Naiset: Häiritseekö teitä jos alushousujenrajat näkyy
Trikoiden alta vai onko aivan sama vaikka näkyykin? Minkämalliset alkjarit sulla on käytössä trikoiden alla ja miksi kyseiset mallit?? Mikä on ikäsi ja mitat? (pituus & paino)
Kommentit (37)
En voi sietää, jos itselläni näkyy pikkarinrajat ihan mistä tahansa housuista/hameesta läpi, joten käytän aina stringejä ja ohuempien vaatteiden kanssa saumattomia sellaisia. Tietty menkkojen aikana sitten on pakko pitää normi alushousuja, kun käytän siteitä, mutta nekin on hyvin istuvat ja saumattomat, swkä sillon pyrin pitämään väljempiä housuja tai paksumpia farkkuja, ettei näy läpi.
Strigejä en käytä vaan mukavia valkoisia alushousuja,sloggi ym.. joskus voi pikkuhousut ja pikkuhousunsuoja näkyä läpi jos tarkkaan joku kyttää.
Haluan pukeutua kauniisti ja olla itsenäinen ja omat ovat alushousuni. Nainen 33 V.
Älkää ruokkiko trollia. Seksipalstat ovat muualla.
Ei häiritse, enkä edes huomaa, näkyykö vai ei.
mulla ei edelleenkään ole silmiä perseessä, joten en tiedä mitä näkyy ja milloin. Onko se nyt ihme että jalassa on alushousut?!?
Alushousut ei haittaa miehellä eikä naisella. Persvako kyykistyessä on sensijaan brutaali ja tyylitön näkymä.
Kyllä jotkut naiset kyttäävät toisten naisten alushousuja
En kyttää niitä rajoja, joten ei!
Miellyttävää se on niitä katsoa mutta ei se kyttäämistä ole.
Mulla on tärkeämpää ajateltavaa. En todella mieti tuollaista.
Mitä ihmeen väliä? 😄 Mua ei ainakaan häiritse pätkän vertaa. Jos jotakuta toista vaivaa mun alushousujen rajat, se taas ei ole mun ongelma. 😄
N27
Muiden alushousurajoja en katsele ja omia en näe.
Eipä juuri häiritse ja en ole ajatellut että rajat näkyy tai haittaisivat jos näkyy.
Käytän mm. Sloggeja Tai ja Midi malli ovat hyvin istuvat ja kauniitkin alushousut.
No ei häiritse,käytän alushousuja yleensä aina valkoisia ja vaalea kesämekko ja vaaleat pitkikset ja tuskin läpi paljonkaan näkyy.Enemmän näkyy kun mekko päällä ja portaita joutuu nousemaan niin lyhyen mekon alta kyllä näkyy ja joku voi tiirata mutta en rupea kesähelteillä pitkiä vaatteita käyttämään.
Ei haittaa! Nytkin olen salilla beigeissä trikoissani ja pyllynposkille raidan tekevissä midi-alkkareissa. Jos jotain mun läpikuultavat rajat, röllötykset ja selluliitit häiritsee, voi olla katsomatta. Yläosana urheilurintsitkat.
N 163 cm ja 87 kg.
Vierailija kirjoitti:
Strigejä en käytä vaan mukavia valkoisia alushousuja,sloggi ym.. joskus voi pikkuhousut ja pikkuhousunsuoja näkyä läpi jos tarkkaan joku kyttää.
Haluan pukeutua kauniisti ja olla itsenäinen ja omat ovat alushousuni. Nainen 33 V.
Jees!
Kyllä stringit vaan on parhaimmat trikoiden alle mitä mun vaimo ainakin sanoo 👌💪😁😊😉