Naiset: Häiritseekö teitä jos alushousujenrajat näkyy
Trikoiden alta vai onko aivan sama vaikka näkyykin? Minkämalliset alkjarit sulla on käytössä trikoiden alla ja miksi kyseiset mallit?? Mikä on ikäsi ja mitat? (pituus & paino)
Kommentit (37)
Miksi alushousujen rajojen pitäisi häiritä? Jokainen tietää että housujen alla on yleensä alushousut. Miksi pitäisi niitä jotenkin piilotella tai hävetä?
Ei. On jo aika päästä pikkuhousuraja-kauhusta.
Pikkuhousuhullu on herännyt päiväuniltaan. Popcornit ja limpparit esiin! 😍
En käytä trikoita, mutta jos käyttäisin niin alla olisi saumattomat stringit. En itselläni tykkää, jos alusvaatteet näkyvät läpi, muiden alushousujen rajat eivät itseäni häiritse tai kiinnosta millään tavalla eli älkää sen perusteella alapeukuttako ainakaan.
Joo. Olen aina järkyttynyt, että jollakulla on ihan todistettavasti housujen alla alushousut.
Ei häiritse rajat. Alushousut ovat ihan käytännöllinen keksintö. Käytän trikoitakin joskus, enkä pysty käyttämään stringejä.
En kyllä ymmärrä sitä, että pitäisi kanssaihmisille luoda illuusio alushousuttomuudesta, miksi ihmeessä!
Itselläni häiritsee enkä tykkää esitellä takapuoltanikaan, joten pitkää paitaa käytän. Toisten alusvaatteet ei kiinnosta.
Flanelliset pitkät kaatiot, eipä näy rajaa , mitä nyt rantua joskus. Trikoita ei pidä kun painijat ja muut urheilijat. Stringejä käytän hammasvälien putsaukseen.
Ikä 88, koko 64 .
Käytän tiukkojen trikoiden alla aina mummohousuja, yleensä ovat sellaiset toooosi isot, lohenpunaiset, niissä on pitkät liehuvat lahkeet! Eivät ole kovin uudet tai puhtaat, perin ne isomummovainaalta :D
Minulla nousee lippu tankoon kun tuon näkee.. miettii vain kun pääsisi haistelemaan niitä naisen peppuun ja pimppiin hinkkautuneita pikkareita. 😋
M25
Alushousunrajat eivät ole issue, koska käytän trikoiden kanssa aina, aina takapuolen peittäviä tunikoita.
Ei häiritse. Se häiritsee, jos joku kirjoittaa alushousujen rajat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alushousujen rajojen pitäisi häiritä? Jokainen tietää että housujen alla on yleensä alushousut. Miksi pitäisi niitä jotenkin piilotella tai hävetä?
Ei tietenkään tarvitse hävetä, mutta mun mielestä se on vähän ruman ja tyylittömän näköistä... Vastaus siis kysymykseen, mua itseäni häiritsee omat alushousurajat. Ennenkö satelee alapeukkuja, niin mainittakoon, että muiden rajoihin en kiinnitä pahemmin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen aina järkyttynyt, että jollakulla on ihan todistettavasti housujen alla alushousut.
Mut onneks löytyy terapiaryhmiä joissa voi anonyymisti yrittää selvitä päivästä toiseen tämän tiedon kanssa. Rankkaahan se on. Jaxuhali :)
Ei häiritse, eikä häiritse eripari rintsikatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tiukkojen trikoiden alla aina mummohousuja, yleensä ovat sellaiset toooosi isot, lohenpunaiset, niissä on pitkät liehuvat lahkeet! Eivät ole kovin uudet tai puhtaat, perin ne isomummovainaalta :D
:) tässä vähän siedätyshoitoa alkkarikammoisille!
En käytä trikoita missään! Mutta joo, en tykkää, jos alushosut näkyy läpi, mulla on suurin osa tai -mallisia.