Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero on aina oikein, jos toinen ei ole onnellinen?

Vierailija
30.06.2018 |

Kalastajan vaimon toinen mies postaukseen joku kommentoi noin. Onko noin? Itse en ajattele noin, olen aina ajatellut, että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudesta ja parisuhde on mukava lisä onnellisuuteen, ei sen perusta.
Ajattelenko jotenkin sairaasti? Ainakin ex oli sitä mieltä, kun totesin etten etten ymmärrä mitä voisin tehdä tehdäkseni hänet onnelliseksi, en voi olla kuin oma itseni, elää niinkuin elän, en voi muuttua muuksi, ainakaan sellaiseksi joksi en halua muuttua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein sen takia erota. Kukaan ei voi tehdä toisesta täysin onnellista, eikä ole tarkoituskaan.

Vierailija
2/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse ole onnellinen parisuhteessa niin ei siihen silloin kannata jäädäkkään. Oman elämänsä siinä vaan pilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yritetään. Jos ei onnistu, erotaan. Joskus tulee erimielisyyttä siitä onko yritetty tarpeeksi.

Vierailija
4/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ihan niin mene että toinen tuo tarjottimella sen onnellisuuden. Ne onnenavaimet ovat monesti meillä itsellä, ne pitää vaan päättää löytää siinä suhteessa.

Vierailija
5/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä kommentoija tarkoittanut nimenomaan parisuhdeonnea. Että jos toinen ei ole enää parisuhteessa onnellinen, ero on oikea ratkaisu.

Ei parisuhde yksin kenenkään onnea rakenna, mutta jos ihminen on muutoin onnellinen, mutta parisuhde on onneton, se huono asia elämässä, niin siihenkö pitäisi jäädä, kun muuten menee kivasti? Parisuhde voi joko parantaa tai huonontaa elämänlaatua, lisätä tai vähentää onnea.

Minä olin aikaisemmin muutoin tyytyväinen elämääni, mutta mulla oli onneton parisuhde. Nyt elämä on ennallaan muuten, mutta suhde vaihtunut onnelliseen. Ja kyllä vain näin on parempi!