Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on juoppo mies?

Vierailija
29.06.2018 |

Mies lähti taas, eikä tiedä koska palaa. Muilla samanlaista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tuollaista miestä. Olemassa on sanansa mittaisia ja luotettaviakin.

Vierailija
2/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikapaskoja! Jättäkää ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Enkä tiedä koska taas aloittaa, nyt on ollutt 2 viikkoa ilman viinaa ja on kireä kuin viulun kieli. Tässä pakkailen huomaamattomasti jo kaikkein pakollisimpia tavaroita ja häivytään lasten kanssa.

Vierailija
4/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
5/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla! Enkä tiedä koska taas aloittaa, nyt on ollutt 2 viikkoa ilman viinaa ja on kireä kuin viulun kieli. Tässä pakkailen huomaamattomasti jo kaikkein pakollisimpia tavaroita ja häivytään lasten kanssa.

Minne menette? Onko näin tapahtunut ennenkin?

Vierailija
6/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet omasta mielestäsi hyvä äiti kun annat tuon jatkua?

Vierailija
7/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mutta lopetti kun posti toi avioerohakemuksen. Sanoin, että jos kerrankin korkki sihahtaa prosessi viedään loppuun asti. Siihen loppui muutaman vuoden kestänyt alkoholismi. Joi vain kotona mutta sitäkin enemmän. Työnsä hoiti mutta kaikki vapaa-aika meni tölkkien kanssa.

Vierailija
8/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne menette? Onko näin tapahtunut ennenkin?

Ei ole ennen tapahtunut, nyt on vaan viimein 7 vuoden jälkeen mitta täynnä. Vanhemmille mennään aluksi, mutta olen jo löytänyt meille uuden kodin. En vaan pysty tekemään muuttoa itse, joten helpompi vanhempien talossa asua ja antaa muiden hoitaa muutto. Jos kertoisin miehelle etukäteen muutosta, hän saisi mut taas puhuttua puolelleen. Nyt on ollut helpompi järjestellä asioita.

Vierailija
9/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suinkaan, sillä muutamme pois. Eli tein parhaan ratkaisun jonka tässä tapauksessa voi tehdä. Äitiysmitaleja en varmaankaan tule saamaan.

Vierailija
10/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, mutta oon itekki juoppo ni ei haittaa!

Vierailija
11/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mun tyttöystävä on juoppo. Tai tuleva eksä siis.

Vierailija
12/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mutta lopetti kun posti toi avioerohakemuksen. Sanoin, että jos kerrankin korkki sihahtaa prosessi viedään loppuun asti. Siihen loppui muutaman vuoden kestänyt alkoholismi. Joi vain kotona mutta sitäkin enemmän. Työnsä hoiti mutta kaikki vapaa-aika meni tölkkien kanssa.

Juominen loppui, alkoholismi ei.

Vierailija
13/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suinkaan, sillä muutamme pois. Eli tein parhaan ratkaisun jonka tässä tapauksessa voi tehdä. Äitiysmitaleja en varmaankaan tule saamaan.

Olet paras äiti lapsillesi

Vierailija
14/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juominen loppui, alkoholismi ei.

Saa nähdä miten käy. Nyt on kolmisen vuotta ollut juomatta. Eroa kyllä mietin nykyisin mutta ihan toisista syistä.

Vierailija
15/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Jaana :) en tiennytkään että sä palstailet :)

Vierailija
16/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoppo mies, jolla on myös pitkiä juomattomia kausia. Nyt sellainen on kestänyt puolisen vuotta, edellinen peräti kaksi vuotta. Sitten voi olla puolesta vuodesta vuoteen kausia, jolloin ei montakaan selvää päivää ole. Työnsä on kyllä aina hoitanut ja juomisen muualla kuin kotona. Viime syksynä olin jo etsimässä minulle ja lapselle asuntoa, kun mies päätti taas lopettaa juomisen. Sanoin silloin, että seuraavasta ryyppyreissusta lapsi ja minä lähdetään ja tämä todella pitää. Ei ole näkynyt merkkiäkään siitä, että miestä edes polttelisi pulloon tarttuminen. Aistin sen kyllä hyvin herkästi, ja jos siltä alkaa tuntua, että viina meinaa viedä, muistutan häntä, että meitä ei sitten pidättele enää mikään.

Vierailija
17/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Jaana :) en tiennytkään että sä palstailet :)

Ja sä luulet että Suomessa on vaan yks juoppo nainen! ;D

Vierailija
18/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja kyllä, eroa todellakin harkitsen vakavasti. Korkea kynnys on rikkoa perhe ja pitkä parisuhde, mutta lasten ja oma mielenterveys on tärkeämpiä. Lastensuojelu pakotti jo miehen päihdekuntoutukseen, mutta siitä huolimatta juo, erityisesti nyt lomalle jäätyään. Itsekin toisaalta inhoaa juomistaan mutta ei mahda sille vissiin mitään, kun alkaa janottaa. Ei enää juo kotona mikä sentään on jo iso parannus entiseen, jolloin räyhäsi ja riehui kännissä kotona. Parasta siinä oli ettei tietenkään herättyään muistanut mitään edellisillan tapahtumista, väitti että keksin päästäni ja syyllistän tahallani kun annoin raporttia. Tämä siis ennen lapsia, ekan lapsen synnyttyä tein neuvolan tukemana lasun, joka alkutaistelun jälkeen tuottanut hyvääkin tulosta, mutta ei tarpeeksi nyt sitten kuitenkaan. Mies saattaa lähdettyään olla poissa vain yönseudun, joskus menee useitakin päiviä.

Surettaa kamalasti, mutta ei mulla ole enää vaihtoehtoja. Olin jo aiemmin ottamassa eroa, mutta sitten arvelin katsoa tuon päihdekuntoutuksen vaikutuksen vielä. Mutta eihän se kait auta jos ei itse halua parantua :(

Vierailija
19/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olipa hienoa tulla töistä kotiin kun äijä makaa makkurissa. Kuolisi paska pois

Vierailija
20/28 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ja kyllä, eroa todellakin harkitsen vakavasti. Korkea kynnys on rikkoa perhe ja pitkä parisuhde, mutta lasten ja oma mielenterveys on tärkeämpiä. Lastensuojelu pakotti jo miehen päihdekuntoutukseen, mutta siitä huolimatta juo, erityisesti nyt lomalle jäätyään. Itsekin toisaalta inhoaa juomistaan mutta ei mahda sille vissiin mitään, kun alkaa janottaa. Ei enää juo kotona mikä sentään on jo iso parannus entiseen, jolloin räyhäsi ja riehui kännissä kotona. Parasta siinä oli ettei tietenkään herättyään muistanut mitään edellisillan tapahtumista, väitti että keksin päästäni ja syyllistän tahallani kun annoin raporttia. Tämä siis ennen lapsia, ekan lapsen synnyttyä tein neuvolan tukemana lasun, joka alkutaistelun jälkeen tuottanut hyvääkin tulosta, mutta ei tarpeeksi nyt sitten kuitenkaan. Mies saattaa lähdettyään olla poissa vain yönseudun, joskus menee useitakin päiviä.

Surettaa kamalasti, mutta ei mulla ole enää vaihtoehtoja. Olin jo aiemmin ottamassa eroa, mutta sitten arvelin katsoa tuon päihdekuntoutuksen vaikutuksen vielä. Mutta eihän se kait auta jos ei itse halua parantua :(

Onpas teillä hyvä lastensuojelu! Olisipa meilläkin ollut.

Meillä päinvastoin paapoivat juoppoa miestä. Ainoa apu meille löytyi sitten poliisilta ja oikeudesta. Mutta edelleen lastensuojelu keskittyy juopon ex-mieheni suojeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä