitäs jos olisitte menneet sen jälkeen vaikka sinne sänkyyn ja mies olisi ihanasti sinua kosketellut ja vaikka nuollut sinulle orkun. Ja ehkä sillä miehellä olisi taas kalu kovettunut ja olisitte panneet oikein kunnolla. Ei kai seksi siihen lopu jos toinen laukeaa???
Ai pitääkö seksissä saada orkku yhtä aikaa tai se ei ole oikeaa seksiä?
Täh? Loppuuko seksi miehen laukeamiseen? No ei ihme jos yhä tänäkin päivänä naiset valittaa ettei saa orkkua.
Eiköhän siinä ole käynyt niin, että miehen kikkeli haisee edelleen yhtä pahalle kuin aloittajan hengitys. Vanhoilla naisilla ei purukalusto ole enää niin viimisen päälle kunnossa.
Seksi kuuluu avioliittoon, paitsi seksityöntekijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on vieläkin 16-vuotiaiden ongelmia
Miten niin, kaiken ikäisillä nopeaa laukeamista.
Valitettavasti miehet pitää suuseksiä oikeana seksiä. Se ei kuitenkaan anna naiselle mitään, ja nainen on normaali vaikkei moiseen suostuisi.
Mies oli Bill Clinton ja ap on Monica Lewinsky.