Montako lasta teillä on?
Kuinka vanhoja? Miksi juuri sen verran? Haluatteko lisää?
Kommentit (36)
Nyt saatte kyllä minusta wt-kuvan...
Esikoistyttäreni on 20 ja nyt neljääkymppiä lähestyvänä, odotan toista lasta.
Meillä on kolme. Olisi hauska saada yksi lisää, ollaan vitsailtu että ehkä ensi vuonna kun kumpikin täytämme 44. Viimeisin nimittäin syntyi kun oltiin kumpikin 33.
Meillä on....
2018
2017
2015
2013
2011
2010
syntyneet lapset. Yhden tai kaksi voisin vielä haluta.
Pikkumuruseni ovat nyt 30-, 29-, ja 25-vuotiaita.
En kyllä enempää enää kaipaa, voi johtua tosin siitä että olen pian 60-vuotias. Lapsenlapsia odotellessa...
Ihaan v2tusyi. Aina bälillä yäytyy käydä ryöstämässä jotta dsadaan kroisantteja veijatreille
2005 poika
2010 poika
2015 poika
Ehkä 2020 vielä yksi?
Mulla on vain 1 lasta ja sekin puulasta.
Minulla on 32 v ja 28 v lapset. Enempää en halunnut :D sain tytön ja pojan, ei ollut enää mitä tehdä :) Näistä olen äärettömän onnellinen. Odotan lastenlapsia.
Äitin kullanmuru on nyt 22-vuotias.
En olisi enempää halunnut/tarvinut/jaksanut. Ihana kun saa nyt keskittyä ihan rauhassa omaan uraan ja harrastuksiin eikä ikääkään ole vielä kuin 42 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain 1 lasta ja sekin puulasta.
Kannattaa laittaa oma firma pystyyn jos tahto elämässä eteenpäin.
Melkein 10 vuotta sitä piti odottaa, mutta saimme viimein esikoisemme vuonna 2012. Haaveissa olisi toinen lapsi, mutta emme halua alkaa käymään lävitse sitä prosessia uudelleen. Olemme alkamassa sijaisperheeksi ja ensimmäinen sijaislapsi voi saapua syksyllä.
Meistä tuli pitkän odotuksen ja adoption kautta vanhemmat toissa vuonna. Nyt nautitaan täysillä tästä, ei haaveilla vielä tulevasta. Jos lastenteko olisi meille helpompi prosessi, lapsia tulisi ehkä 3-4.
Yksi 15v. En halunnut kuin yhden alunperinkaan, eika missaan vaiheessa tullut ajatusta etta toista voisi yrittaa...
Tyttö 2v
Olemme ajatelleet että yhden vielä teemme (jos meille sellainen suodaan) sitten joskus tulevaisuudessa, ehkä joskus 2-3 vuoden kuluttua.
Olen vastavalmistunut 27-vuotias ensimmäisessä vakituisessa työssä ja haluan luoda uraa. Mies samanikäinen. Aikaa on siis biologisessa mielessä hyvin.
Meillä on 2012 syntynyt tyttö ja enempää ei ole tulossa. Teimme jo vuosia sitten päätöksen siitä että yksi lapsi riittää meille ja se päätös tuntuu edelleen hyvältä. Ihan jo elintasollisista syistä.