Ketkä vihitään huomenna Tuomiokirkossa kesken Keskiaikamarkkinoiden? Saivat erikoisluvan laskeutua helikopterilla ja häiritä niin hevosturnajaisia kuin koko alueen liikennettäkin
Ei oikein edes tiedetä kuka on antanut luvan ja miksi...
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4002544/Haapari+laskeutuu+keskiaik…
Kommentit (49)
No en edes tiedä koska olin niin kaukana ettei erottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa täällä kateellisia ihmisiä. Minkä takia pahoitatte mielenne moisesta? Olin itse paikalla katsomassa ja mun mielestä se oli oikein hieno ja näyttävä poistuminen. Kyl tuota kehtaa keinutuolissa muistella. Mulle tuli oikein hyvä mieli ku kerranki näki jotain erilaista! 😊 ja mitä niihin hevosturnajaisiin tulee, ni pitääkö niitä järjestää keskellä vilkasta kaupunkia. Eikö oo aika stressaavaa hevosille?
Ei se kaupungin keskeisyys niille hevosille stressaavaa ole! Ne kiertävät muuallakin turnajaisissa. Turnajaiset ovat tiiviillä seinillä peitetyn katsomon sisällä, ettei kukaan näkisi ilmaiseksi. Eivät liiku ihmisvilinässä.
Kuka laskeutui helikopterilla?
okei, no hyvä tietää! 😊
No mikseivät ne voineet tulla härkävankkureilla?
Ratsastaen olisi ollut tyylikästä.
Ensi viikon kirkollisista voi selvitä.
Vierailija kirjoitti:
No mikseivät ne voineet tulla härkävankkureilla?
koska päättivät tulla helikopterilla. Ta daa. Elämä on täynnä valintoja. Toiset tekee toisenlaisia ja toiset toisenlaisia, siksi koska ihmiset on erilaisia.
Kyllä on suomalaiset kateellista kansaa, ja sen myötä myös pahansuopia ikävä kyllä. Sitäpaitsi sitä ei kukaan tiedä mitä kautta kopteri on voitu hankkia, ei välttämättä aina kyse ole rahasta pässit. Oli miten oli, rahalla hankittu tai ei, se ei ole keneltäkään pois!
Ahdistavan tyhmiä ihmisiä täällä taas huutelemassa.
Ootko tosissas itse noin imbesilli? Kuka on sua estänyt elämässä hankkimasta omia miljoonia? ”Elämän kova koulu” eiks niin?😂
Ei se kaupungin keskeisyys niille hevosille stressaavaa ole! Ne kiertävät muuallakin turnajaisissa. Turnajaiset ovat tiiviillä seinillä peitetyn katsomon sisällä, ettei kukaan näkisi ilmaiseksi. Eivät liiku ihmisvilinässä.
Kuka laskeutui helikopterilla?