Ketkä vihitään huomenna Tuomiokirkossa kesken Keskiaikamarkkinoiden? Saivat erikoisluvan laskeutua helikopterilla ja häiritä niin hevosturnajaisia kuin koko alueen liikennettäkin
Ei oikein edes tiedetä kuka on antanut luvan ja miksi...
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4002544/Haapari+laskeutuu+keskiaik…
Kommentit (49)
Eiköhän kaikki tiedä että markkinoista huolimatta elämme nykyaikaa? Joo kiitti vinkistä, voisin tulla huomenna
Martina. Ei voi mennä Helsingin Tuomiokirkossa, koska se oli edellisten häiden kirkko ja noloa sekä tulisi saamaan kuittailua.
kohta olisi h-hetki käsillä... silmät tarkkana siellä paikan päällä niin selviää kenestä on kyse.
Martina se varmaan onkin, sillä niiden keskiaikaisten juhlien rinnalla näyttää nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiaikamarkkinoiden viereen helikopterilla.... voi vähän latistua markkinoiden tunnelma
Latistunut jo siitä että Turun tyhmät päättäjät vaihtoivat vanhan suurtorin mukalakivet pois.
Tää on ihan totta. Perusteltiin esteettömyydellä. Mutta tuolla verukkeella kaiken vanhan saisi purkaa tai ainakin muuttaa peruuttomattomasti. Turun linnaankin rakennettiin hissit...
Vierailija kirjoitti:
Ja ne hevosturnajaisetko eivät häiritse liikennettä?
Keskiajalla oli hevosturnajaisia, mutta ei helikoptereita. Ei mitään tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Joko av-mammat asettuneet paikoilleen tuomiokirkkotorille? Raporttia odotellessa...
Av-mammoille oma katsomo: istuimet vahvistettua lankkua ja bonuksena olut- ja sipsitarjoilu.
Mua alkoi nyt kiinnostamaan😎hävettää melkein uteliaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko av-mammat asettuneet paikoilleen tuomiokirkkotorille? Raporttia odotellessa...
Av-mammoille oma katsomo: istuimet vahvistettua lankkua ja bonuksena olut- ja sipsitarjoilu.
Minä haluan mansi- ja mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Turussa, eli olisko Jethro ja uusi teinivaimo?
Naisilla kestää hiukan kauemmin tuo teini-ikä ilmeisesti... kolmenkympin pintaan saakka. Ei hääviä tuokaan
Tulisivat nyt edes Leonardo Da Vincin keksimällä lentolaitteella siivet läpsyen, niin eivät rikkoisi aikakauden tunnelmaa. Joku roti sentään.
Se joka kertoo tiedon saa viikon av-mamman palkinnon ja meidän kaikkien tiedonhaluisten rajattoman ihailun loppuviik... ainakin seuraavan tunnin ajaksi.
Toivottavasti ei vaan se Minkkinen
Ompa täällä kateellisia ihmisiä. Minkä takia pahoitatte mielenne moisesta? Olin itse paikalla katsomassa ja mun mielestä se oli oikein hieno ja näyttävä poistuminen. Kyl tuota kehtaa keinutuolissa muistella. Mulle tuli oikein hyvä mieli ku kerranki näki jotain erilaista! 😊 ja mitä niihin hevosturnajaisiin tulee, ni pitääkö niitä järjestää keskellä vilkasta kaupunkia. Eikö oo aika stressaavaa hevosille?
Joko selvisi? Kai Turun mammat oli kytiksellä?
Vierailija kirjoitti:
Ompa täällä kateellisia ihmisiä. Minkä takia pahoitatte mielenne moisesta? Olin itse paikalla katsomassa ja mun mielestä se oli oikein hieno ja näyttävä poistuminen. Kyl tuota kehtaa keinutuolissa muistella. Mulle tuli oikein hyvä mieli ku kerranki näki jotain erilaista! 😊 ja mitä niihin hevosturnajaisiin tulee, ni pitääkö niitä järjestää keskellä vilkasta kaupunkia. Eikö oo aika stressaavaa hevosille?
No ketkä ne nyt sitten oli vai oliko jotkut randomit?
Joku helvetin kumilätkän perässä toikkaroiva, tai ympyrää pikkuautolla pärräävä. Nehän luulee imbesillit olevansa jotain koska miljoonat. Tunkisi seteleitä korvistaan sisään niin olis päässäkin muuta täytettä kun hiusten juuret😣