Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat/laihduttavat! Mitä ruokaa valitsette kun menette ulos syömään?

Vierailija
28.06.2018 |

Jos ravintola on esim. Pancho Villa -tyylinen? Kun vaikuttaa siltä ettei mikään annos ole ns. kevyt. Pelkkiä salaatteja tai keittoja en halua syödä, koska ne eivät vie nälkää. Sushista en pidä. Vinkkejä? T: epätoivoinen läski, joka rakastaa ulkona syömistä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla syön yleensä salaattia, kevyen keiton tai vähän harvemmin kalaa.

Illallisella valitsen pääruoaksi joko kalaa tai kasvisruokaa, todella harvoin punaista lihaa.

Silloin harvoin kun syön hampurilaista ulkona, pyrin vaihtamaan ranskalaiset salaattiin tms. kun en niin välitä ranskiksista ja yleensä pelkkä hampurilainen on itsessään jo niin täyttävä.

Teen valintani sen mukaan mitä sattuu tekemään mieli. Tuntuisi tyhmältä käydä ravintolassa syömässä ja tilata jotain mikä nyt ei ole se ns. ykkösvaihtoehto vain koska se sattuu ehkä olemaan kevyempi vaihtoehto.

Jos kyseessä ei ole joku valmis menukokonaisuus, tyyliin kuuden ruokalajin menu, skippaan monesti jälkiruoan ja otan vain kahvin. Olen yleensä jo niin kylläinen ennen jälkiruokaa ettei se vaan enää uppoa. Jos listalta löytyisi joku pieni makea suupala, tyyliin macarons niin sellaien saattaisi tehdä kauppansa.

Vierailija
22/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hiilareita mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on tärkeintä, perunat eivät niinkään, joten otan yleensä lihaa salaatilla, om nom.

Vierailija
24/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa mitä haluat mutta pyydä kastikkeet erikseen. Niissä on usein todella paljon kaloreita joten voit itse annostella niitä minimaalisen määrän tai vaikka jättää kokonaan pois jos mielestäsi ruoka on tarpeeksi maistuvaa muutenkin. Jos syöt tosi usein ulkona niin kokeile salaatteja myös vaikka skeptinen niiden suhteen oletkin. Kyllä ne vaan täyttävät ja ovat jopa tosi hyviä!

Vierailija
25/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat on hoikkia varmaankin siksi, etteivät käy vähän väliä "ulkona syömässä". Olen tajunnut, miksi pysyin hoikkana nuorempana vaikka oikeasti söin mitä halusin: ensinnäkin olen liian pihi käymään ulkona syömässä jatkuvasti ja toisekseen se tulee korvista ulos jo silloin, jos käyn parin kuukauden välein! Jokin siinä ravintolaruoassa on sellaista, että vaikka se on IHANAA tarpeeksi harvoin syötynä, niin ei vaan pysty usein.. Sama kuin yleensäkin pikaruuan, ranskalaisten ja einesten suhteen. Ehkä olen onnekas. Ja siis toisin sanoen otan listalta tasan sitä mitä mieli tekee.

Vierailija
26/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tekee mieli. Usein kuitenki salaatin.

Vierailija
27/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä iso pihvi, lisukkeilla ei niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän