Naisten yleisimmät profiilikuvaukset Tinderissä
-Netflix & chill
-Superliket on vahinkoja
-Valehdellaan sit missä on tavattu
Mitä muita? :D
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
6564645 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on niin monta kertaa kommentoitu, että tinder on miehille panosovellus. Että miehet eivät edes lue niitä tekstejä. Että miehet katsovat kuvaa ja miettivät, että panisivatko sitä kuvan naista. Mitä väliä silloin, mitä siinä tekstissä lukee?
Ps. Samat pätee myös miehiin. Lisäksi voisin päätellä tinderin perusteella, että suomalaisten miesten yleisimmät harrastukset ovat syvänmerensukellus, purjehdus, nopeat autot ja laskettelu Alpeilla.
* niiden komeiden ja menestyneiltä vaikuttavien miesten, joiden profiilit huomioit.
Ei. Lähes jokaisella. Kaltaiseni taviksen löytäminen sieltä on ihan mahdotonta. Kaikilla on kamalan eksoottisia harrastuksia, tai ainakin sellainen kuva siellä halutaan antaa. En kuitenkaan näe itseäni osana sitä elämää mitenkään.
Minulle tulee sama reaktio. Jos naisella on paljon merisukelluskuvia tai muuta eksoottista, pyyhkäisen ohi koska minua ei kiinnosta sellainen elämäntyyli. Monesti varmaan ihan oikea ratkaisu molempien kannalta, mutta on tosi sääli jos nainen onkin ihan tavis mutta vaikutuksen tekemiseksi on vain laittanut ne parhaat kuvat siltä harvinaiselta lomareissulta ja sen takia menee ohi.
Suurin osa naisista kyllä feikkaa profiilissaan. Olen käynyt ehkä 20 Tinder-treffeillä, ja useimmilla heistä on ollut joku seikkailukuva profiilissaan ja sanoo olevansa 'traveller' tjsp. Ihan tavallisia naisia kaikki olivat ja kerran tai kaksi vuodessa käydään reissussa. Arki tavallista.
No tätä vähän pelkäsinkin. Miksi he luulevat, että tavalliseen mieheen tehdään vaikutus jollain seikkailukuvilla? Tai ehkä heillä ei olekaan tähtäimessä tavallinen mies, vaan eksoottinen seikkailijamies?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää melkein kaikista.
Poislukien sen 10pros miehistä jotka saa tinderissä naisilta huomiota.Suurin osa miehistä ei saa tinderistä mitään seuraa, edes niitä viestejä naisilta.
Naisille tinder on helppo, mutta naiset keskityy juuri siihen 10pros miehistä, sitte ihmetellään miksi ei kuulu vastausta.Tämä 10 pros hukkuu niihin yhteydenottoihin, eikä jaksa vastailla.
Kaveri on todella komea pitkä ja urheilullinen mies (muidenkin ku äitinsä ja omasta mielestä), hänelle tulee hetkessä 100 yhteydenottoa jos niin haluaa.
Laskekaa rimaa naiset.
Harva mies kuitenkaan yrittää muita kuin niitä tosi nättejä. Olen seurannut kahden ystävän tinderöintiä ja se kaunotar saa kyllä huomiota ihan valtavasti, vaatimaton saa odotella todella kauan että saa seuraa vaikka on itse aktiivinen.
Kumpikin sukupuoli tekee samaa ja onhan se ymmärrettävää. Halutaan parasta, siinä saattaa unohtua että itsellä ei ole välttämättä mitään tarjottavaa vastapainoksi.
Miksi niin moni nainen ei halua kertoa että tapasi miehensä Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on sellaisia persoonallisuudenpoistoaineella käsiteltyjä. Niitä voisi mitä tahansa vaihtaa keskenään ristiin saamatta aikaan merkittävää muutosta. Paljon niitä samoja latteuksia mitä kuka tahansa voisi laittaa profiiliinsa.
Samaan aikaan harmitellaan sitten sitä kun miehet katsoo pelkkää ulkonäköä. Pitäisi varmaan kristallipallosta katsomalla osata nähdä mitä ajatuksia sen pienen pörröpään sisällä raksuttaa. Ihastua siihen mahtavaan persoonalliseen ihmiseen siellä kuoren takana.
Ihmiiseen liikkeessä jo on paljoon persooonallisuutta. Likkkuu joko määrätietoiisesti jotain esm esinetttä tai paiikkaa kohden tai hitaasti löntystelllen.
Ehkä parempi lopettaa valittaminen tähän....
Harrastuksina on matkustelu....
Näiltä kannattaa kysyä että kuinka monta kertaa viikossa hän matkustelee.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksina on matkustelu....
Näiltä kannattaa kysyä että kuinka monta kertaa viikossa hän matkustelee.
Itse en ole tuollaista profiiliini kirjoittanut enkä laskisi matkustelua harrastuksekseni. Silti voisin kuvitella, että noin voisi hyvinkin sanoa henkilö, joka tekee pidemmän reissun pari kertaa vuodessa ja muuten tekee lyhyempiä visiittejä erilaisiin kohteisiin. Matkusteluharrastuksen piikkiin menee myös esimerkiksi matkojen järjestäminen ja asioiden tutkiminen. Esimerkiksi kauempaa tulevat museo- ja huvipuistokävijätkin mielletään turisteiksi, vaikka mentäisiin yöksi kotiin. Kukaan ei ole myöskään määritellyt, että harrastuksen pitäisi olla joka viikkoista. Aika moni harrastaa esim lumilautailua, mutta kesällä harvemmin päästään rinteeseen.
Pitää varmaan ihan paikkansa nämä naisista, monet miehet ovat myös kertoneet että siellä on kunnon herutuskuvia, huulet töröllä ja tissit tiskissä :D Tuo hemmetin "can't handle me" -teksti on niin naurettava.
Täytyy kyllä todeta, että miehillä on ihan samanlaiset profiilit! Valtaosalla profiili oli tyhjä, tai sitten "x cm". Naureskelin useampaan kertaan, kun siellä on joku yksi huono kuva ja "175", no kylläpä herättää kiinnostuksen :D Hymiörivi on myös todella yleinen (ja tylsä!) ja siellä on aina hauishymiö ja laskettelu/suksihymiö. Ai niin, ja kaikilla selfie autossa!! Ratissa ilmeisesti, en tiedä kenelle tulee mieleen ottaa selfie hypätessään auton rattiin, mutta näköjään noin 90 prosentille Tinder-miehistä. Niin ja salityypeillä aina kuva bodauskuva selästään. WTF?
Itselläni oli ihan muutaman kappaleen esittely itsestäni, samoin nykyisellä kumppanillani. Nyt kyllä näyttää siltä että ero on tulossa, ei kyllä houkuta Tinderiin enää liittyä selaamaan niitä turvavyökuvia, 1/100 kertoessa jotain itsestään...
Vierailija kirjoitti:
INFJ-P, ESBT-X ja muut lyhenteet, jotka merkkaavat jotain persoonallisuustestin tulosta. 99 prosenttia heteromiehistä ei vaan ymmärrä pätkääkään, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
Ei tarvitse tietää, mitä kirjaimet tarkoittaa, mutta kannattaa kiertää kaukaa. Ovat oman navan ympärillä pyöriviä ja tyhmiä, koska MBTI-testi ei ole millään lailla tieteellisesti validi.
Suurin osa Tinderin naiskäyttäjistä näyttäisi olevan Helsingin yliopistossa.
Hopeakettu kirjoitti:
-en etsi seksiseuraa
Toihan ei jätä muuta vaihtiehtoa kuin painaa ruksia ku eipä sitä neitoakaan kiinnosta painaminen.
Vähä sitte surkuhupasaa kun valitetaan ettei löydy kunnon miestä kun itse ihan ekana kertoo seksittömän liiton toiveesta tai vaatimuksesta 😆
Kovin seksivastainen profiili ilman vartalokuvaa on tehokas mieskarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää melkein kaikista.
Poislukien sen 10pros miehistä jotka saa tinderissä naisilta huomiota.Suurin osa miehistä ei saa tinderistä mitään seuraa, edes niitä viestejä naisilta.
Naisille tinder on helppo, mutta naiset keskityy juuri siihen 10pros miehistä, sitte ihmetellään miksi ei kuulu vastausta.Tämä 10 pros hukkuu niihin yhteydenottoihin, eikä jaksa vastailla.
Kaveri on todella komea pitkä ja urheilullinen mies (muidenkin ku äitinsä ja omasta mielestä), hänelle tulee hetkessä 100 yhteydenottoa jos niin haluaa.
Laskekaa rimaa naiset.
Siskolleni tuli 600 tykkäystä parissa päivässä. Eli hukkui yhteydenottoihin, piti tuota määrää aika pelottavana. Puolison löysi kuitenkin ihan oikeasta elämästä eikä Tinderistä.
Rakastan viiniä ja matkustelua. Ja käyn kuntosalilla. Opiskelen journalismia, pedagogiikkaa, sairaanhoitajaksi tai kieliä.
Näitä löytyy jokaisesta opiskelijakaupungista ikähaarukalla 18-36
Naiset projisoivat profiileissaan mitä he haluavat mieheltä. Ei miehiä kiinnosta naisten koulutukset ja työpaikat tai miten "ex temporee seikkailijoita" naiset on. Eikä miehiä kiinnosta salilla käyvät naiset joilla on aina urheiluvaatteet päällä. Mutta naiset haluavat miehen joka käy salilla, opiskelee jotain oikealla tavalla akateemista tai on jossain tietynlaisessa työssä. Naiset mainostavat matkustelua sen takia koska haluavat että mies on jännittävä ja aina saa olla varpaillaan ja odottaa yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best... JA PUNAISTA RAKSIA!
Olen itse nainen ja olen nähnyt tämän joidenkin tuttujen somepäivityksissä. Naisten Tinder-profiileista minulla ei ole kokemusta. Tuo on tekstinä kyllä tosi nolo. En voi sietää naisia, jotka käyttävät naiseuttaan syynä draamattisille tunteenpurkauksille. Jokainen, sukupuolesta riippumatta, on vastuussa siitä, että käyttäytyy kypsän aikuisen tavoin. Ei aikuista täysivaltaista ihmistä tarvitse osata "käsitellä". Tuota sanontaa käyttäviä näyttäisi yhdistävän myös se, että hetket, kun he ovat "parhaimmillaan" ovat valitettavasti aika harvinaisia verrattuna hetkiin, kun he ovat "pahimmillaan".
Vierailija kirjoitti:
Rakastan viiniä ja matkustelua. Ja käyn kuntosalilla. Opiskelen journalismia, pedagogiikkaa, sairaanhoitajaksi tai kieliä.
Näitä löytyy jokaisesta opiskelijakaupungista ikähaarukalla 18-36
Olisiko siis parempi, jos viini- ja matkustusharrastus paljastuisi vasta myöhemmin? Tai se mitä opiskelee? Miksi?
Suurin osa naisista kyllä feikkaa profiilissaan. Olen käynyt ehkä 20 Tinder-treffeillä, ja useimmilla heistä on ollut joku seikkailukuva profiilissaan ja sanoo olevansa 'traveller' tjsp. Ihan tavallisia naisia kaikki olivat ja kerran tai kaksi vuodessa käydään reissussa. Arki tavallista.