Naisten yleisimmät profiilikuvaukset Tinderissä
-Netflix & chill
-Superliket on vahinkoja
-Valehdellaan sit missä on tavattu
Mitä muita? :D
Kommentit (125)
En ole Tinderissä mutta aikoinaan paljon nettideittaileena pidin helpoimpana hypätä yli profiileista, joissa ei ollut mitään mielenkiintoista. En minä niistä jaksanut tehdä keskustelupalsta-avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on niin monta kertaa kommentoitu, että tinder on miehille panosovellus. Että miehet eivät edes lue niitä tekstejä. Että miehet katsovat kuvaa ja miettivät, että panisivatko sitä kuvan naista. Mitä väliä silloin, mitä siinä tekstissä lukee?
Ps. Samat pätee myös miehiin. Lisäksi voisin päätellä tinderin perusteella, että suomalaisten miesten yleisimmät harrastukset ovat syvänmerensukellus, purjehdus, nopeat autot ja laskettelu Alpeilla.
Ei ole mulle panosovellus. Oon melko huono paneen.
Teksti ois todella kiva. Se toisi enemmän persoonaa esille.
Olen aika varma, että naiset alkavat panostaa profiileihinsa sillä hetkellä, kun miehiltä saatu huomio lakkaa. Niin kauan kuin matcheja saa ilman tekstiäkin, miksi vaivautua? Te miehet itse annatte huomiota ja sitten valitatte, kun naiset eivät tee enemmän sitä saadakseen - miksi ihmeessä pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset: viini, matkustelu, juoksu ja jooga
Ainakin Helsingin alueella on valtaosassa profiileista mainittu nämä
Jos nainen harrastaa noita asioita, niin olisiko sitten parempi, ettei hän kertoisi sitä jo profiilissaan? Vai mitä ajat takaa? Itse nettideittaillessa tykkäsin, että miehet kertoivat profiilitekstissään harrastuksistaan, koska sillä tavalla osasin välttää miehiä, joiden harrastukset ja ajanviettotavat olivat liian kaukana omistani (esim. lavatanssit, golf, Lapin matkailu, asuntoautoilu kotimaassa, metsästys, kalastus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on niin monta kertaa kommentoitu, että tinder on miehille panosovellus. Että miehet eivät edes lue niitä tekstejä. Että miehet katsovat kuvaa ja miettivät, että panisivatko sitä kuvan naista. Mitä väliä silloin, mitä siinä tekstissä lukee?
Ps. Samat pätee myös miehiin. Lisäksi voisin päätellä tinderin perusteella, että suomalaisten miesten yleisimmät harrastukset ovat syvänmerensukellus, purjehdus, nopeat autot ja laskettelu Alpeilla.
Olen aika varma, että naiset alkavat panostaa profiileihinsa sillä hetkellä, kun miehiltä saatu huomio lakkaa. Niin kauan kuin matcheja saa ilman tekstiäkin, miksi vaivautua? Te miehet itse annatte huomiota ja sitten valitatte, kun naiset eivät tee enemmän sitä saadakseen - miksi ihmeessä pitäisi?
Tuo on kyllä hyvä huomio 👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Klassikko on kanssa teksti ethän läträä alkon kanssa ja sit itestä kuva raflassa iso viinilasi kädessä. No kai se viinin semialkkismainen lipittely ruokaravintolassa on ihan eri juttu kuin kaljanjuonti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
-en etsi seksiseuraa
Toihan ei jätä muuta vaihtiehtoa kuin painaa ruksia ku eipä sitä neitoakaan kiinnosta painaminen.
Vähä sitte surkuhupasaa kun valitetaan ettei löydy kunnon miestä kun itse ihan ekana kertoo seksittömän liiton toiveesta tai vaatimuksesta 😆
Melkein jaksoi naurattaa
Mutta eikö se ole ihan hyvä että edes minulla 😀 Tinderissä tosin vähän hiljaisempaa☺️
Itselläni ainakin periaatteena tuolla Tinderissä että painan sydäntä vain niiden kohdalla joiden kanssa voisin olettaa parisuhteen onnistuvan. En keräile matchejä tai kaikille sydäntä.
Sitä sitten rupeaa aika nirsoksi ja esimerkiksi tuo maininta ettei hae seksiseuraa aiheuttaa ruksin koska pidän itsestäänselvyytenä moista. Miksi siitä siis pitää mainita? Jos edellisen lisäksi on vielä vaatimuslista miehen ominaisuuksista ni tuplasti ruksia☺️
Noitahan on vaikka millä mitalla mitkä seikat aiheuttavat ruksin. Kyynisyys tekstissä, epärealistiset toiveet jne...
Pieni mutta pippurinen
- Tää on niin ärsyttävä kuvaus. Kävin parin kanssa treffeillä kenellä tää luki ja hyvä kun silmiin uskalsivat katsoa.
Onhan näitä, "oon ihan kiva", Kaikki mietelauseet, "rempseä" (mikä yleensä viittaa ylipainoiseen, punatukkaiseen rokkimimmiin) ja jossain kuvassa se helvetin live love & laugh
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
-en etsi seksiseuraa
Toihan ei jätä muuta vaihtiehtoa kuin painaa ruksia ku eipä sitä neitoakaan kiinnosta painaminen.
Vähä sitte surkuhupasaa kun valitetaan ettei löydy kunnon miestä kun itse ihan ekana kertoo seksittömän liiton toiveesta tai vaatimuksesta 😆
Melkein jaksoi naurattaa
esimerkiksi tuo maininta ettei hae seksiseuraa aiheuttaa ruksin koska pidän itsestäänselvyytenä moista. Miksi siitä siis pitää mainita?
Eli olit ihan tosissasi, etkä vaan heittänyt huonoa läppää? :o
Toisaalta, vaikka siellä naisen profiilissa lukisi, että etsii vaaleanpunaisia poroja teuraaksi, niin miehiä tunkee kysymään (olettaen että nainen sitten hyväksyisi pinkkien porojen lisäksi miehiä), että mitäs tänä iltana teet, ootko kotosalla jos tuun "katto leffaa" .... "vaan yökylään sohvalle"... aiemmasta kommentistasi sai käsityksen, että luulet, että jos nainen painottaa, ettei hae seksiseuraa, tämä ei olisi kiinnostunut seksistä lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Klassikko on kanssa teksti ethän läträä alkon kanssa ja sit itestä kuva raflassa iso viinilasi kädessä. No kai se viinin semialkkismainen lipittely ruokaravintolassa on ihan eri juttu kuin kaljanjuonti kotona.
No siis kyllä, viinilasillinen ruokaravintolassa on monellakin tapaa aika eri juttu kuin kaljan kittaaminen kotosalla. Jos sinne ravintolaan mennään ystävien kanssa kerran puolessa vuodessa versus ajatellaan, että kyllähän nyt joka viikonloppu pitää viettää kännissä, koska mitenpä sitä muuten toipuisi töistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllä, viinilasillinen ruokaravintolassa on monellakin tapaa aika eri juttu kuin kaljan kittaaminen kotosalla. Jos sinne ravintolaan mennään ystävien kanssa kerran puolessa vuodessa versus ajatellaan, että kyllähän nyt joka viikonloppu pitää viettää kännissä, koska mitenpä sitä muuten toipuisi töistään.
Oletko ajatustenlukija vai muuten vaan oletat paljon?
Mua naisena jurppii sama asia ja siksi en enää jaksa etsiä seuraa sieltä. Tosi monella on vain hymiölista, tyhjä profiili tai viini ja matkustelu. Ei mitään siitä, millainen luonne on, mistä asioista pitää, mistä haaveilee. En tykkää kenenkään profiilista pelkän kuvan perusteella, vaikka olisi millainen kaunotar. Ja naiset jotka näyttävät profiiliaan myös naisille voisivat edes ilmaista, että etsivätkö naisista kaveriseuraa vai treffiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun tuhannen kerran jonkun naisen profiilissa tulee vastaan se niin kyllä se on ruksia. Sitäpaitti jos neito ei hae seksiseuraa niin minähän vain toteutan hänen toiveensa painamalla ruksia, ei ainakaan mun kaa XD Luottanen kanssaveljiini että kyllä joku heistä sydäntä painaa, oli profiili vaikka mimmonen :)
Kuule sisko, tämä on sitä tasa-arvoa, voi mieskin painaa ruksia :) Niin ja kun oikeasti aattelen että vain ja ainoastaan pitempää suhdetta haikailen, niin kovin rantuksi tulee sydänpainamisten suhteen
Hirveän pinnallinenhan se on toi sovellus ja vähäisillä tiedoilla pitää päätös tehdä. Jos sitten ei ole yhtään profiiliin panostanut, eli ilman tekstiä, kuvana maisema tai osa naamasta niin ruksia vaan. En vain ymmärrä sitä että jos vastapuolen profiilista käy pelkästään ilmi että hän on nainen, niin miksi minun pitäisi sydäntä painella.
"Yhen illan jutut ei kiinnosta, niitä löytää baaristakin"
Kertooko teidän mielestänne oikeasti joku pari lausetta ihmisestä paljonkin?
Selvästi fiksujen ihmisten harrastus tuo tinder
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun tuhannen kerran jonkun naisen profiilissa tulee vastaan se niin kyllä se on ruksia. Sitäpaitti jos neito ei hae seksiseuraa niin minähän vain toteutan hänen toiveensa painamalla ruksia, ei ainakaan mun kaa XD Luottanen kanssaveljiini että kyllä joku heistä sydäntä painaa, oli profiili vaikka mimmonen :)
Kuule sisko, tämä on sitä tasa-arvoa, voi mieskin painaa ruksia :) Niin ja kun oikeasti aattelen että vain ja ainoastaan pitempää suhdetta haikailen, niin kovin rantuksi tulee sydänpainamisten suhteen
Hirveän pinnallinenhan se on toi sovellus ja vähäisillä tiedoilla pitää päätös tehdä. Jos sitten ei ole yhtään profiiliin panostanut, eli ilman tekstiä, kuvana maisema tai osa naamasta niin ruksia vaan. En vain ymmärrä sitä että jos vastapuolen profiilista käy pelkästään ilmi että hän on nainen, niin miksi minun pitäisi sydäntä painella.
Olen eri kuin edelliset kommentoijat, mutta ihanko oikeasti sinulta on mennyt ohi se, että se naisten "en hae seksiseuraa" tarkoittaa, ettei etsi _yhden yön suhteita_? Kyllä se seksi parisuhteessa sitten astuu mukaan kuvioon, vaikkei nainen Tinderin kautta missään pikasuhdekaruselleissä pyörisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pistin kaikille ruksia, jos teksti oli tyhjä tai toiveissa oli ristiriitoja omieni kanssa (esim. oma lapsiluku täynnä ja halusin toisellakin olevan). Ihan sama minkänäköinen oli kuvissa. Jos kuva puhutteli ja teksti, niin likeä. Ihan hyvin tuli sitten matcheja noista valikoiduista ja upean naisen löysinkin parissa viikossa.
Joo ja sit ku kysyy vaikka jonkun lappujuostun puolimaran aikaa, niin "vajaa kolme tuntia". Eli ollaan ihan paskassa kunnossa, mutta instahöpötyksen takia pakko mennä sinne nolaamaan ittensä.