Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko sängyn myös sen perusteella onko siinä on hyvä panna?

Vierailija
28.06.2018 |

?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkisänky, sopiva korkeus jotta seisten lattialla yltää jalat kutakuinkin suorana reunalle..

Päällimmäinen patja (30cm) oli kovahko vaahtopatja, jotta polvet eivät uppoa liian syvälle ja sen päälle reiitetty latex petari, jotta mukava nukkua.

Plus tuleva pääty, putkimalli paras jos tykkää sitomisjutuista.

Hintaa jossain neljän tonnin  paremmalla puolen.

Useiden kokemusten jälkeen ollut paras toteutus.

Hiostavat vaahtomuovipatjat on niin 80-lukua ettei niitä. Samoi latexipertarit on jo menneen talven lumia. Kunnon premierluokan pussijouset karkaistua esijännitettyä jousiterästä. Muotoutuvat parhaiten ja voi itselle valita sopivan jäykkyyden. Siihen cirruskuituinen viskoosikankainen profiloitu erx erikoiskimmovaahtopetari päälle. Siitä ei sängyt parane oli jenkkejä runkopatjoja tai motareita. Jos jenkki niin täysleveä jousitus tietenkin ettei tule samoja ja vajota keskeltä. Siihen pari pielustyynyä millä mallaa  naisen pyllyn sopivalle korkeudelle. Hengittävyys on taattu ja sänky pysyy aina riihikuivana ja ilma pöpöjä.

Vierailija
62/72 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen myös pano ominaisuuksien mukaan. Kokemuksesta huono sänky vähentää seksin määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos sänky on tukeva ja patja riittävän jämäkkä, siinä voi harrastaa myös seksiä.

Vierailija
64/72 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minulla joskus fanerilevy ,ehkä 5mm, petarin alla kun tuntui liian pehmeältä. Ehkä pitäis taas laittaa sellainen. Sängyn. nikkaroin ihan itse jo nuoruusvuosina eikä nitise eikä natise. Korkeus on kohdallaan, kun on omien mittojen mukaan tehty. 

Vierailija
65/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sänkyyn pitää olla hyvä panna maate.

N 73 v

Vierailija
66/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki. Ostan kaikki huonekalut tori.fistä

Miten saat puhdistettua ne kunnolla, ettei tule mitään tuholasia tms. mukana?

Vierailija
67/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli minulla joskus fanerilevy ,ehkä 5mm, petarin alla kun tuntui liian pehmeältä. Ehkä pitäis taas laittaa sellainen. Sängyn. nikkaroin ihan itse jo nuoruusvuosina eikä nitise eikä natise. Korkeus on kohdallaan, kun on omien mittojen mukaan tehty. 

Sillä pilaa minkä tahansa sängyn, kun alusta joustaa joka tapauksessa vanerin alla. Pohja ja alimmainen patja ratkaiseen ja sen päälle laitetut taipuvan alaosan mukaan.

Vierailija
68/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjat on aina valittu hyväksi selälle, nukkuessa. Sänky on aina valittu leikkien sekä rakastelun kannalta hyväksi ja käytännölliseksi.

Vierailija
69/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna ja panna, eihän seksi ole sama kuin pano!!

Vierailija
70/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panna ja panna, eihän seksi ole sama kuin pano!!

Vaimolleni on ainakin etupäässä pano ja toiseksi vasta pillun nuoleminen. Minulle sopii molemmat. 

Vierailija
71/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sängyn pääty valitaan sen mukaan miten siihen voi köyttää kiinni alistettavan osapuolen.

Vierailija
72/72 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sängyn hankinnassa pidä muuta perustetta ollakaan, erityisen tärkeä on kestävyys (yhdestä mennyt jo jalat rikki), tokana tulee korkeus joka useimmissa liian matala kuumemmille asennoille. Äänettömyys merkkaa myös silloin kun yökylässä on väkeä, ettei tarvitse valvottaa muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi