Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nuo iltalehden kommentoijat vailla itsesuojeluvaistoa vai mikä heidät ajaa haukkumaan rumasti moottoripyöräkerholaisia heitä koskevan uutisen kommentointiosiossa?

Äly hoi
29.06.2018 |

Vai ovatko vain typeriä? Mielestäni on typerää mennä haukkumaan liivimiehiä omalla nimellään jossain iltalehden kommenttiosiossa...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806282201041361_u0.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niillä ole muutakin tekemistä kuin lukea iltalehden kommenttiosiota

Vierailija
2/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aivan varmasti. Se ei ollut minun pointtini. Kirjoittelisitko itse että bandidosin tai helvetin enkeleiden jäsenet ovat läskejä nahkahom*ja ja pellejä? En minäkään, sillä siitä ei ole mitään hyötyä, mutta haittaa siitä voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiimiehiä varmaan kiinnostaa. Kyllä ne tietää mitä mieltä niistä ollaan.

Vierailija
4/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiimiehiä varmaan kiinnostaa. Kyllä ne tietää mitä mieltä niistä ollaan.

Liivi.

Vierailija
5/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä nyt on viimeistään todiste siitä, että nuo IL:n kommentoijat eivät tosiaan ole penaalin terävämpiä kyniä!

Vierailija
6/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?

Vierailija
7/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen henkilöiden aiemmat kommentoinnit eri uutisoinneissa ja nyt tämä antavat viitteitä siihen suuntaan, että ovat pelkästään typeriä. Ei varmaan ole käynyt mielessäkään nyt omalla kohdallaan se sananvapauden sananVASTUU.

Vierailija
8/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voisin haukkua avoimesti, koska en arvosta rikollisia. Miksi pitäisi nuoleskella liivimiesten takapuolta?

Rehellisempiä kauppamiehiä ne liivimiehet on kuin suurin osa laillisista yrittäjistä.

Vierailija
9/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttääkseen ettei joku ilta liivimiehet ilmesty oman kotioven taakse?

Vierailija
10/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää liivimiehiä vaan suorastaan vihaan heitä ainakin jos ovat näitä rikollisuuteen taipuvaisia liivimiehiä.

Mielelläni ärsyttäisin heitä missä vaan mutta en töiltä juuri ehdi.

Vierailija
11/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan että ne istuu ja lukee lehtiä et -aha..meitä haukutaan nyt seuraa kosto!! Etsitäänpä tämä.. tai et nimi jää mieleen ja sit muistetaan et sähän haukuit silloin meitä kommenttiosastolla!?

Vierailija
12/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten nynnyä pelätä jotakin cannoninpalleja.

13/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia pillerikauppiaita ja pikkuvosujen nylkyttäjiähän nuo mopohömelöt ovat.

Ei niitä tarvitse pelätä.

Vierailija
14/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostu pelon vuoksi vaikenemaan. Mulla on oikeus mielipiteeseeni, vaikka joku nahkaliivi ei siitä pitäisikään.

Vierailija
15/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan että ne istuu ja lukee lehtiä et -aha..meitä haukutaan nyt seuraa kosto!! Etsitäänpä tämä.. tai et nimi jää mieleen ja sit muistetaan et sähän haukuit silloin meitä kommenttiosastolla!?

En luule mitään, toisin kuin sinä. En vietä aikaani moottoripyöräkerholaisten kanssa, joten en tiedä kuinka he aikaansa viettävät. Etkä varmaan tiedä kyllä sinäkään.

Vierailija
16/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka nyt olisittekin kuinka kovia hyvänsä, niin miksi mennä haukkumaan vaarallisia miehiä julkisesti niin törkeällä tavalla, jolla saisi normaaliltakin mieheltä vähintään korvatillikan?

Vierailija
17/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on aivan varmasti. Se ei ollut minun pointtini. Kirjoittelisitko itse että bandidosin tai helvetin enkeleiden jäsenet ovat läskejä nahkahom*ja ja pellejä?

Siis totuushan voi olla julma

Vierailija
18/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka nyt olisittekin kuinka kovia hyvänsä, niin miksi mennä haukkumaan vaarallisia miehiä julkisesti niin törkeällä tavalla, jolla saisi normaaliltakin mieheltä vähintään korvatillikan?

Normaalilta?! Et taida tietää mikä on normaali mies.

Vierailija
19/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumista, haisevista, läskeistä liivipelleistä ei ole mihinkään. Turha niitä on pelätä.

Vierailija
20/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumista, haisevista, läskeistä liivipelleistä ei ole mihinkään. Turha niitä on pelätä.

Ja tämän vuoksi haukut heitä nimettömästi vauvapalstalla? Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi