Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nuo iltalehden kommentoijat vailla itsesuojeluvaistoa vai mikä heidät ajaa haukkumaan rumasti moottoripyöräkerholaisia heitä koskevan uutisen kommentointiosiossa?

Äly hoi
29.06.2018 |

Vai ovatko vain typeriä? Mielestäni on typerää mennä haukkumaan liivimiehiä omalla nimellään jossain iltalehden kommenttiosiossa...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806282201041361_u0.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki liivimiehet homoja.

Vierailija
22/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samaan tapaan haukkuisi muita rikollisia, kuten esimerkiksi laittomasti maassamme oleskelevia, niin tuloksena olisi vihapuhesyyte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?

Päin naamaa tuskin kuitenkaan uskaltaisit :D

Vierailija
24/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?

Päin naamaa tuskin kuitenkaan uskaltaisit :D

Miksi edes pitäisi haukkua päin naamaa? Sellainen suunsoitto on lapsellista. Mielipiteeni voin kertoa, että heidän touhunsa ei ole minusta ok.

Vierailija
25/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tuota IL:n kommenttiosiota, kun siellä ihmiset omilla naamoillaan ja face-tileillään suoltaa mitä käsittämättömintä kakkaa milloin mistäkin. Että eikö niitä yhtään pelota että esim. työnantajan tai muun läheisen tietoon kantautuu heidän aivopierunsa? En vaan käsitä. Paitsi jos ne on jotain "haamuja", siis ei todellisia ihmisiä, vaan iltalehti on keksinyt ne sinne aiheuttamaan "pöhinää". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi