Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa hyvästä lääkäristä Treella?

Etsivä
28.06.2018 |

Olen tässä vuosia kärsinyt milloin mistäkin ja käynyt koskiklinikalla, terveystalossa, pihlajalinnassa ja muutamassa muussa paikassa enkä ole löytänyt lääkäriä joka ymmärtäisi minua ja ymmärtäisi minun tilanteeni. Ihan yleislääkäriä etsin. Haluaisin löytää lääkärin joka ei pelkää määrätä lääkkeitä jota tarvitsen. Kertokaa jos tiedätte mukavan lääkärin joka kuuntelee potilasta eikä pelkää määrätä lääkkeitä. Olisin erittäin kiitollinen! =) <3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus mehiläisessä A.Natri. Kuunteli ja oli tosi kiinnostunut mun tekemisistä. Puhui paljon ja määräsi mulle tarvitsevani lääkkeet. (Kärsin pahasta paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuudesta.) Ei tullut vaivaantunutta oloa kun puhuttiin lääkkeistä. Suosittelen häntä jos vielä harjoittaa ammattia.

Vierailija
2/4 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan käynyt monessa mutta nyt en jaksa enään. Viimeksi ajattelin olla rehellinen ja kertoa mitä lääkkeitä olen n.10 vuotta sitten syönyt reilun vuoden verran ja että haluaisin samat lääkkeet kuin silloin. Silloin pystyin olemaan oma onnellinen itseni ja sitä haluaisin nytkin. En mitään muuta. No lääkäri nuhteli että ei hän voi semmosia lääkkeitä määrätä ja että menevät pian katukauppaan. Mistä tämä lääkäri sen tietää?! Olen nyt lohduton koska kukaan HUOM kukaan noin 9 lääkäristä ei ole suostunut näitä kahta lääkettä minulle kirjoittamaan. Nyt on oikeasti tosi kyseessä, en tiedä mitä teen.

Vierailija
4/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkärit ovan Fimean ja Kelan kovassa kyttäyksessä, ja toimivaakaan aiempaa lääkitystä ei uskalleta kirjoittaa. Annetaan ihmisten vaan kärsiä, ettei mene oikeudet. Turhanpäiväisiä ja jopa vaarallisia mielialalääkkeitä sen sijaan tyrkytetään vaikka väkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän