Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin poika muuttuu mieheksi ja tyttö naiseksi?

Vierailija
28.06.2018 |

Olen huomannut että ihmisillä on eri näkemyksiä asiaan joten olisi mielenkiintoista tietää mitä useimmat ajattelevat että tulee käytettyä oikeita termejä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta täytettyään.

Vierailija
2/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vai fyysisesti? Joskus henkisesti ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutun lapseksi kuin Benjamin Button.

Vierailija
4/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa itseänikin, milloin sivu kirjassa kääntyy. Olen 26-vuotias ja koen olevani naislapsi.

Vierailija
5/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ehkä jotain vajaa kolmekymppisenä, kun olin äiti, töissä ja asuin omistamassani kodissa.

Vierailija
6/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ehkä jotain vajaa kolmekymppisenä, kun olin äiti, töissä ja asuin omistamassani kodissa.

Eli ei siis ollut asuntovelkaa?

Vierailija
7/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi kysyä vain , että milloin ihminen katsotaan aikuiseksi ja 18-vuotiaanahan näin katsotaan meillä,siis täällä  Suomessa.

Ei siinä mitään sukupuolierittelyä ole.

Luulisi muuten, että tällaiset asiat tiedetään aivan yleisesti, mutta ainahan av-palstalla voi kysyä vaikka mitä. 

Vaikka että 'onko vesi märkää ? '

Uusavuttomien tietotoimisto auttaa aina.

Vierailija
8/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikuinen 'Peter-Pan'...

Vierailija
9/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi parempi kysyä vain , että milloin ihminen katsotaan aikuiseksi ja 18-vuotiaanahan näin katsotaan meillä,siis täällä  Suomessa.

Ei siinä mitään sukupuolierittelyä ole.

Luulisi muuten, että tällaiset asiat tiedetään aivan yleisesti, mutta ainahan av-palstalla voi kysyä vaikka mitä. 

Vaikka että 'onko vesi märkää ? '

Uusavuttomien tietotoimisto auttaa aina.

No mitään muuta virallista ikärajaa ei aikuisuudelle ole, vaikka alapeukuttaisitte kuinka.

Vierailija
10/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 21 ja mua kutsutaan tytöksi viel...

Vierailija
11/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaamme ikuisesti nuoria, tai ainakin niin kauan kuin jaksamme olla !

Vierailija
12/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolllakin se miehisyyys tuleee sille vastakkkaiselle sukupuolellle osoittttaaa. Moni ne2keri odoitttaaa sem raiskaaalla.

Vierailija
13/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin tai synnytyksen jälkeen

Vierailija
14/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 21 ja mua kutsutaan tytöksi viel...

Minä olen 35 ja vielä tytötellään, ei kiva

Vierailija
15/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja psyyke on "valmis" muistaakseni jossain 26v paikkeilla, vuosia fyysisen jälkeen. Eli tämän mukaan ihminen kokonaisuutena olisi valmis siinä 26v tietämillä.

Vierailija
16/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja psyyke on "valmis" muistaakseni jossain 26v paikkeilla, vuosia fyysisen jälkeen. Eli tämän mukaan ihminen kokonaisuutena olisi valmis siinä 26v tietämillä.

Jäin jostain syystä -kenties ymmärtämättömänä- miettimään, että mitä oikeastaan tarkoittaa, kun sanotaan, että psyyke on tai olisi "valmis" - Valmis mihin? Tai kuinka niin valmis?

Vierailija
17/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin jostain syystä -kenties ymmärtämättömänä- miettimään, että mitä oikeastaan tarkoittaa, kun sanotaan, että psyyke on tai olisi "valmis" - Valmis mihin? Tai kuinka niin valmis?

En uusko että viiikinki kosksaan on valmis.

Vierailija
18/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Californiassa todettu supisuomalaiideksi.

Vierailija
19/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun poika pääsee uittamaan keppiä kolossa ja tyttö ottamaan sitä vastaan. Tai voihan nykyaikana poikakin ottaa...

Vierailija
20/24 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitteen kun kuoleema koittaaa niin sitten luovutetaaan.

Californiassa todettu supisuomalaiideksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi