Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyvätkö miehet väkivaltaisen kumppanin rinnalla?

Vierailija
30.06.2018 |

Vai ottavatko eron pian?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille nauretaan "Otatsä muijalta pataan?" jos kertovat väkivaltaisuudesta, joten moni jää sellaiseen suhteeseen

Vierailija
2/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin aikanaan useammankin vuoden naisen kanssa, joka riidellessä saattoi käydä nyrkein päälle. Sinänsä mielenkiintoista, että hän oli korkeasti koulutettu ja sivistynyt, ainakin ulospäin, mutta päässä pimeni täysin kun raivo sai liialliset mittasuhteet. Kroppaan tuli mustelmia kun nyrkki saattoi pamahtaa kierrosten noustessa ja häntä täytyi kirjaimellisesti pitää paikallaan. Kummallista oli sekin, että hän pystyi "vaihtamaan" käytöksensä melko nopeasti, varsinkin jos vieraita oli tulossa käymään. Kerran tuli nyrkistä ja raivoamista, 5 minsaa sen jälkeen vieraat ja emäntä oli yhtä hymyä. Itsellä oli vaikeuksia olla sanomatta mitä juuri on tapahtunut.  Suhde loppui aikanaan ja on tullut jälkeenpäin mietittyä, että mitä hän olisi tehnyt lapsille jos meillä sellaisia olisi ollut. En pidä naisten väkivaltaa mitenkään väheksymisen arvoisena asiana, itseasiassa se saattaa olla esimerkiksi lapsen kannalta kohtalokasta, koska kulissit ja luottamus äiti-myyttiin elää niin voimakkaana. Sanottakoon toisaalta se, että tämä nainen oli ainoa väkivaltainen jonka kanssa olen koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan tasa-arvoa, jos nainen lyö, minulla on oikeus itsepuolustukseen.

Vierailija
4/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa, jos nainen lyö, minulla on oikeus itsepuolustukseen.

Tätähän se on. Moni ei kuitenkaan tasa-arvoa eteenpäin ajaessa ymmärrä, että silloin naisen lyöminen on ihan yhtä paheksuttavaa kuin miehen, eli ei olekkaan paheksuttavaa.

Vierailija
5/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät selvästi, koska tutkitusti naiset johtavat perheväkivaltatilastoja ja silti monilla on mies ja mikä pahinta, myös lapsia.