Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvät sadevarusteet sinulla on?

Vierailija
30.06.2018 |

Omistatko sadetakin, sadehousut ja saappaat? Ulkoiletko tai pyöräiletkö esim. työmatkoja sateella? Mitä laitat päällesi jos sataa rankasti ja pitää lähteä ulos?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on ehjä katto, en tarvitse moisia.

Vierailija
2/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehjä katto ei auta silloin kun pitää mennä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Rukka-puku löytyy. Ja kumpparit myös.

Vierailija
4/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kuoritakki ja -housut sekä vedenkestäviä vaelluskenkiä. Työmatkat kävelen, sateella käytän sateenvarjoa enkä noita ulkoiluvaatteita.

Vierailija
5/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehjä katto ei auta silloin kun pitää mennä ulos.

Autotalliin pääsee sisältä, ja autossakin on ehjä katto. En keksi tilannetta että olisi pakko kaatosateella mennä pidemmäksi aikaa ulos.

Vierailija
6/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kuoritakki ja -housut sekä vedenkestäviä vaelluskenkiä. Työmatkat kävelen, sateella käytän sateenvarjoa enkä noita ulkoiluvaatteita.

Kuinka hyvin ne pitävät vettä? Meneekö yhtään läpi esim. hupusta ja hartioilta jos sataa rankasti? Minkä merkkiset?

Vierailija
7/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjoja on kaksi. En tarvitse muuta. En ole eräretkeilijä ja työpaikkakin on ihan vieressä.

Vierailija
8/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vettähylkivä ulkoilupuku mutta se ei kestä kuin ihan kevyen sateen. Eli ei ole kovin hyvät sadevaatteet. Rankkasateessa kastun kyllä läpimäräksi jo minuutissa jos on pakko mennä ulos tai sade yllättää.

Vierailija
9/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy vettähylkivä ulkoilupuku mutta se ei kestä kuin ihan kevyen sateen. Eli ei ole kovin hyvät sadevaatteet. Rankkasateessa kastun kyllä läpimäräksi jo minuutissa jos on pakko mennä ulos tai sade yllättää.

Miten vauvapalstalla voi olla ihmisiä, jotka ei tajua, mikä on sade/kuravaatteen ja "vettähylkivän" ero? Eikös tuo ole itsestään selvää.

Vierailija
10/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sadeasufetissi?

Vierailija
11/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetakki ja -housut sekä kumpparit löytyy. Käytön niitä työmatkoilla (ei ole ajokorttia). Minulla on Didrikssonin asu ja se pitää hyvin vettä. Joskus menen ulkoilemaan sateellakin. Pienessä sateessa riittää sateenvarjo kaupunkikävelyllä, mutta ainakin luonnossa sadeasu on helpompi.

Vierailija
12/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat ja sadetakki, tosin harvoin tulee käytettyä.  Hiostaminen pahempi juttu kuin pieni kastuminen.

Yleensä nopeasti kuivuva välikausitakki.

13/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat on mulla kesät talvet lämminvuorimalliset, paljon miellyttävämpi käyttää kuin tavalliset.

Sit on laadukkaita ulkoiluvarusteita, esim. sadeviitta jos tarvii pitkään olla. Haitin drymaxx ei ole koskaan vuotanut läpi, mutta takki on niin paksu ettei käy jos on lämmintä.

Perussadetakki on halpiskaupan yllättäjä - yli 5 vuotta käytössä ja edelleen kuin uusi. Tekstiilivuori ja mukavan kangasmainen.

Mun on töissä oltava toisinaan välitunnin verran ulkona. Lähinnä tarvitsen varusteita vapaa-ajan ulkoiluun.

Vierailija
14/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin ne pitävät vettä? Meneekö yhtään läpi esim. hupusta ja hartioilta jos sataa rankasti? Minkä merkkiset?

Ei tule edes rankemmista kuuroista pisaraakaan läpi. Tämä takki, kevyt ja mukava päällä:

https://www.haglofs.com/fi/en-fi/l.i.m-iii-jacket-women/p/602615-A24.ht…

Housut vähän edullisemmat ja vanhemmat Haltilta.

Vierailija
15/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vettähylkivä tuulitakki ja -housut teknistä liukasta materiaalia. Tihkusateessa ne pitävät kaupunkiulkoilussa riittävästi vettä mutta rankassa kuurossa tulee kyllä varsinkin hupusta, rinnan ja selän päältä ihan valumalla läpi niin että kastuu tosi nopeasti. Tämä tuli viime kesänä testattua lähikauppareissulla rankkasateessa.

Vierailija
16/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule edes rankemmista kuuroista pisaraakaan läpi. Tämä takki, kevyt ja mukava päällä:

https://www.haglofs.com/fi/en-fi/l.i.m-iii-jacket-women/p/602615-A24.ht…

Housut vähän edullisemmat ja vanhemmat Haltilta.

Sulla on kyllä todella hyvät sadevarusteet joilla pärjäät ihan vaivatta rankkaakin sadetta vastaan.

Vierailija
17/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sadetakki ja -housut. Jälkimmäisiä käytän vain moottoripyöräillessä. Sen lisäksi on goretex-puku. Mulla on lyhytvartiset Crocsin kumpparit sekä kontiomalliset pitkävartisemmat.

Vierailija
18/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rukan sadeasu sekä Vikingin henkselihousut, ylettyvät korkealle ja leveät olkaimet. Sitten on kahdet Kontio kumisaappaat ja keltainen sydvesti. Hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
19/21 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Rukan sadeasu sekä Vikingin henkselihousut, ylettyvät korkealle ja leveät olkaimet. Sitten on kahdet Kontio kumisaappaat ja keltainen sydvesti. Hyvin olen pärjännyt.

Ostin keväällä uudet Kontio kumisaappaat. Kesällä sattui kohdalle Norway merkkiset siniset olkainkurahousut ja viime lauantaina ostin Karhun keltaisen sadetakin. Näillä pärjää.

Vierailija
20/21 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes sateenvarjoa. En mene ulos jos sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän