Olen menossa treffeille kahden promillen pohjilla ettei jännittäisi. Wish me luck!
Join kaksi viinipulloa jännitykseen ja juodaan lisaää viinii ravintolassa....toivottavasti en mokaa tätà ja humala ei menisi liiaksi
Kommentit (44)
Tuo aivam kuullosti vittuilulta. Mulla tulee vielä hyvät treffit! Enkā muuten ikiñä sekoile kännis toisin Ku eräät!
Vierailija kirjoitti:
Tuo aivam kuullosti vittuilulta. Mulla tulee vielä hyvät treffit! Enkā muuten ikiñä sekoile kännis toisin Ku eräät!
Totta! Mihin olette menossa? Onko ekat treffit?
Harmi että sataa. Terassilla olisi ihana käydä. Sen syömisen voi jättää väliin. Vie turhaan vatsassa tilaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitat päälle?
Mekon ap
Vierailija kirjoitti:
Terde siis. Ap
Hyvä juttu. Ei tarvi turhaan syödä
Toivottavasti ei sada. Muuten menee varmaan mukavasti
Jos sataa, menkää vaikka johonkin karaokepaikkaan
Mekko on hyvä valinta. Laitatko myös korkkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitat päälle?
Mekon ap
Kannattaa ehkä katsoa sen verran pitkä ja säädyllinen mekko ettei humalassa paikat vilkut kaikille kanssa ihmisille..
Meinaatko päästä peuhaamaan lakanoihin treffien päätteeksi ? Sen takiahan sitä p....u viinaa aina otetaan ennen tärskyjä :D
Muista ettei mekon alle sit mitään pikkareita! Miehet käy kuumana kun "unohtaa" pikkarit kotiin :) pääsee heti kosketteleen ja kaikkee hmmmm......
Otitko vielä lisää? Mihin aikaan treffit on?
Vierailija kirjoitti:
Muista ettei mekon alle sit mitään pikkareita! Miehet käy kuumana kun "unohtaa" pikkarit kotiin :) pääsee heti kosketteleen ja kaikkee hmmmm......
Mitä setämiehiä täällä kirjoittelee? Hyi
Vierailija kirjoitti:
On mulla tässä mulla valkarii mutta laimennan jäillä. Nyt alkaa Jo vähän tuntuu paässä mut pystyn hyvään keskusteluun ja läppään. Treffit on yhdeltatoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla tässä mulla valkarii mutta laimennan jäillä. Nyt alkaa Jo vähän tuntuu paässä mut pystyn hyvään keskusteluun ja läppään. Treffit on yhdeltatoista. Ap
Aika aikasin. Nyt äkkiä valmistautumaan
Pitäskö sun siirtää treffit? Menin ite treffeille kännissä, ja treffikumppani katteli mua muutaman minuutin ja lähti kävelemään. Oon myös nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on tarpeeksi viiniä? Että riittää vielä illaksikin
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun siirtää treffit? Menin ite treffeille kännissä, ja treffikumppani katteli mua muutaman minuutin ja lähti kävelemään. Oon myös nainen.
Ei ap ole kännissä!
Mikä ongelma tässä pitäisi olla?