Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ok teidän mielestä?

Vierailija
29.06.2018 |

Vaimoni on useamman kerran kertonut haluavansa rakastella vieraan naisen kanssa. Ja siis nimenomaan tälle toiselle naiselle kertonut. Mitään suutelemista pidemmälle ei kuulemma ole mennyt, eikä kuulemma ikinä tosissaan menisi. En siltikään tiedä, mitä ajatella tästä. Ja tässä tilanteessa hiertää myös se, että hän on halunnut rakastella ei pelkästään harrastaa seksiä. Minusta on outoa se ,että hän kutsuu sitä rakasteluksi. Toinen nainen on siis uusi tuttavuus, jota vaimoni ei edes tunne kunnolla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää toinen nainen on kuulemma ihastunut vaimooni, mutta vaimoni ei omien sanojensa mukaan tunne mitään

Vierailija
2/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, äläkä vaivaa ja vatkaa sitä mielessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tää toinen nainen on kuulemma ihastunut vaimooni, mutta vaimoni ei omien sanojensa mukaan tunne mitään

Tämä siis ap.

Vierailija
4/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän voisi vain unohtaa?

Ap

Vierailija
5/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä aivojasi tai lopeta provoaminen

Vierailija
6/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän voisi vain unohtaa?

Ap

Anna olla jo!

Heippa!

Vierailija
7/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täältä ihan oikeasti saa kunnollisia mielipiteitä? Pettämistähän tuo on. Kyllä minä sen tiedän. Mietin vain, kuinka yleistä naisilla tällainen vitsailu on? Kännipusut ei meidän suhteessa mikään iso rikos ole, mutta tämä ehkä menee jo omien rajojen yli.

Ja provon huutelijat voi mennä muualle. Keskustelua ei ole pakko lukea, jos ei usko todeksi.

Ap.

Vierailija
8/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täältä ihan oikeasti saa kunnollisia mielipiteitä? Pettämistähän tuo on. Kyllä minä sen tiedän. Mietin vain, kuinka yleistä naisilla tällainen vitsailu on? Kännipusut ei meidän suhteessa mikään iso rikos ole, mutta tämä ehkä menee jo omien rajojen yli.

Ja provon huutelijat voi mennä muualle. Keskustelua ei ole pakko lukea, jos ei usko todeksi.

Ap.

No mun mielestä toi on kyllä jo vähän outoa. Naisesi väittää ettei tunteita ole ,mutta haluaa ''rakastella''? 

Naisesi saattaa olla imarreltu tuttavan ihastuksesta ja toisaalta nainen saattaa olla myös kokeilunhaluinen, jos ei ole koskaan kokeillut olla naisen kanssa.

Onko se pettämistä on sitten toinen juttu. Ainakin se, jos salailisi näitä asioita ja yrittäisi seläntakana , olisi mielestäni pettämistä, mutta koska kertoo sinulle rehellisesti niin kyseessä saatta olla hyvinkin vain kokeilunhalua... mutta tämä on teidän parisuhteenne ja te määritätte pettämisen rajat. 

En siis osaa antaa enempää neuvoa kuin että puhut vaimosi kanssa ja mieti oletko valmis antamaan tuollaisen kokeilumahdollisuuden (mikä voi tosin johtaa myös muuhunkin) tai sitten sanot että se on pettämistä ja hänen tulee kunnioittaa teidän parisuhteen rajoja.

Toivottavasti yhtää apua D:

Vierailija
9/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No mun mielestä toi on kyllä jo vähän outoa. Naisesi väittää ettei tunteita ole ,mutta haluaa ''rakastella''? 

Naisesi saattaa olla imarreltu tuttavan ihastuksesta ja toisaalta nainen saattaa olla myös kokeilunhaluinen, jos ei ole koskaan kokeillut olla naisen kanssa.

Onko se pettämistä on sitten toinen juttu. Ainakin se, jos salailisi näitä asioita ja yrittäisi seläntakana , olisi mielestäni pettämistä, mutta koska kertoo sinulle rehellisesti niin kyseessä saatta olla hyvinkin vain kokeilunhalua... mutta tämä on teidän parisuhteenne ja te määritätte pettämisen rajat. 

En siis osaa antaa enempää neuvoa kuin että puhut vaimosi kanssa ja mieti oletko valmis antamaan tuollaisen kokeilumahdollisuuden (mikä voi tosin johtaa myös muuhunkin) tai sitten sanot että se on pettämistä ja hänen tulee kunnioittaa teidän parisuhteen rajoja.

Kiitos ensimmäisestä kunnollisesta kommentista! Näitä samoja asioita olen itsekin pyöritellyt mielessä.

Vaimoni ei suoraan ole minulle myöntänyt "tekojaan". Sain kuulla niistä muualta ja hirveä tarve sillä on vähätellä tapahtumia. Luvan antamista kokeiluun olen harkinnut, mutta pelottaa tuo jo tässä vaihessa käytetty "rakastelu" sana. Miksi mennä kutsumaan kokeilua/seksiä rakasteluksi? Itse kun miellän sen vain vahvoihin tunteisiin toista kohtaan. Pelottaa mitä siitä kokeilusta voi seurata. Jos valoni huomaa, etten riitäkään enää hänelle ja hän haluaakin jatkaa tämän naisen kanssa. Tai muiden naisten.

Ap.

Vierailija
10/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne mitään mutta haluaa rakastella? What?

Vierailija
12/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vaimosi kaipaa sinun "siunaustasi" kokeiluilleen tai olettaa ajatuksen kiihottavan sinua, jos siitä avoimesti on puhunut? Käyttääkö hän rakastelu-sanaa muuten? Ehkä hän mieltää seksin naisen kanssa jotenkin hellemmäksi ja herkemmäksi toiminnaksi, jota kuvaamaan sana sopii? Vaikkei kyse olisi rakkaudesta.

Vierailija
13/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kännäävä sika!

Vierailija
14/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
15/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Niin, onko se pettämistä jos mies pelkästä kokeilunhalusta käy sängyssä jonkun vieraan naisen kanssa.

Elämän syvällisiä kysymyksiä? Ei todellakaan vaan täysin selvä asia.

Vierailija
16/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no Ap on selkeästi jokin teini blondi joka kirjoittelee pöpejä.

Mutta kerroppa Ap sille vaimokkeellesi että suo myös panettaa töissä yks pimpo typsykkä ja aattelit kokeilla sitä. Sovitte sitten yhdessä päivän kun molemmat käväsee vähän avartamassa omia halujaan.

Vierailija
17/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota luvan antamista olen miettinyt paljon. Olisiko se mielestäni pettämistä vai ei. Lähtökohtaisesti pidän sitä aina pettämisenä, oli se sukupuoli kumpi tahansa. Mutta jos kerta vaimollani on kova tarve päästä kokemaan seksi toisen naisen kanssa, enkä minä sitä hänelle pysty tarjoamaan. Ehkä minulla pitäisi suoda hänelle se mahdollisuus. En tiedä enää mistään mitään. Asiaa helpottaisi, jos vaimoni puhuisi minulle rehellisesti tunteistaan/haluistaan eikä vähättelisi asiaa ja kieltäisi kaikkea. Tässä on vaikea uskoa ettei minkäänlaisia tunteita ole toista kohtaan, koska hän oli niistä kuitenkin toiselle naiselle puhunut. Ja uskoako tuota ettei hän ikinä mitään tekisi, oli kuitenkin suudelleet. Ilmeiseti vielä vaimoni aloitteesta. Tämän hän pisti kännin piikkiin. Ja sanoi sen olleen vaan semmonen leikkipusu.

Ap.

Vierailija
18/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok! Ja ei ole sinunkaan mielestä, kerta täällä asiasta kyselet.

Vierailija
19/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota luvan antamista olen miettinyt paljon. Olisiko se mielestäni pettämistä vai ei. Lähtökohtaisesti pidän sitä aina pettämisenä, oli se sukupuoli kumpi tahansa. Mutta jos kerta vaimollani on kova tarve päästä kokemaan seksi toisen naisen kanssa, enkä minä sitä hänelle pysty tarjoamaan. Ehkä minulla pitäisi suoda hänelle se mahdollisuus. En tiedä enää mistään mitään. Asiaa helpottaisi, jos vaimoni puhuisi minulle rehellisesti tunteistaan/haluistaan eikä vähättelisi asiaa ja kieltäisi kaikkea. Tässä on vaikea uskoa ettei minkäänlaisia tunteita ole toista kohtaan, koska hän oli niistä kuitenkin toiselle naiselle puhunut. Ja uskoako tuota ettei hän ikinä mitään tekisi, oli kuitenkin suudelleet. Ilmeiseti vielä vaimoni aloitteesta. Tämän hän pisti kännin piikkiin. Ja sanoi sen olleen vaan semmonen leikkipusu.

Ap.

Mikä on aikuisten kesken "leikkipusu"? 😂 Kyllä siinä on himot jyllänneet ihan molemmin puolin. Et kai sinä ap oikeasti usko noita selityksiä?

Vierailija
20/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on voinut humalassa pelleillä ja humalassa höpötellä noista. Saattaa nyt olla nolona ja vaivaantunut, siksi ei ehkä halua puhua enempää. Voi olla että mitään ei ole oikeasti tekeilläkään.

Itse tekisin niin, että sanoisin vain, että toivon että puhut vielä kanssani, ennen sitä, jos aiot vielä suudella (ketään) toista, tai mennä toisen kanssa sänkyyn. Ja että minun mielestäni sellainen on pettämistä, oli sitten vaikka vain kokeilumielessä vain yhden kerran tehty. Että se voi aiheuttaa meidän suhteen katkeamisen, mutta se voi auttaa, jos ensin edes puhutaan ja neuvotellaan asiasta, ennen kuin mitään tapahtuu.

Ja sitten antaisin vain olla, kun nuo on ymmärtänyt. Ei maksa vaivaa jäädä jankuttamaan asiasta sen enempää. Voi olla vain kännihölmöilyjä naiseltasi.

T: eräs rouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan