taas sossu maksaa 900 e kuussa tukea!!!!!!!!!ja huomenan ruoat ruokajonosta!
todennäköisesti sisäfilepihviä taas jaossa + hedelmtä ja viannekset maidot leivät ja kasvispaistoksia
900 e maksaa kela/sossu taas tukea kun olen ollut karenssissa, asuntotuki 400 e, eli 500 e jää käteen taas vuokran jälkeen (800e), no puistoblues-liput ostettuna eli meen sinen rentoutumaan lauantaina, kyllä työttömälläkin pitää harrastuksia olla
Kommentit (43)
Onneksi itse olen töissä, teen töitä 3 tuntia viikossa ja saan palkkaa 20 000 euroa viikossa, työnantaja myös käy siivoamassa tuhannen neliön kartanoni ja maksaa parit prostituoidut joka perjantai. Tällaista on "työnteko" hahhhahaa. Esitän tietysti että on kauhean rankkaa ja vaikeaa ja huono palkka.
Luuletko että ketään haittaa. Se olet sinä jota haittaa 5v sisällä, kuin sinä ja muut sisäfilepihvien ostelijat olette kuluttaneen valtion loppuun.
Silloin minä syön edelleen sisäfilepihvejä woltattuna kotiovelleni. Mitä sinä teet?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ketään haittaa. Se olet sinä jota haittaa 5v sisällä, kuin sinä ja muut sisäfilepihvien ostelijat olette kuluttaneen valtion loppuun.
Silloin minä syön edelleen sisäfilepihvejä woltattuna kotiovelleni. Mitä sinä teet?
Tulee varmaan hakemaan sinun pihvisi? Halusit tai et.
Mikä ihmeen asuntotuki? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin niistä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmaan hakemaan sinun pihvisi? Halusit tai et.
Juupa juu. Olet kyllä yks hupiukko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen asuntotuki? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin niistä kirjoittaa.
Ihan sama miksi sinä sitä kutsut. Minä kutsun rahaksi ja sitä tulee joka kuukausi tekemättä mitään.
Ja kun tuosta maksat netin ja puhelimen niin käytössä on satanen viikossa jos muita laskuja ei tule. Kyllä sillä elää, mutta aika surkeaa elämää.
harmi kun joutuu joka kk tekee uuden hakemuksen sossuun eli kelalle, kalliossa kun asuin niin sain 3 kkden päätöksen aina kerralla, eikä koskaan kukaan pakottanut töihin. mutta oon suunnitellut että jos menen itse tässä hellareiden ruoka-apuun autokuskiksi, olisi duunaamista 3 kertaa viikossa ja saisi parhaat pihvit itselle ilman jonottamista
Joo, mäkin saan rahaa tekemättä mitään, ilmotan vaan pomolle sähköpostilla joka kuu minkä summan haluan. On tää työnteko helppoo! Virallisesti oon lääkäri mut en jaksa sairaita ihmisiä ni onneks on tääki keino.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on termit hukassa. Olen useasti kuullut mm. kotihoidontuesta puhuttavan kodinhoidontukena.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tuosta maksat netin ja puhelimen niin käytössä on satanen viikossa jos muita laskuja ei tule. Kyllä sillä elää, mutta aika surkeaa elämää.
mulla on 100 megan netti joka kuuluu vuokraan
800 e vuokra, auto käytössä jola ei juuri tee mitään kun istun himassa kaikki päivät ja otan parvekkeella aurinkoa, neliöt 65 neliöö, toki sossukela valittaa että pitäs olla pienempi asunto, on asuntohaussa ollut kaupungilal vuoden kohta eikä asuntoa tarjota eli pakko olla tässä sitten (:
toki ois kiva tehdä töitä ja nlöytää nuori venäläinen muija ja raskaaksi, , niitähhän on täällä Korsossa paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on termit hukassa. Olen useasti kuullut mm. kotihoidontuesta puhuttavan kodinhoidontukena.
Ja opintorahasta puhutaan opintotukena.
Opintotukihan on siis opintoraha+asumislisä+opintolaina.
100 000 kk on jo ihan hyvä palkka...
meitäkin on -
tai heitä?
voisin lähtee duuniin jos palkka ois 2500-3000 e, mutta kun on lopunaika niin ei jaksa
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
800 e vuokra, auto käytössä jola ei juuri tee mitään kun istun himassa kaikki päivät ja otan parvekkeella aurinkoa, neliöt 65 neliöö, toki sossukela valittaa että pitäs olla pienempi asunto, on asuntohaussa ollut kaupungilal vuoden kohta eikä asuntoa tarjota eli pakko olla tässä sitten (:
toki ois kiva tehdä töitä ja nlöytää nuori venäläinen muija ja raskaaksi, , niitähhän on täällä Korsossa paljon
Nyt meni vähän pieleen. Kela ei enää valita asunnon koosta, vaan niillä on kaupunkikohtainen raja mikä on hyväksyttävä vuokran määrä. Sinulla menee noin satasen yli, eli se menee toimeentulotuen perusosasta.
Mä oon delekoinu mun työt yhelle ropotille, en oo kertonu siit kellekää niin massii ja poonusta tulee, ku työteho on kasvanu tuhat prosenttii. Nytki kirjotan tätä Taimaasta. Ropotti tekee duunit. Hynää tulee kuussa joku puol miltsii ja dirikan paikka oottaa loman jälkee (tietty mä oon koko ajan lomal hähähä).
Käyn silti syömäs sisäfilettä ja juomas Domppaa leipäjonos Andyn ja Yngwien kaa (jälkimmäine vähä haisee, en tiä mix) . Ratsastetaan myös yksisarvisil siellä ain torstaisin. Ny pitää mennä, taimaan vaimo oottaa hähähä.
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on huono.
Suomalaiselle tuskin kelpaa työtön, mutta duunari kyllä kelpaa jo. Venäläiselle ei kelpaa mikä tahansa duunarikaan (koska niillä on järkeä päässä).
Vierailija kirjoitti:
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni vähän pieleen. Kela ei enää valita asunnon koosta, vaan niillä on kaupunkikohtainen raja mikä on hyväksyttävä vuokran määrä. Sinulla menee noin satasen yli, eli se menee toimeentulotuen perusosasta.
periaatteessa menisi mutta koska kaupunki ei ole antanut pienempää asuntoa, saan sitten tukia jälkeen 500 e käteen eli sitä ei vähennetä
pakko se on lidlistä ostaa limettiä silti, vaikak muuten ruoat saa ruoka-avusta, ilman limettiä ei pärjää, sitä on oltava juomassa aina mukana esim kylmässä vedessä jääkaapissa