Montako lasta teillä on?
Kuinka vanhoja? Miksi juuri sen verran? Haluatteko lisää?
Kommentit (36)
Meillä on pian kolme vuotta täyttävä tyttö. Eikä enempää lapsia ole tulossa, olemme jo sen verran vanhoja ja ensimmäistäkin raskautta saatiin odottaa 12 vuotta. Nyt nautitaan tästä.
Sun, mun ja meidän. Tyttö 8v, poika 8v, tyttö 5v, tyttö 1v.
Meillä on kahdeksan kuukautta vanha poika ja enempää ei valitettavasti ole ainakaan biologisesti tulossa.
Yksi, mun, 17. Halusin yhden, sain yhden.
Esikoinen on 22, keskimmäinen 15 ja kuopus 13. Ei enempää!
Minä 8 lapsi, nyt uusi raskaus. Täyty antaa sossu isompi asunto.
Poika 22v.
Erottiin kun poika oli kouluikäinen ja erimielisyyksiä noin 7v.
Olen ihan tyytyväinen.
Tytöt 4,5v ja 2,5v.
Järki sanoo, ettei enempää, mutta vauvakuume yrittää välillä nousta. Vaikeaa.
Meidän ainokainen on nyt 10. Kovasti toivoisi sisarusta, mutta ei minusta ole enää olemaan raskaana saatikka sitten kotiäitinä. Nautin nyt siitä että pystyn panostamaan töihin. Yksi riittää meille.
odotan nyt ensimmäistä ja viimeistä.
Kaksi, 6- ja 7-vuotiaat. Yrityksen, onnen ja sattuman sanelema määrä, ensimmäinen siis hoidoilla, toinen "vahinko", kun ei ollut mahdollista tulla luomusti raskaaksi...
Pienenä puolustuksena alapeukkuja kohtaan, sanon jo etukäteen että emme kuulu mihinkään uskontoon, emme elä yhteiskunnan varoilla ja kaikki lapset ovat saman miehen kanssa.
Lapsia on siis 7.
16-, 15-, 12-, 9-, 7-, 7- ja 3-vuotiaat. Enempää ei ole enää tulossa biologisia lapsia, tavoitteena olisi alkaa sijaisperheeksi noin viiden vuoden kuluttua.
Esikoinen täyttää pian 26 ja on tulossa isäksi, kuopus on 10.
Olisin halunnut enemmänkin, mutta en ole erityisen kykenevä elämään parisuhteessa.
Meillä on ihana 12-vuotias poika. 10 vuotta ollaan toivottu ja yritetty toista lasta ja nyt on rv 7 meneillään. Keskenmenoja on muutama takana joten en vielä jaksa täysillä iloita.
12. Taas raskaana. Olen lestadiolainen. Suviseurat täytyy yrittää jaksaa.
Poika 19, poika 12 ja tyttö 4.
Olen aina halunnut lapsille isot ikäerot ja ne kyllä sain. Enempää ei ole tulossa.
Meillä on tälläinen monien kammoksuma uusperhe. Lapsia yhteensä 5 ja haaveissa olisi vielä se yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä puolustuksena alapeukkuja kohtaan, sanon jo etukäteen että emme kuulu mihinkään uskontoon, emme elä yhteiskunnan varoilla ja kaikki lapset ovat saman miehen kanssa.
Lapsia on siis 7.
16-, 15-, 12-, 9-, 7-, 7- ja 3-vuotiaat. Enempää ei ole enää tulossa biologisia lapsia, tavoitteena olisi alkaa sijaisperheeksi noin viiden vuoden kuluttua.
Ei kai se raha, mutta se hiilijalanjälki..
Tyttö 16
Tyttö 15
Poika 12
Ei enempää kiitos.