Ostaako täällä joku halvinta mahdollista kahvia?
Kommentit (16)
Uskoisin aika monen ostavan. Itseni mukaan lukien, viimeksi lauantaina 4 pakettia Costarikaa kympillä.
Paketti menee viikossa, enkä koe olevani persaukinen vaan nuuka ja saita tietyissä asioissa. esim. Näin kesäaikaan pelkästään polttoaineisiin menee 600-700e/kk
Ostaisin varmaan niitä Lidlin kahveja, jos niistä edes yhtä saisi pannujauhatuksena. Siellä taitaa olla vaan jotain kitkerää kultakatriinaa pannujauhatuksena.
Tosi epäreilua, nimittäin pannujauhatusta voi ihan hyvin käyttää kahvinkeittimessä, mutta suodatinjauhatusta ei pysty käyttämään kun keittää pannukahvia
Mammuttimarkkinoilta nytkin ostin sen neljän satsin kympillä, ja muutenkin aina tarjouksesta. Kotona juon kupillisen aamuisin eikä se ole mulle sillä tavalla nautintoaine että panostaisin. Jos joskus tekee mieli ns. parempaa kahvia niin menen kahvilaan ja otan leivoksen kanssa laten, useimmiten kyllä kaakaon.
Ei sitä ihan sitä halvinta, se on huonoo, mutta ne seuraavaks halvimmat on jo suunnilleen yhtä hyviä ku kaikki muukki.
apllä 10000kg homeisia 4v vanhoja latte papuja varastossa. yritä vaan sitkeemmin kaupustella stasin latte kahviloihin.
Vierailija kirjoitti:
Mammuttimarkkinoilta nytkin ostin sen neljän satsin kympillä, ja muutenkin aina tarjouksesta. Kotona juon kupillisen aamuisin eikä se ole mulle sillä tavalla nautintoaine että panostaisin. Jos joskus tekee mieli ns. parempaa kahvia niin menen kahvilaan ja otan leivoksen kanssa laten, useimmiten kyllä kaakaon.
Huomaattehan verrata kilohintoja. Aika monet kahvipaketit on pienennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaattehan verrata kilohintoja. Aika monet kahvipaketit on pienennetty.
Mammutticostaricat on edelleen puolen kilon.
En osta halpoja kahveja. Kahvi on tuote, jonka on oltava tietynlaista eli arjen parasta. Kahvia kuluu hyvin vähän suhteessa hintaansa verrattuna useimpiin muihin elintarvikkeisiin, joten ainakaan minulla ei toimisi käytännössä minkäänlaisena säästönä vaihtaa halpaan.
Olen joskus kokeeksi ostanut halpiskahvia, mutta se oli niin pahaa, että olen ennemmin ilman. Hajusta päätellen oli kuin miljoona km ajetun rekan roiskeläppien kuminmurusista tehty kahvinpurun näköispainos :/
Tällä hetkellä olenkin ilman kahvia, eilen loppui kahvi eikä ole nyt varaa ostaa lisää kuin viikon päästä.
Kyllä melko hinnan mukaan mennään. Kaadan kahviini hyvin paljon maitoa, joten en oikein erota millaista kahvia juon. Joten ihan sama, kunhan on edullista.
Vierailija kirjoitti:
En osta halpoja kahveja. Kahvi on tuote, jonka on oltava tietynlaista eli arjen parasta. Kahvia kuluu hyvin vähän suhteessa hintaansa verrattuna useimpiin muihin elintarvikkeisiin, joten ainakaan minulla ei toimisi käytännössä minkäänlaisena säästönä vaihtaa halpaan.
Ihan niinku sä sen eron huomaisit!
CostaRican 4 ja 5 paahto tosi hyviä. Join ennen vain löfbergin 2 tumminta mutta costarica parempaa.
Tykkään Liidelin Robustasta ja ostan sitä siksi, en hinnan vuoksi. Sisältää ilmeisesti paljon enemmän kofeiinia kuin muut kahvit, koska minun tapauksessani se herättää jopa puolikuolleesta tilasta.