Mieheni ulkonäkö ällöttää minua:( Vinkkejä??
Tilane on siis tämä. Olemme vasta reilu parikymppisiä ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Rakastuin mieheeni ihmisenä, enkä ole oikein koskaan pitänyt hänen ulkonäöstä/vartalosta. Alkuhuumassa se meni hyvinkin mutta nyt kun ikääkin tullut lisää, hän on muuttunut vain rumemmaksi. Tuntuu todella pahalta, sillä rakastan häntä todella paljon ja hän on todella aarre luonteeltaan. En vain enää kykene seksiin hänen kanssaan ja ällöttää edes pussata :( hän on niin laiha kasvoiltaan ja ruma hampainen hörökorvainen... laihaläski luiseva vartaloltaan... näille asioille ei kai voi mitään tehdä?? Myös käytös ennen seksiä/aikana on naismaista hymyilyä ja koiranpentuilmeitä.. miten voisin edes näistä mainita hellävaroen? :( etenkin kun hän jaksaa mainita minun hyvästä ulkonäöstä päivittäin :'( Nyt apua naiset! (Miksei mihetkin)
Kommentit (31)
Oli seksiä tai ei, niin miksi pitää olla kumppanin kanssa, jonka seurassa tuntee tyytymättömyyttä eikä miellytä. Kaksikymppisenä löytää vielä uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että teillä on yhteinen lapsi.
Olisi kamalaa inhota toista, mutta vielä kamalampaa olla inhottavana päivästä toiseen.
Mikä siinä on niin hämmästyttävää? Ihmisten tunteet ovat muuttuvaisia. Myös tarpeet ja toiveet muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on kun mennään naimisiin ystävän ja hyvän tyypin kanssa. Jos ei fyysistä kemiaa ole juuri alussakaan, niin satavarmasti se häviää vuosien mittaan.
Meillä oli alkuun hyvää seksiä, mutta lasten myötä mieheltä meni halut eikä jaksa panostaa ulkonäköönsä yhtään. Vaatteetkin joudun ohjaamaan ostamaan. Aina puhutaan, että naiset rupsahtaa...no en toki itsekään ole missi mutta huolehdin ulkonäöstä ja hygieniasta.
Tuskin ap on liiemmin ulkonäöstä syttynyt alussakaan, jos mies on nyt ruma ja ällöttävä. Käy sääliksi miestä, kyllä joku varmaan haluaisi hänetkin koko pakettina. Ei ole reilua häntä kohtaan.
Olette ystäviä, ettekä rakastajia, eikä se siitä voi muuttua. Kemiaa joko on tai ei ole. Tuosta ei tule seksuaalista suhdetta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tää siis liittyy nimenomaan seksiin.. muuten meillä on ihana suhde ja kaikki hyvin. Koiranpentuilme olis ihana vaikka sitte seksin aikana, mutta siis suoraan sanottuna kaunistelematta mieheni on ruma ja omaa rumat iisot hampaat ja pitkät laihat kasvot. Naisen silmät. En edes tiedä mitä haen tällä avauksellani. Kai jotain apua edes keskusteluun ja sen avaukseen tuosta seksikäyttäytymisestä...
Sano, että tykkäisit - jos mies ottaisi hiukan miehekkäämmän ilmeen ja otteetkin - ehdota hiukan kuin jotain roolileikkiä.
Se koiranpentuilme on IHAILUA - sellaista näkee monilla miehillä, komeillakin.
Kuulostaa aika ikävältä jos toinen ihan ällöttää. Voisiko sulla olla jotain hormooni häiriötä tai masennusta? Ite en ole koskaan mieheni ulkonäöstä välittänyt kun vielä olin parisuhteessa. Välillä lihoi ja välillä laihtui. Välillä oli tukkaa ja välillä kalju. Ulkonäkö ei kiinnostanut ollenkaan. Oltiin yhdessä koska rakastuttiin toistemme luonteisiin. Meillä ei kylläkään ollut yhtään seksuaalista vetovoimaa. Alussa vaan. Haluttiin niin eri asioita lopulta. Minä vähän rajumpaa ja ex-mies aina samaa, eli minä ratsastin ja muutenkin tein kaikki aloitteet. Hän ei koskaan ”ottanut” minua vaan minä olin dominoivampi. Ei hän ikinä kylläkään inhottanut tai ällöttänyt minua vaikka ei ollut minkään yleisesti komea ja oli kiltti. Omasta mielestäni oli kyllä kivan näköinen.
En ymmärrä miksi alunperin menit yhteen tuon miehen kanssa. Seurustelussa seksuaalinen vetovoima on kaiken alku. Sekoitat nyt ystävät ja seurustelukumppanin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Olette ystäviä, ettekä rakastajia, eikä se siitä voi muuttua. Kemiaa joko on tai ei ole. Tuosta ei tule seksuaalista suhdetta ikinä.
Mitä helvetin kemiaa? Kuka tuon termin oikein on keksinyt? Kas kun ei maantietoa tai uskontoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi alunperin menit yhteen tuon miehen kanssa. Seurustelussa seksuaalinen vetovoima on kaiken alku. Sekoitat nyt ystävät ja seurustelukumppanin keskenään.
Kun nuorena menee yhteen, ei vielä tunne kovin hyvin itseäänkään. Voi olla, että kumppanissa viehättää joku muu asia, joka siinä vaiheessa vetoaa kovin tunnepuolella. Mietin voisiko fyysisen ällöttyksen takana olla kuitenkin jotain muitakin pettymyksiä parisuhteessa, jotka ehkä olet sivuuttanut? Puhuit naismaisista silmistä. Millaiset ne ovat? Onko niin että kumppanisi on jollain muullakin tasolla sinulle liian feminiininen?
Joko otat miehen projektiksesi ja tuupit sitä haluamaasi suuntaan kuntoilun ja ulkoasun suhteen. Tyydyt seksittömään suhteeseen tai eroat.
Alussa ulkonäkö miellytti ihan ok. Hän hoisi ulkonäköään yms. Mutta heti suhteen vakiinnittua ja erityisesti lapsen jälkeen ei enää mitään. Ei leikkaa hiuksia, ei aja partaa (joka kasvaa vain parista kohtaa ällöttävästi) kuiva kalvakka iho tummilla silmäpusseilla yms... olen yrttänyt kaikesta sanoa hienovaraisesti mutta ottaa niin itteensä ja masentuu. Vaikka siis "pitäisiköhän varata sulle parturi kun kaupunkiin tuli uus kiva :)" vastauksena -"mut sähän osaat hyvin leikata ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee" tai vastaavasti perääntyy että enkö mä pidä hänen hiuksista jne