Milloin poika muuttuu mieheksi ja tyttö naiseksi?
Olen huomannut että ihmisillä on eri näkemyksiä asiaan joten olisi mielenkiintoista tietää mitä useimmat ajattelevat että tulee käytettyä oikeita termejä.
Kommentit (24)
Henkisesti vai fyysisesti? Joskus henkisesti ei koskaan.
Minä muutun lapseksi kuin Benjamin Button.
Tämä kiinnostaa itseänikin, milloin sivu kirjassa kääntyy. Olen 26-vuotias ja koen olevani naislapsi.
Itselläni ehkä jotain vajaa kolmekymppisenä, kun olin äiti, töissä ja asuin omistamassani kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ehkä jotain vajaa kolmekymppisenä, kun olin äiti, töissä ja asuin omistamassani kodissa.
Eli ei siis ollut asuntovelkaa?
Ehkä olisi parempi kysyä vain , että milloin ihminen katsotaan aikuiseksi ja 18-vuotiaanahan näin katsotaan meillä,siis täällä Suomessa.
Ei siinä mitään sukupuolierittelyä ole.
Luulisi muuten, että tällaiset asiat tiedetään aivan yleisesti, mutta ainahan av-palstalla voi kysyä vaikka mitä.
Vaikka että 'onko vesi märkää ? '
Uusavuttomien tietotoimisto auttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi parempi kysyä vain , että milloin ihminen katsotaan aikuiseksi ja 18-vuotiaanahan näin katsotaan meillä,siis täällä Suomessa.
Ei siinä mitään sukupuolierittelyä ole.
Luulisi muuten, että tällaiset asiat tiedetään aivan yleisesti, mutta ainahan av-palstalla voi kysyä vaikka mitä.
Vaikka että 'onko vesi märkää ? '
Uusavuttomien tietotoimisto auttaa aina.
No mitään muuta virallista ikärajaa ei aikuisuudelle ole, vaikka alapeukuttaisitte kuinka.
Oon 21 ja mua kutsutaan tytöksi viel...
Olkaamme ikuisesti nuoria, tai ainakin niin kauan kuin jaksamme olla !
Jolllakin se miehisyyys tuleee sille vastakkkaiselle sukupuolellle osoittttaaa. Moni ne2keri odoitttaaa sem raiskaaalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon 21 ja mua kutsutaan tytöksi viel...
Minä olen 35 ja vielä tytötellään, ei kiva
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja psyyke on "valmis" muistaakseni jossain 26v paikkeilla, vuosia fyysisen jälkeen. Eli tämän mukaan ihminen kokonaisuutena olisi valmis siinä 26v tietämillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja psyyke on "valmis" muistaakseni jossain 26v paikkeilla, vuosia fyysisen jälkeen. Eli tämän mukaan ihminen kokonaisuutena olisi valmis siinä 26v tietämillä.
Jäin jostain syystä -kenties ymmärtämättömänä- miettimään, että mitä oikeastaan tarkoittaa, kun sanotaan, että psyyke on tai olisi "valmis" - Valmis mihin? Tai kuinka niin valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin jostain syystä -kenties ymmärtämättömänä- miettimään, että mitä oikeastaan tarkoittaa, kun sanotaan, että psyyke on tai olisi "valmis" - Valmis mihin? Tai kuinka niin valmis?
En uusko että viiikinki kosksaan on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Californiassa todettu supisuomalaiideksi.
Sitten kun poika pääsee uittamaan keppiä kolossa ja tyttö ottamaan sitä vastaan. Tai voihan nykyaikana poikakin ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitteen kun kuoleema koittaaa niin sitten luovutetaaan.
Californiassa todettu supisuomalaiideksi.
18 vuotta täytettyään.