Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v yhdessä, ja nyt on seksi alkanut maistua puulta =O

Vierailija
27.04.2006 |

Siis minun mielestäni. Tähän mennessä miehellä on ollut enemmänkin vaihtelua halukkuudessaan ja minä olen ollut se, jolle maistuisi " aina" . Mutta nykyään mua aina väsyttää, ei huvita olla aloitteellinen jne. Jos aloitamme, se on ihan kivaa ja saan orgasmin tosi nopeasti, mutta en jaksaisi mitään ihanaa tunnin rakastelua kuten mieheni haluaisi!

Haluaisin minäkin haluta, mutta ei huvita. Enkä jaksa. Muut asiat pyörii mielessä.

Aikaisemmin pyöri vain seksi... Mitähän tässä pitäisi tehdä, ettei suhde kärsi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin " vasta" ?

Ei tämä kivaa ole.

Vierailija
2/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaineskaan, se oli vitsi.

Itsellä samankaltainen tilanne, me ollaan vaan oltu vasta 6,5v yhdessä josta 3v naimisissa. Yksi lapsi on, 2-vuotias.

Aina on ollut tosi aktiivinen seksielämä ja alkuhuumaa kesti pitkään, oikeastaan ihan viime kuukausiin asti.

Mua on alkanut ällöttää koko seksi, ei mieheni kanssa vaan ihan yleensäkin, ajatuksena.

Jos hommaan ryhdyn niin useimmiten kyllä nautin siitä ja saan ison O:nkin mutta se ryhtyminen on mulle vaikeaa, pelkään että mieheni kohta huomaa vastahakoisuuteni:o(

Mulla on mielessä rahahuolet, lapsen asiat ja kaikki muu arkinen aina kun pitäisi rentoutua. Sit alan stressata sitä että mies pahastuu jos olen poissaoleva.

Olenkin nyt tarttunut härkää sarvista ja aloittanut aiempaa aktiivisemman urheilun ja ulkoilun harrastamisen sekä vitamiinikuurin, jospa piristyisin.

Olen myös varannut minulle ja miehelleni viikon kuluttua kylpyläviikonlopun kahdestaan. Olemme jollain tasolla keskustelleetkin siitä että seksiä on ollut harvemmin kuin ennen, ja päätimme yhdessä yrittää virkistää seksielämäämme.

Meillä on kerran kuussa treffi-ilta, jolloin ollaan kahdestaan, tehdään milloin mitäkin. Tää kylpylä on toukokuun treffi-ilta:o)

Masentaa vaan tää tilanne, kun haluaisi haluta mutta kun ei haluta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olin tosiaan lähes aina " valmis" , nykyään tekee mieli mieluummin katsoa tv:tä tai mennä nukkumaan tai jopa siivota.

Pitäisköhän alkaa munkin tosiaan syödä jotain vitamiinia! Oisko jotain joka varsinaisesti auttais tuohon halukkuuteen? Tai minkä puutos väsyttää ja aiheuttaa haluttomuutta?

ap

Vierailija
4/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siinähän on suunnilleen kaikkea mitä tarvitsee.

Oon kuullut ja nähnyt joskus mainoksiakin tällaisesta " naisen potenssia" kohottavista luontaistuotteista, oliskohan niistä jotain apua? En ole vielä kokeillut. Sokokselta ainakin saa sitä, en muista vaan nimeä.

Ootko muuten testannut hemoglobiinisi? Ettei vaan olis raudanpuute, sehän aiheuttaa yleistä väsymystä ja vetämättömyyttä. Ite kävin testissä mutta " valitettavasti" vika ei ollut siellä.

Tai voisitko olla raskaana?

En tiiä pitäiskö sitä keksiä sitten seksielämään jotain uutta- asentoa tai tekniikkaa, josko se puhti jostain löytyisi...

Tällä hetkellä aika neuvoton olo- tuntuu että 2-vuotias uhmis vie kaiken mun energian niin ettei miehelle enää riitä jaksamista.

6

Vierailija
5/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt oikein alkaa pohtimaan, mikä puutos tässä vois olla? En tunne itseäni itsekseni näin " seksittömänä" .

Mutta nyt, hyvää yötä! Tsemppiä kutoselle!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan