En kelpuuta kokematonta miestä
Ja olen varma ettei kukaan muukaan kelpuuta, vaikka muuta väittäsitte.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kokemattoman mahdollisuudet seksiin ja parisuhteeseen huononevat vuosi vuodelta.
Parikymppisellä ei ole hätää, kaksvitosta voi joku ihmetellä, kolmikymppinen vaatii ihmeen ja yli kolmivitonen voi valmistautua elämään yksin.
No jos asenne on tuo, ei ole ihme, että jää ilman kokemuksia. Ei tästä ole niinkään kauaa, kun koin ihmeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kokemattoman mahdollisuudet seksiin ja parisuhteeseen huononevat vuosi vuodelta.
Parikymppisellä ei ole hätää, kaksvitosta voi joku ihmetellä, kolmikymppinen vaatii ihmeen ja yli kolmivitonen voi valmistautua elämään yksin.
No jos asenne on tuo, ei ole ihme, että jää ilman kokemuksia. Ei tästä ole niinkään kauaa, kun koin ihmeen. :)
Ei tää oo mun asenne. Tää on niitten asenne, joiden kanssa yritin päästä seksiä harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen tutkimus (Kontula et al) toteaa, että jos on kolmekymppisenä kokematon niin on erittäin todennäköistä, ettei kokemusta koskaan tulekaan.
Mutta se, ettei sitä kokemusta sitten myöhemminkään saa, ei johdu kokemattomuudesta. Vaan syy on se sama miksi alunperinkin jäi kokemattomaksi. Esimerkiksi hoitamattomat mielenterveysongelmat aiheuttavat kokemattomuutta jo nuorena. Ja kun ongelmia ei hoideta, niin se kokemustilannekaan ei parane iän myötä, koska ne mielenterveysongelmat edelleen estävät kokemusten saannin.
Luulet siis, että kaikki kokemattomat aikuiset ovat kärsineet mielenterveysongelmista koko sen ajan, kun ihminen on seksuaalisesti aktiivinen? Oikeasti?
Miten niin kaikki? Se oli vain yksi esimerkki, kuten oletettavasti osaat viestistäni lukea. Eli joku on kokematon mielenterveysongelmien vuoksi, toinen ujouden vuoksi, kolmas fobioiden vuoksi, neljäs syrjäisen asuinpaikan vuoksi, viides luotaantyöntävän ulkonäön vuoksi, kuudes neurologisen poikkeavuuden vuoksi, seitsemäs kohtaamattomuuden vuoksi, kahdeksas huonon tuurin vuoksi, yhdeksäs keksi itse syy:n vuoksi, jne. Ja jos ongelmalle ei tehdä mitään, niin se sama ongelma on kolmekymppisenä edelleen esteenä.
MINÄ olen kokenut ..verkkoja. hehhehhehhehheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mun asenne. Tää on niitten asenne, joiden kanssa yritin päästä seksiä harrastamaan.
Ei tuo ole kaikkien naisten asenne. Olet oma hurmaava itsesi ja jatkat naisten lähestymistä, niin jossain vaiheessa löydät oikean naisen. Voisit myös käydä juttelemassa asiasta ammattiauttajalla; hän saisi sinut näkemään asiat positiivisemmassa valossa. Positiivisempi ja realistisempi asenne asiaan houkuttaa naisia kuin hunaja mehiläisiä. ;)
Olen mies ja olen hieman utelias. Olisin esimerkiksi hyvin kiinnostunut tietämään, että mikä tai mitä ovat ne tavat ja keinot, joilla mies voi suoda ja antaa kenelle hyvänsä naiselle tyydytyksen? - Minä en sellaisia tiedä, mutta kuten arvannette, niin tämä johtuu varmasti omasta kokemattomuudestani.
Minulla on myös päähänpinttymä siitä, että jokainen nainen on oma itsenäinen yksilönsä, joita olen jokaista yrittänyt tulkita ja ymmärtää sellaisena kuin juuri hän ja vain ja ainoastaan hän on, eikä kukaan muu. Tämä taas tarkoittaa mmm. sitä, että en ole kysellyt Helenalta, että pitääkö hän samasta "tavasta" kuin Laura. Tai kysynyt ikinä Lauralta, miksei hän pitänyt siitä, mistä Hanna piti suuresti...
Minulla on siis vielä paljon opittavaa. Vahinko, että en erota katukuvasta sitä, millainen kokemus ja mieltymykset itse kullakin on seksissä, joten joudun vain arvailemaan ja toivomaan, että jos se tapahuu jonkun kohtaamistani kanssa, niin se sujuu ilman isompaa kitkaa ja pettymyksiä.
Olen vielä niin saamaton, että en jaksa tai viitsi hakea itselleni aktiivisesti seksiseuraa. Saati, että maksaisin seksistä jollekin ja seksikertojen väliin saattaa näin sinkkuna ollessa jäädä pidempikin aika.
Niin ja olenhan minä kaiken muun ohella lisäksi vielä ennakkoluuloinen; sillä jostain syystä suhtaudun hyvin ennakkoluuloisesti ja varauksellisesti niihin jotka kokevat suurta tarvetta julistaa ja kertoa suureen ääneen julkisella paikalla omista seksikokemuksistaa ja seikkailuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen hieman utelias. Olisin esimerkiksi hyvin kiinnostunut tietämään, että mikä tai mitä ovat ne tavat ja keinot, joilla mies voi suoda ja antaa kenelle hyvänsä naiselle tyydytyksen? - .
Nyt kysyt väärästä paikasta. Tuohonhan ei ole yhtä vastausta. Joten varmimmin onnistut, kun olet oma itsesi, jolloin todennäköisemmin kohtaat sen ihmisen, joka sopii juuri sinulle. Ja kun teillä on hyvä henkinen yhteys omana itsenänne, niin voitte helposti keskustella keskenänne siitä mitä ovat ne tavat ja keinot, jotka tuovat tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen hieman utelias. Olisin esimerkiksi hyvin kiinnostunut tietämään, että mikä tai mitä ovat ne tavat ja keinot, joilla mies voi suoda ja antaa kenelle hyvänsä naiselle tyydytyksen? - .
Nyt kysyt väärästä paikasta. Tuohonhan ei ole yhtä vastausta. Joten varmimmin onnistut, kun olet oma itsesi, jolloin todennäköisemmin kohtaat sen ihmisen, joka sopii juuri sinulle. Ja kun teillä on hyvä henkinen yhteys omana itsenänne, niin voitte helposti keskustella keskenänne siitä mitä ovat ne tavat ja keinot, jotka tuovat tyydytyksen.
Juuri näin olen usein edennyt. - Kun olen vielä niin heikkolahjainen, että en pysty näkemään kenenkään pään sisälle. - Lähinnä kai toivoin, että joku Ap:n kaltainen "kaiken osaava ja tietäjä" kertoisi, että mitä hän oikeastaan vaatii jos ja kun vaatii miehen olevan ns. kokenut?
Se, että moni. luullakseni useammin mies odottaa tai vaatii naiselta kokemattomuutta on selitettävissä minusta sillä, että näin tehdessään mies uskoo olevansa vahvempi, koska pelkää naisen alkavana vertailemaan häntä aiempii kumppaneihinsa. Minua miestä ei pelota tai jännitä se, että naisella on tai on ollut muita kumppaneita ennen minua tai minun jälkeeni. Vaikka rehellisyyden nimissä en hirveästi nauti seksin aikana tapahtuvasta minun vajavaisten taitojeni vertailusta jonkun tai joidenkin muiden taitoihin. - Olin sitten huonompi (, joka on anakin 1. krt hyvin luultava) tai parempi, en varmasti koe itseäni imarrelluksi vaan enempi hyvin vaivautuneeksi.
Itse en lähde ainakaan ääneen arvioimaan kenenkään suoriutumista seksissä.
Oman vajavaisen kokemukseni mukaan se on jokaisen kanssa, jonka kanssa olen tehnyt sitä ensimmäsitä kertaa yhdessä on ollut enemmän tai vähemmän hapuilua ja hakemista. - "Asiasta" ei tee yhtään helpompaa se, että sitä uskon usein myös tilanteen etenevän omalla painollaan.
Eli itse seksin aikana en oikein osaa tai kenties halua (rohkene?) avata kovinkaan paljon suutani kysyäkseni naiselta pitääkö tai pitikö hän siitä mitä tein ta mitä hän seuraavaksi mahd. teen vaan luottanut siihen, että osaan lukea naisen eleistä ja ilmeistä ja vastaliikkeistä häntä oikein
Kuullostipa monimutkaisemmalta kirjoittaa tai kuvata "tilannetta". Eli edellä kerrotun keskustelun tai mieluummin keskustelut seksistä tai seksitoiveista käyn joko ennen tai jälkeen h-hetken.
Mutta kai joku nainen -siinä kuin mieskin- saa isoimman tyydytyksen esimerkksi silloin jos ja kun mies puskee ja syöksyy naisen päälle koskaan keskustelematta tai puhumatta saati kuuntelematta koskaan, mitä nainen oikeasti saattaisi haluta yhteisestä seksitä.
Kenties samainen sählää ja hosuu vielä nopeasti, niin vaikuttaa supertehokkaalta ja aikaansaavalta ja erityisesti huomioiden vain oman osuutensa, koska hän tietää ja tuntee, mistä hän tykkää pitää ja uskoo vakaasti ja on varma siitä, että niin nainenkin, kun miten sitä muutoin saattaisi osoittaa olevansa se himoittu ja toivottu kokenut mies.
Se on hyvä, pidä se. En minäkään kelpuuta kokenutta naista.