Ovatko nuo iltalehden kommentoijat vailla itsesuojeluvaistoa vai mikä heidät ajaa haukkumaan rumasti moottoripyöräkerholaisia heitä koskevan uutisen kommentointiosiossa?
Vai ovatko vain typeriä? Mielestäni on typerää mennä haukkumaan liivimiehiä omalla nimellään jossain iltalehden kommenttiosiossa...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806282201041361_u0.shtml
Kommentit (25)
Jos samaan tapaan haukkuisi muita rikollisia, kuten esimerkiksi laittomasti maassamme oleskelevia, niin tuloksena olisi vihapuhesyyte.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?
Päin naamaa tuskin kuitenkaan uskaltaisit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?
Päin naamaa tuskin kuitenkaan uskaltaisit :D
Miksi edes pitäisi haukkua päin naamaa? Sellainen suunsoitto on lapsellista. Mielipiteeni voin kertoa, että heidän touhunsa ei ole minusta ok.
Olen aina ihmetellyt tuota IL:n kommenttiosiota, kun siellä ihmiset omilla naamoillaan ja face-tileillään suoltaa mitä käsittämättömintä kakkaa milloin mistäkin. Että eikö niitä yhtään pelota että esim. työnantajan tai muun läheisen tietoon kantautuu heidän aivopierunsa? En vaan käsitä. Paitsi jos ne on jotain "haamuja", siis ei todellisia ihmisiä, vaan iltalehti on keksinyt ne sinne aiheuttamaan "pöhinää".
Onko kaikki liivimiehet homoja.