Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen yhdessä whatsapp ryhmässä ja olen valehdellut siellä,

Vierailija
29.06.2018 |

aika paljon vielä. Valehtelu alkoi siksi kun tunsin, että mulla on niin tylsä elämä muihin verrattuna. Mulle ei vaan tapahdu mitään ja olen ihan nössö. Keksin sitten elämääni pieniä juonenkäänteitä, ensin menneisyydessä tapahtuneita ja myöhemmin aloin valehtelemaan ihan just sillä hetkellä tapahtuneita. Olen esim. valehdellut mieheni jääneen pettämisestä kiinni. Ja olen väittänyt kokeilleeni huumeita. Kai mä jonkinmoista huomiota hain. Ongelma on vaan siinä, että en osaa enkä pysty enää lopettamaan. Ryhmän jäsenistä on tullut jo melkein kavereita ja haluaisin tietää mitä heille tulevaisuudessa kuuluu. Mut en voi oikein enää jatkaa valehtelmista, sillä siitä on tullut tosi hankalaa. Pitää koko ajan olla helvetin skarppina, että muistaa kaikki valheet. Pelkään, että kohta joku tajuaa. Ärsyttää, kun olen sössinyt tämän. Kyseessä on erään sairauden "tukiryhmä". Olen saanut sieltä paljon vertaistukea ja nolottaa kun olen pettänyt porukan. Enkä kehtaa tunnustaa. Pakko kai sieltä on vähin äänin häipyä. Olisko ihan hirveetä jos palaisin omana itsenäni takaisin? Mulla on siis prepaid känny ja olis helppoa vaihtaa numero. Oikeaa henkilöllisyyttäni porukka ei tiedä. En halunnut sitä paljastaa, kun pelkään nettihuijareita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeetä :(

Vierailija
2/4 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, ettää tästä lähtien puhuisit siellä totta ja ne valheet jäisi vaan taka-alalla? Ihmiset unohtavat yllättävän nopeasti. Ja toisaalta miten olet kertonut esimerkiksi tuosta huumeiden kokeilusta? Kokeiluhan voi olla vaikka vain yksi kerta eikä se tavallaan paljoa eroa siitä jos ei ole koskaan kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mitä oot sanonut tuntemattomien WhatsApp-ryhmässä prepaid-liittymällä. Oikeesti. Kai joku ongelma, jos tommosta väittää, mitä hyvä paikka tommosille jutuille on vaik tää palsta. :D

Vierailija
4/4 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että pelkäät nettihuijareita eli kaltaisiasi. :)

Jos sinua ei tunneta, niin ilmoittaisin, että lopetan palstailun ja toivottaisin muille hyvää jatkoa.

Muutaman kuukauden kuluttua kirjoittaisin omilla tiedoillani juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi