Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kuvat: Kolmen lapsen perhe jätti vuokra-asunnon törkeään kuntoon, ulostetta ja roskaa kaikkialla"

Vierailija
29.06.2018 |

"Espoolaisäidille ehdollista vankeutta petoksesta ja vahingonteosta." https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806282201042477_u0.shtml

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kauheinta minusta oli, että tuollainen ihminen ottanut vielä koiranpennun tuohon kurjuuteen.

Ei päässyt ulos lenkille, tarpeet tehnyt sisälle.

Että mä VIHAAN tuollaisia ihmisiä.

Aina noissa törkykämpissä on ollut eläimiä, siis oikeasti lähestulkoon jokaisessa. Useimmin vielä koira jostain syystä.

Vierailija
22/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kauheinta minusta oli, että tuollainen ihminen ottanut vielä koiranpennun tuohon kurjuuteen.

Minua taas lähinnä käy sääliksi, kun näin vaikeat mielenterveysongelmat ovat hoitamatta pitkän aikaa. Eihän kukaan tuollaisessa läävässä asu ellei ole vaikeaa masennusta tai muuta ongelmaa taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanotaan "nainen" eikä "suomalaisnainen". On siis ulkomaan kansalainen.

Vierailija
24/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko ulkomaan kansalaisuudesta mitään?

Vierailija
25/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä mystinen ulkomaa, jossa kaikki on aina paremmin - tai huonommin - kuin Suomessa, kontekstista riippuen.

Vierailija
26/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Espoolaisäiti", "nainen". Siis Espoossa asuva ulkomaan kansalainen.

Vierailija
27/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisien tahallaan sotkijoiden nimet pitäisi julkaista, että vuokranantajat osaisivat varoa. Varmasti 99 % vuokralaisista elää siististi, mutta se yksi prosentti pilaa kaikkien muiden maineen.

Vierailija
28/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle aina tulee vähän paha olo näistä. On selvää, että naisella on ollut elämänhallinta hukassa ja lastensuojelun olisi pitänyt puuttua peliin. Inhottaa kuitenkin näillä kuvilla ja yksityiskohdilla revittely. Jotenkin... joo, on hyvä tietää, kuinka huonosti asiat voivat Suomessakin ihmisillä olla. Mutta ei niitä kuitenkaan tarvitse naamaan hieroa.

Samoin. Tragediahan tuo on, äiti sairastuu masennukseen, hamstraukseen, mihin lie, mukana pyörivät iloisesti 3 lasta ja koira. Ja ainoa, joka puuttuu, ehkä saa tietääkään asiasta, on entinen vuokraisäntä. Toivottavasti nyt äiti ja ennen kaikkea lapset saavat apua.

Lukko ovessa sisäpuolella ettei lapset karkaa?

Vierailija
29/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosia ne vuokralla asujat on..

Suomi on täynnä hyviä vuokralaisia. Tietysti ongelmatapauksissa on ihan kuten omistusasunnoissa asuvia.

Vierailija
30/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Espoolaisäiti", "nainen". Siis Espoossa asuva ulkomaan kansalainen.

Onko Espoolainen ulkomaalainen? Huumoria juu, ymmärsin.

Vierailija
31/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas lähinnä käy sääliksi, kun näin vaikeat mielenterveysongelmat ovat hoitamatta pitkän aikaa. Eihän kukaan tuollaisessa läävässä asu ellei ole vaikeaa masennusta tai muuta ongelmaa taustalla.

Voin sanoo,että asuu ja ihan vaan laiskuuttaan,saamattomuuttaan! Mun naapuri sinkku ..työssäkäyvä..kämppä kuin kaatopaikka, kuukausien roskia säkeittäin huoneessa..homeisia astioita,ruuantähteitä..ihan vaan LIKAA!!! Häädön uhalla pantiin siivoomaan..ei tarvi aina vetää sitä masennuskorttia,tämmösiä ihmisiä vaan oikeesti on!! Ja tietty eläimiä pitää ottaa ja ne on viimeinen mitä tällaiset tarvii

Vierailija
32/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle aina tulee vähän paha olo näistä. On selvää, että naisella on ollut elämänhallinta hukassa ja lastensuojelun olisi pitänyt puuttua peliin. Inhottaa kuitenkin näillä kuvilla ja yksityiskohdilla revittely. Jotenkin... joo, on hyvä tietää, kuinka huonosti asiat voivat Suomessakin ihmisillä olla. Mutta ei niitä kuitenkaan tarvitse naamaan hieroa.

Samoin. Tragediahan tuo on, äiti sairastuu masennukseen, hamstraukseen, mihin lie, mukana pyörivät iloisesti 3 lasta ja koira. Ja ainoa, joka puuttuu, ehkä saa tietääkään asiasta, on entinen vuokraisäntä. Toivottavasti nyt äiti ja ennen kaikkea lapset saavat apua.

Mistä se masennus tähän tuli ? Nykyään synonyymi laiskuudelle ja saamattomuudelle. Taas vaan uus kämppä ja kalusteet sotkettavaksi ja veronmaksajien pussista..

Vierailija
33/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kämpät on yleensä iäkkäämmillä, yksinasuvilla osmistusasujilla. Näitä paljastuu joka viikko, ellei jopa päivä. Siinä on usein masennusta ja muistisairautta mukana. Harvemmin nuoret jättävät asuntoja purkukuntoon. Toivottavasti tässä tapauksessa lapsen ovat nyt paremmassa hoivassa. 

Vierailija
34/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoo,että asuu ja ihan vaan laiskuuttaan,saamattomuuttaan! Mun naapuri sinkku ..työssäkäyvä..kämppä kuin kaatopaikka, kuukausien roskia säkeittäin huoneessa..homeisia astioita,ruuantähteitä..ihan vaan LIKAA!!! Häädön uhalla pantiin siivoomaan..ei tarvi aina vetää sitä masennuskorttia,tämmösiä ihmisiä vaan oikeesti on!! Ja tietty eläimiä pitää ottaa ja ne on viimeinen mitä tällaiset tarvii

Samaa mieltä. On tosiaan laiskoja, paksuja emäntiä, jotka ei jaksa edes sieltä parvekkeelta ottaa roskapusseja mukaansa, kun vääntäytyvät ostamaan hampurilaisia.

Vierailija
35/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on hyvin erilaisia siisteyskäsityksiä.

Masennusta sairastava ei todellakaan ole automaattisesti epäsiisti. Voi olla täysin päinvastoin, erittäin pikkutarkka siisteydestään.

Vierailija
36/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat kämpät on yleensä iäkkäämmillä, yksinasuvilla osmistusasujilla. Näitä paljastuu joka viikko, ellei jopa päivä. Siinä on usein masennusta ja muistisairautta mukana. Harvemmin nuoret jättävät asuntoja purkukuntoon. Toivottavasti tässä tapauksessa lapsen ovat nyt paremmassa hoivassa. 

Ei välttämättä (taas tämä harhakäsitys) masennusta. Kyseessä vanhuksilla ihan selkeästi yleiskunnon heikentyminen, jolloin ei enää yksinkertaisesti kykene samoihin asioihin kun nuorempana ja kunnossa - eli pitämään yllä sitä aiempaa siisteystasoa. Tulee fyysisiä rajoitteita siis kuvioihin.

Vierailija
37/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisien tahallaan sotkijoiden nimet pitäisi julkaista, että vuokranantajat osaisivat varoa. Varmasti 99 % vuokralaisista elää siististi, mutta se yksi prosentti pilaa kaikkien muiden maineen.

Kas!   Sanktio-suomi kasvatus mennyt perille , kiitos nykyhallituksen . Miten olisi, olisiko järkevämpää lisätä avopalveluiden saatavuutta, mistä ihminen saisi kohdennettua apua kun voimat loppuu  syystä tai toiseta?

Vierailija
38/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kanssa kamalinta kun otettu viaton koiranpentu vielä.Joo ei oo ihmisiä kohtaan enää sympatioita kohta,lapset rääkkää eläimiä ja aikuiset itsekkäitä,laiskoja nykyään.

Vierailija
39/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan koiranpentu surettaa. Oli siellä lapsiakin.

Vierailija
40/83 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset idiootit sitä sikiää ja elää muiden rahoilla! Lapset pois ja äiti kasvatuslaitokseen/työleirille oppimaan normaaleja tapoja ja korvaamaan kulut! Jos on "masentunut" haetaan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän