Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpuuta kokematonta miestä

Vierailija
28.06.2018 |

Ja olen varma ettei kukaan muukaan kelpuuta, vaikka muuta väittäsitte.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli hedelmällinen aloitus.

Vierailija
2/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisihan se liian kivaa, jos voisi kouluttaa itselleen mieluisan ja olisi varma, että toisella ei ole tauteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Jos kukaan ei kelpuuta, niin silloinhan ei olisi muita kuin neitsyitä. Olen nainen ja olen elämäni aikana auttanut ainakin viittä miestä pääsemään neitsyydestään eroon. Mieluummin kokematon, innokas ja mukava kuin joku kylmä panomies.

Vierailija
4/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Kokemattoman mahdollisuudet seksiin ja parisuhteeseen huononevat vuosi vuodelta.

Parikymppisellä ei ole hätää, kaksvitosta voi joku ihmetellä, kolmikymppinen vaatii ihmeen ja yli kolmivitonen voi valmistautua elämään yksin.

Vierailija
5/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyi yksi palstailija, joka tietää paremmin kuin muut.

Tylsää. Teitä on niin monta.

Vierailija
6/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen varma ettei kukaan muukaan kelpuuta, vaikka muuta väittäsitte.

Sittenhän sinä vain olet väärässä. Ei siinä muuta.

Vierailija
7/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutin, vaikka oli jo 29-vuotias neitsyt. En olisi kyllä huomannut sen neitsyyttä mistään jos se ei olisi kertonut (kertoi vasta kauan ekan kerran jälkeen).

Vierailija
8/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka on kokematon. Ja minä haluan sitä niin, että joskus itku tulee aamuyöstä.

Vierailija
9/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tutkimus (Kontula et al) toteaa, että jos on kolmekymppisenä kokematon niin on erittäin todennäköistä, ettei kokemusta koskaan tulekaan.

Vierailija
10/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa yli 40v miehistä on nylkyttäjiä. Ne ei enää opi.

Nuorempien on pakko, koska web.

Mimmit osaa nykyään valita ja vertailla.

Vierailija
11/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpasin 16-vuotiaana kokemattomana sekä seksiin, että parisuhteeseen.

Vierailija
12/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas löytyi yksi palstailija, joka tietää paremmin kuin muut.

Tylsää. Teitä on niin monta.

Niin. Mä kirjoitin tuon aikaisemman viestin. Se perustuu mun omiin kokemuksiin kokemattomana. Jollain voi olla toiset kokemukset, mutta uskallan väittää, että olen melko lähellä totuutta.

Vierailija
13/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutin, vaikka oli jo 29-vuotias neitsyt. En olisi kyllä huomannut sen neitsyyttä mistään jos se ei olisi kertonut (kertoi vasta kauan ekan kerran jälkeen).

Olisitko huolinut, jos olisi kertonut etukäteen?

Vierailija
14/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No pidä tunkkis.

Vierailija
15/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen tutkimus (Kontula et al) toteaa, että jos on kolmekymppisenä kokematon niin on erittäin todennäköistä, ettei kokemusta koskaan tulekaan.

Mutta se, ettei sitä kokemusta sitten myöhemminkään saa, ei johdu kokemattomuudesta. Vaan syy on se sama miksi alunperinkin jäi kokemattomaksi. Esimerkiksi hoitamattomat mielenterveysongelmat aiheuttavat kokemattomuutta jo nuorena. Ja kun ongelmia ei hoideta, niin se kokemustilannekaan ei parane iän myötä, koska ne mielenterveysongelmat edelleen estävät kokemusten saannin.

Vierailija
16/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa yli 40v miehistä on nylkyttäjiä. Ne ei enää opi.

Nuorempien on pakko, koska web.

Mimmit osaa nykyään valita ja vertailla.

Eipä ollut kovin informatiivinen lausahdus. Sama kuin sanoisi että kaikkien ikäluokkien miehet ovat syöjiä tai hengittäjiä.

Nylkyttäminen (paneminen) on aika oleellinen osa seksiä. Mies voidaan jo kättelyssä valita tai hylätä peniksen koon perusteella ja mitäs peniksellä tehdään? Nylkytetään tietysti. Naiset eivät katsele jäätelöä syövää miestä ja ihaile miehen nuolemistaitoja, mutta huhu jättipeniksestä saa miehelle helppoja irtoseksikokemuksia.

Vierailija
17/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se, ettei sitä kokemusta sitten myöhemminkään saa, ei johdu kokemattomuudesta. Vaan syy on se sama miksi alunperinkin jäi kokemattomaksi. Esimerkiksi hoitamattomat mielenterveysongelmat aiheuttavat kokemattomuutta jo nuorena. Ja kun ongelmia ei hoideta, niin se kokemustilannekaan ei parane iän myötä, koska ne mielenterveysongelmat edelleen estävät kokemusten saannin.

Luulet siis, että kaikki kokemattomat aikuiset ovat kärsineet mielenterveysongelmista koko sen ajan, kun ihminen on seksuaalisesti aktiivinen? Oikeasti?

Vierailija
18/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin kokematonta opettaa. Jotkut miehet luulevat olevansa hyviä rakastajia ja heitä on jo vaikeampi opettaa opituilta tavoilta pois. 

Vierailija
19/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin kokematonta opettaa. Jotkut miehet luulevat olevansa hyviä rakastajia ja heitä on jo vaikeampi opettaa opituilta tavoilta pois. 

Sullakin on raja. Missä iässä se on?

Vierailija
20/29 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko huolinut, jos olisi kertonut etukäteen?

Olisin. Silloin olisin kyllä jännittänyt ensimmäistä seksikertaa enemmän koska olen itse huono ja epäoma-aloitteinen seksissä vaikka kokemusta onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän