Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajan mt ongelma

Vierailija
28.06.2018 |

Tilanne on siinä mielessä paha että olen tietyistä yhteyksistä saanut selville että lapseni hoitotädillä on jonkin sortin mt ongelma. Esiintyy suht koht normaalina mutta kyllä se ulospäin näkyy kuitenkin valitettavasti kyvyttömyytenä ammattimaiseen käytökseen, erityisesti ammattietiikka ja salassapitovelvollisuus ovat hänelle melko vaikeita toteuttaa. Yritän ymmärtää enkä haluaisi ottaa puheeksi tökeröä käytöstä johdolle asti koska voisi johtaa jopa potkuihin hänen osaltaan. Mutta siis oikein puistattaa että kyseinen henkilö koskee omaan lapseen. Olen kyllä hänelle joskus sanonutkin jotain kun onen joutunut kyseenalaistamaan hänen käytöstään ja sanomisiaan mutta vastauksena on yleensä jonkin sortin häkeltynyt änkytys. Hieman jo säälittää joten ehkä pitäisi vaan antaa asian olla vaikka inhottaa huomata että ala on täysin väärä hänelle ja hieman huolestuttaa lasten hoidon laatu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrien keskuudessa taas persoonallisuushäiriöt ja grandioottiset suuruudenhulluus kuvitelmat ovat yleisimpiä. Ongelman tekee hankalaksi se etteivät mielisairaaat psykiatrit itse tajua olevansa häiriintyneitä

Sotilassairaaloihin tulisikin perustaa erityisiä osastoja joissa hoidetaan mielisairaita psykiatreja

Vierailija
2/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä johtoon jos rikkoo salassapitovelvollisuutta, vakava rike levitellä toisten asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä johtoon jos rikkoo salassapitovelvollisuutta, vakava rike levitellä toisten asioita.

Niin on ja sitä tekee yllättävän moni tuolla lastenhoitoalalla. Aina ei voi todistaa tai pitäisi vetää aika monta ihmistä soppaan mukaan jos isomman jutun haluaa tehdä. Kuitenkin törkeää ja sairasta. No joskus riittää että sä tiedät ja tuo törkimys tietää että sä tiedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi