Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on juoppo mies?

Vierailija
29.06.2018 |

Mies lähti taas, eikä tiedä koska palaa. Muilla samanlaista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis.

Mies valitsi viinan ja minä perhe-elämän. Ero tuli.

20

Vierailija
22/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä juo melkein joka vkl pari päivä putkeen ihan hirveästi. Muuten on kunnollinen mies ja hoitaa asiansa, eikä koskaan riehu kännissä millään lailla. Pitäiskö jättää vai kestää?  Ollaan kohta jo 50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä juo melkein joka vkl pari päivä putkeen ihan hirveästi. Muuten on kunnollinen mies ja hoitaa asiansa, eikä koskaan riehu kännissä millään lailla. Pitäiskö jättää vai kestää?  Ollaan kohta jo 50v

Miten selviää maanantaiksi aina töihin?

Vierailija
24/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selviää maanantaiksi aina töihin?

Lopettaa juomisen aina sunnuntaina loivareihin eli nukkuu ja syö klo 12  jälkeen. 

Vierailija
25/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule...

Vierailija
26/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä puoli vuotta sitten. Hetken miehen juominen oli taas ollut hallinnassa eikä aivan joka päiväistä, ja puhuimme puhelimessa ennen kuin lähdin työpaikalta iltavuorosta kotiin. Hän sanoi olevansa selvänä, lämmittäisi saunan ja muuta. Kun sitten tunnin sisällä puhelusta pääsin kotiin, hän oli ympärikännissä. Käännyin siltä seisomalta ja menin (naispuolisen) ystäväni luokse siksi yöksi. Tästä kohtuuttomasta käytöksestäni suivaantuneena mies sitten petti minua. Pahaltahan sekin tuntui, mutta viimein sain "ihan oikean" syyn lähteä.

Pitäkää puolenne, älkääkä antako kohdella itseänne huonosti! Juoppoa ei kukaan voi pelastaa, vain juoppo itse.

Vierailija
27/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vielä puoli vuotta sitten. Hetken miehen juominen oli taas ollut hallinnassa eikä aivan joka päiväistä, ja puhuimme puhelimessa ennen kuin lähdin työpaikalta iltavuorosta kotiin. Hän sanoi olevansa selvänä, lämmittäisi saunan ja muuta. Kun sitten tunnin sisällä puhelusta pääsin kotiin, hän oli ympärikännissä. Käännyin siltä seisomalta ja menin (naispuolisen) ystäväni luokse siksi yöksi. Tästä kohtuuttomasta käytöksestäni suivaantuneena mies sitten petti minua. Pahaltahan sekin tuntui, mutta viimein sain "ihan oikean" syyn lähteä.

Pitäkää puolenne, älkääkä antako kohdella itseänne huonosti! Juoppoa ei kukaan voi pelastaa, vain juoppo itse.

Kuulostaa ihan mun mieheltä. Eilen tulin töistä kotiin niin oli täydessä käynnissä vaikka oli nimenomaan luvannut olla selvä

Vierailija
28/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mutta lopetti kun posti toi avioerohakemuksen. Sanoin, että jos kerrankin korkki sihahtaa prosessi viedään loppuun asti. Siihen loppui muutaman vuoden kestänyt alkoholismi. Joi vain kotona mutta sitäkin enemmän. Työnsä hoiti mutta kaikki vapaa-aika meni tölkkien kanssa.

Juominen loppui, alkoholismi ei.

Niin?

Olennaista on, että JUOMINEN LOPPUI. Ei se kaikilla tuohon olisi loppunut. Moni jatkaa. Moni lopettaa.

Kehut sille, joka sen avioerohakemuksen laittoi hakuun. Ei tartte jonkun viinan pulllon hengen antaa ohjata elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi