Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäilyttävä ostaja nettikaupassa

myyjä joka arvostaa yksityisyyttään
29.06.2018 |

Vastaisitteko (sähköpostilla) nettikaupassa ostotiedusteluun henkilöltä, jonka nimi on täysin eri kuin ilmoittamassaan sähköpostiosoitteessa (mallia etunimi.sukunimi@) ja lisäksi hänen antamansa puhelinnumero ei löydy numerotiedustelusta? Kuitenkin kyse halvasta tuotteesta (alle 10e) ja hän haluaisi tulla tuotetta katsomaan ennen ostopäätöstä. Jotenkin tulee sillainen olo että haluaa vain kalastella minun tietojani ja mahdollisesti päästä asuntooni sisälle :/
Vai olenko vainoharhainen? Olen kumminkin aikaisemminkin tehnyt kauppoja kyseisellä foorumilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen johonkin lähelle, ja soittaa kun paikalla.

Sitten kävelet asunnoltasi tapaamispaikkaan.

Vierailija
2/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen. Jos pelottaa, niin älä myy mitään tai tee neutraali ja sinuun liittymätön uusi sähköpostitili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Kaisa Mattila, sähköpostini on Jatta Niemisen nimellä. Ihan siksi, että halusin sp:n joka on neutraali, mutta ei liity minuun.

Toisaalta en 10 e:n tuotteen takia päästä ketään kotiini, jos tuotteen voi kätevästi viedä vaikka paikalliseen kahvilaan tms.

Vierailija
4/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeni on Kaisa Mattila, sähköpostini on Jatta Niemisen nimellä. Ihan siksi, että halusin sp:n joka on neutraali, mutta ei liity minuun.

Toisaalta en 10 e:n tuotteen takia päästä ketään kotiini, jos tuotteen voi kätevästi viedä vaikka paikalliseen kahvilaan tms.

Erikoista, itse olen törmännyt treffipalstalla mieheen joka toimi noin, ja ei se kyllä luottamusta herättänyt.

Tosin paha kai haukkua nykyään kun itsellä on vanha nimi kun ei ole jaksanut s-postia uudistella kun vanha on niin monessa paikkaa käytössä.

Vierailija
5/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salainen numero, enkä pidä sitä yhtään epäilyttävänä. Pikemminkin fiksuna nykypäivänä.

Sähköpostini on suklaajuna@hotmail.com vaikken suklaasta tai junista edes pidä. Mutta joku piti keksiä.

Vierailija
6/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sähköpostin osoitteessa eri sukunimi kuin mikä nyt on. Avioiduin viime kesänä enkä viitsinyt muuttaa vuosia vanhaa osoitetta joka kaiken lisäksi liittyy mun yritykseen.

Vierailija
7/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Mulla on salainen numero, enkä pidä sitä yhtään epäilyttävänä. Pikemminkin fiksuna nykypäivänä.

Sähköpostini on suklaajuna@hotmail.com vaikken suklaasta tai junista edes pidä. Mutta joku piti keksiä.

Tämä assosiaatio on varmasti vain minun päässäni (vaikka olisi mukava kuulla jos jollekin muulle tuli automaattisesti heti mieleen) mutta sähköpostiosoitteesi luo välittömästi vaikutelman että sitä on käytetty homoryhmäseksisession järjestämiseen.

Vierailija
8/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovi että tulee hakemaan kirjaston/kaupan tms edestä.

Vierailija
9/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Tämä assosiaatio on varmasti vain minun päässäni (vaikka olisi mukava kuulla jos jollekin muulle tuli automaattisesti heti mieleen) mutta sähköpostiosoitteesi luo välittömästi vaikutelman että sitä on käytetty homoryhmäseksisession järjestämiseen.

Ihan vain sinun päässäsi ;DDD

Vierailija
10/10 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliisi ja en ilmoita julkisesti tietojani. Muitakin ammatteja on, monet julkiset ammatit. Oletko jonkun poliitikon tietoihin törmännyt jossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä