Olen hämmentynyt.. mieheni vaihtoi itseäni huonomman näköiseen naiseen.
Seurustelimme 10v, itse olen näyttävä ja hyvännäköinen nainen. Mies jätti minut ylipainoisen, siansilmäisen ja perskalkaisen naisen takia. Nainen vaikuttaa myös yhtä tyhmältä kuin pulu. En voi käsittää miehen tyhmyyttä, kuka nyt haluaa vaihtaa ysistä vitoseen??!!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se halusi parempaa seksiä?
En usko, että sillä kropalla parempaa seksiä irtoaa. Ja mieshän sanoi minulle humalassa, että haluaa minut takaisin..kertooko tuo paremmasta seksistä? Ap
Tämä on hyvin kuvaavaa nykyihmiselle; kauniimmalla kropalla parempaa seksiä! Mä en voi kyllä kuin nauraa, olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sillä kropalla parempaa seksiä irtoaa. Ja mieshän sanoi minulle humalassa, että haluaa minut takaisin..kertooko tuo paremmasta seksistä? Ap
Tämä on hyvin kuvaavaa nykyihmiselle; kauniimmalla kropalla parempaa seksiä! Mä en voi kyllä kuin nauraa, olen pahoillani.
Näe ne nyt näe mikä tässä on ongelma? Kyllä olen varma, että voin tarjota parempaa seksiä timmillä kropalla kuin se pulunaivoinen,ylipainoinen nainen!! Ellei sitten tykkää asennosta "lahna" Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näe ne nyt näe mikä tässä on ongelma? Kyllä olen varma, että voin tarjota parempaa seksiä timmillä kropalla kuin se pulunaivoinen,ylipainoinen nainen!! Ellei sitten tykkää asennosta "lahna" Ap
ja tiedän, että eksäni on. Nauttinut seksistä kanssani ap
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäniloinen ja todella hauskaa seuraa, ihan vain tiedoksi! Tämä nainen vaikuttaa todella tylsältä eikä erotu joukosta.
Tuo on vain sinun subjektiivinen näkemyksesi, ei välttämättä koko totuus kyseisestä ihmisestä. Tuollainen sairaalloinen pinnallisuus, pahansuopuuteen taipuvainen luonne yhdistettynä ylemmyyden tuntoon muita ihmisiä kohtaan paistaa aina henkilöstä läpi, ihan sama mitä tyyppi tekee tai sanoo. Ihmiset vaistoavat tämän inhottavuuden sinusta, ja mitä luultavimmin ottavat sinuun etäisyyttä. Ilkeäluonteiset tyypit jäävät lopulta aina yksin, kavereiden ja kumppanin kadotessa heidän ympäriltään. Sitten alkaa itku ja parku siitä, kuinka kaikki hylkäsivät heidät. Tiedän kosolti tällaisia ihmisiä, aina sama virsi. Voi voi minua parkaa kuuluu heidän suustaan. En sääli heitä tippaakaan. Ulkonäkö ei merkitse mitään mitä tulee parisuhteen laatuun ja siihen kemiaan kahden ihmisen välillä. Mies mitä ilmeisimmin teki hyvän päätöksen päästessään eroon ilkeästä ja negatiivisesta riippakivestä. Vaikutat hyvin kateelliselta ja katkeralta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin vaikutat hyvin itseriittoiselta. Seksin aikana voin kuvitella sinut katselemassa itseäsi peilistä ja ajattelemassa "jestas kun mä näytän hyvältä!". Tää sun miehes uus muija taas antautuu kunnon seksiin ja miehesi saa elämänsä seksiä. Humalassahan niitä eksiä ihmiset ronkuvat takaisin, mutta se on selvinpäin sitten taas järkevämpi. Onhan siihen syynsä että se halusi susta eroon? Minkä itse luulet olevan syy, rehellisesti?
Jos se osaa laittaa muutakin safkaa kuin pupujussien tökötyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sekstannut sen naisen kanssa vai mistä tiedät hänen seksikäyttäytymisestään?
Minä olen kyllä herttainen ja hyväntahtoinen! Ihmettelen vain syvästi mitä mies näkee tässä naisessa! En ole sekstanut tämän pulun kanssa, mutta kyllähän sen päällepäin näkee onko seksi hyvää vai ei..kuten jo olen sanonut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se osaa laittaa muutakin safkaa kuin pupujussien tökötyksiä?
No minä syön kyllä mieluiten ravintoloissa laadukasta ruokaa. Eksän uudesta eukosta en tiedä tiedä mitä rasvamössöjä osaa laittaa.. ap
Mikä on oma hypoteesisi että mies jätti sut? Kun sun mielestä vaihdossa ei ollut järkeä? Satuttiko tämä jättäminen edes ollenkaan, kuulostaa nimittäin että sua loukkaa vain tämä ysistä vitoseen vaihto.
Tää on varmaan provo, mutta voi olla olemattakin. Jos ei ole, niin ap on kyllä harvinaisen pinnallinen, ilkeämielinen akka. Sä et tunne tuota uutta naista etkä tiedä, millainen hän on, mitä exäsi hänessä näkee tai minkälainen suhde/seksielämä heillä on. Ilmeisesti jotenkin perustavanlaatuisesti parempi, kun jätti sinut. Todennäköisesti exäsi osaa nähdä myös muunkinlaisen naisvartalon seksikkäänä, kuin sinun timmin kroppasi.
Selvä provo, turha pahoittaa kenenkään mieltään.
Pulleroinen on hyvä ja innokas rakastajatar.
Voi olla, ettei kanttia ollutkaan seurustella ysinaisen kanssa. Helpompi on se lihava siannaama pitää, sitähän ei kukaan vikittele.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma hypoteesisi että mies jätti sut? Kun sun mielestä vaihdossa ei ollut järkeä? Satuttiko tämä jättäminen edes ollenkaan, kuulostaa nimittäin että sua loukkaa vain tämä ysistä vitoseen vaihto.
Joku kommentoikin jo, että mies varmaan ei kestänyt minun upeaa ulkonäköä ja halusi keskinkertaisen naisen rinnalleen. Tämä on myös oma näkemykseni, miksi muuten joku vaihtaisi huonompaan? Olenhan kuitenkin kaunis, näyttävä ja positiivinen nainen! Kyllä minua häiritsee silti se miksi mieheni näin teki.. erittäin hämmentävää. Ap
No, parvituomion mukaan et saa kovinkaan paljon symppausta tälle avauksellesi yrittää teilata miehesi uutta kumppania. Voihan se olla, että näytät upealta, mutta kun makkariin mennään, niin yllättävän moni mies pitää vähän runsaammista naisista. Se on kiihottavaa ja naisellista kun on reittä ja rintaa.
Toivottavasti miehesi palaa vielä luoksesi, hyväksytkö hänet sitten takaisin?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...
Vierailija kirjoitti:
No, parvituomion mukaan et saa kovinkaan paljon symppausta tälle avauksellesi yrittää teilata miehesi uutta kumppania. Voihan se olla, että näytät upealta, mutta kun makkariin mennään, niin yllättävän moni mies pitää vähän runsaammista naisista. Se on kiihottavaa ja naisellista kun on reittä ja rintaa.
Toivottavasti miehesi palaa vielä luoksesi, hyväksytkö hänet sitten takaisin?
Pukuja täällä näköjään riittää ja ei en ota takaisin sen naisen jämiä, jokin itsekunnioitus pitää olla! Ap
Joillekin miehille on helpompaa, ettei naista vikitellä ja ole vientiä niin paljon. Saavat keskittyä muihin asioihin elämässään, kun tietää että nainen pysyy rinnalla ylä- ja alamäessä. "Kauneus on katsojan silmissä".