Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haittaa lottovoitosta voi olla? Luetellaan

Vierailija
28.06.2018 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi.

No siihen ei lottovoittoa tarvita!

Vierailija
22/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puolitutut jatkuvasti ruinaamassa rahaa, ja jos et anna olet paska ihminen.

mulle on muutenkin aivan yks hailee mitä puolituttu ajattelee minusta. Ehkä ne on siks jäänytkin sinne puolituttuasteelle, kun ei oli mielenkiintoa tutustua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puolitutut jatkuvasti ruinaamassa rahaa, ja jos et anna olet paska ihminen.

Tämä. 

Itse varmaan valehtelisin saaneeni 7 oikein sijaan esim. 6+1 oikein. Kuitenkin varmaan tulisi jotain hankintoja tehtyä, niin voisi perustella ne sillä, mutta samaan aikaan todeta "ei tässä mitään miljonäärejä olla."

Vierailija
24/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis varmaan elettyä epäekologisemmin. Ostaisin uuden auton, talon, matkustelisin ja hankkisin uusia vaatteita ja tavaroita. Vaikka haluaisin olla ekologinen, niin köyhyys se minut oikeasti kurissa pitää.

Vierailija
25/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa rahaa

No kuule, vielä pahempi, liian vähän rahaa. Kyllä ketuttas saada lotossa 6 oikein, ja 7 menis viereen. 6 oikein tuloksellahan ei taida miljonääriksi päästä. Saa jonkun hikisen 20 tonttua. En oo tähän uuteen liittoon perehtynyt, että mitä sillä saa, 5 kertaisena? Silti...

Vierailija
26/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole ainuttakaan sukulaista, puolituttua tai tuttua joka tulisi ruinaamaan rahaa jos voittaisin vaikka 90 miljoonaa eurojackpotissa. Ja toisinpäin, jos veljeni, siskontytär, serkku tai naapuri voittaisi tuon summan niin on itsestään selvää että siitä ei kuulu minulle sentin latia. (itse tosin antaisin reilun summan sisaruksilleni ja vaimoni sisaruksille jos voitto olisi tuota suuruusluokkaa).

Vierailija
27/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoituisi kun ei olisi pakko mennä aamulla töihin. Ikinä.