Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Häiritseekö teitä jos alushousujenrajat näkyy

Vierailija
28.06.2018 |

Trikoiden alta vai onko aivan sama vaikka näkyykin? Minkämalliset alkjarit sulla on käytössä trikoiden alla ja miksi kyseiset mallit?? Mikä on ikäsi ja mitat? (pituus & paino)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stringit vaan on parhaimmat trikoiden alle mitä mun vaimo ainakin sanoo 👌💪😁😊😉

Vierailija
22/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää, jos itselläni näkyy pikkarinrajat ihan mistä tahansa housuista/hameesta läpi, joten käytän aina stringejä ja ohuempien vaatteiden kanssa saumattomia sellaisia. Tietty menkkojen aikana sitten on pakko pitää normi alushousuja, kun käytän siteitä, mutta nekin on hyvin istuvat ja saumattomat, swkä sillon pyrin pitämään väljempiä housuja tai paksumpia farkkuja, ettei näy läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strigejä en käytä vaan mukavia valkoisia alushousuja,sloggi ym.. joskus voi pikkuhousut ja pikkuhousunsuoja näkyä läpi jos tarkkaan joku kyttää.

Haluan pukeutua kauniisti ja olla itsenäinen ja omat ovat alushousuni. Nainen 33 V.

Vierailija
24/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Seksipalstat ovat muualla.

Vierailija
25/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, enkä edes huomaa, näkyykö vai ei.

Vierailija
26/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei edelleenkään ole silmiä perseessä, joten en tiedä mitä näkyy ja milloin. Onko se nyt ihme että jalassa on alushousut?!?

Vierailija
27/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ei haittaa miehellä eikä naisella. Persvako kyykistyessä on sensijaan  brutaali ja tyylitön näkymä.

Vierailija
28/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut naiset kyttäävät toisten naisten alushousuja

Vierailija
29/37 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää niitä rajoja, joten ei!

Vierailija
30/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävää se on niitä katsoa mutta ei se kyttäämistä ole.

Vierailija
31/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tärkeämpää ajateltavaa. En todella mieti tuollaista. 

Vierailija
32/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä? 😄 Mua ei ainakaan häiritse pätkän vertaa. Jos jotakuta toista vaivaa mun alushousujen rajat, se taas ei ole mun ongelma. 😄

N27

Vierailija
33/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden alushousurajoja en katsele ja omia en näe. 

Vierailija
34/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri häiritse ja en ole ajatellut että rajat näkyy tai haittaisivat jos näkyy.

Käytän  mm. Sloggeja Tai ja Midi malli ovat hyvin istuvat ja kauniitkin alushousut.

Vierailija
35/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritse,käytän alushousuja yleensä aina valkoisia ja vaalea kesämekko ja vaaleat  pitkikset ja tuskin läpi paljonkaan näkyy.Enemmän näkyy kun mekko päällä ja portaita  joutuu nousemaan niin lyhyen mekon alta kyllä näkyy ja joku voi tiirata mutta en rupea kesähelteillä pitkiä vaatteita käyttämään.

Vierailija
36/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Nytkin olen salilla beigeissä trikoissani ja pyllynposkille raidan tekevissä midi-alkkareissa. Jos jotain mun läpikuultavat rajat, röllötykset ja selluliitit häiritsee, voi olla katsomatta. Yläosana urheilurintsitkat.

N 163 cm ja 87 kg.

Vierailija
37/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strigejä en käytä vaan mukavia valkoisia alushousuja,sloggi ym.. joskus voi pikkuhousut ja pikkuhousunsuoja näkyä läpi jos tarkkaan joku kyttää.

Haluan pukeutua kauniisti ja olla itsenäinen ja omat ovat alushousuni. Nainen 33 V.

Jees!