En halua valkoihoista miestä, koska se ei sovi mielestäni sisustukseen
Olen sisustanut kotini (entisöity vanha puutalo) muodikkaasti valkoisen eri sävyillä. Katosta ja roikkuu jos jonkinlaista himmeliä ihan kuin sisustusblogeissa neuvotaan. Jos sinne vielä ottaisi valkoihoisen miehen, niin se olisi minusta vähän tårta på tårta. Miehen pitää sopia sistukseen!
Kommentit (16)
Mitenkäs punainen? Mielestäni sointuu hyvin valkoisen kanssa, Herra Heinämäen orkesterista jäi juuri yksi työttömäksi suvaitsevaisuusrasismin vuoksi.
Pimeässä kaikki miehet ovat mustia.
Aika moni mies muuttuu ajan myötä punaiseksi, ainakin nenänpäästään. Eri asia sitten haluaako semmoisen riesakseen
tummissa on hieman paksu maku vai mitä olette mieltä
en minäkään syö tummaa banaania vaan mieluumin vaaleaa jopa ajatuskin työntää sitä suuhunsa etoo
Vierailija kirjoitti:
Olen sisustanut kotini (entisöity vanha puutalo) muodikkaasti valkoisen eri sävyillä. Katosta ja roikkuu jos jonkinlaista himmeliä ihan kuin sisustusblogeissa neuvotaan. Jos sinne vielä ottaisi valkoihoisen miehen, niin se olisi minusta vähän tårta på tårta. Miehen pitää sopia sistukseen!
Muutenhan kyllä suomalainen mies pruukkaa muistuttamaan juuri sellaista himmeliä.
Minulla on puolestaan valkoinen tiskikone. Vaihdoin sen hienoon keltaiseen, on muuten hiljainen ja astiat kiiltää. Halpakin!
No mites toi lattiamateriaali? Jos on tummaa laminaattia niin herra hukkuu liikaa siihen väriin. Entä maitokahvin värinen mies. Otat sitten sisustus kuvan jossa herra juo kahvia mukista jossa lukee Café au lait.
Minulla taas on persialainen matto ja tummaa puuta, ei tännekään sovi valkoihoinen mies. Tummatukkainen välimerellinen oliivi-ihoinen mies näyttää hyvältä punaista mattoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on persialainen matto ja tummaa puuta, ei tännekään sovi valkoihoinen mies. Tummatukkainen välimerellinen oliivi-ihoinen mies näyttää hyvältä punaista mattoa vasten.
Touche my friend
Kirpparilta vaan käytetty valkoinen ja tuunaat maalilla sopivaan sävyyn.
Rasisti