Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas sossu maksaa 900 e kuussa tukea!!!!!!!!!ja huomenan ruoat ruokajonosta!

AndyMcCoys
28.06.2018 |

todennäköisesti sisäfilepihviä taas jaossa + hedelmtä ja viannekset maidot leivät ja kasvispaistoksia

900 e maksaa kela/sossu taas tukea kun olen ollut karenssissa, asuntotuki 400 e, eli 500 e jää käteen taas vuokran jälkeen (800e), no puistoblues-liput ostettuna eli meen sinen rentoutumaan lauantaina, kyllä työttömälläkin pitää harrastuksia olla

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko se on lidlistä ostaa limettiä silti, vaikak muuten ruoat saa ruoka-avusta, ilman limettiä ei pärjää, sitä on oltava juomassa aina mukana esim kylmässä vedessä jääkaapissa

Vierailija
2/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen töissä, teen töitä 3 tuntia viikossa ja saan palkkaa 20 000 euroa viikossa, työnantaja myös käy siivoamassa tuhannen neliön kartanoni ja maksaa parit prostituoidut joka perjantai. Tällaista on "työnteko" hahhhahaa. Esitän tietysti että on kauhean rankkaa ja vaikeaa ja huono palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ketään haittaa. Se olet sinä jota haittaa 5v sisällä, kuin sinä ja muut sisäfilepihvien ostelijat olette kuluttaneen valtion loppuun.

Silloin minä syön edelleen sisäfilepihvejä woltattuna kotiovelleni. Mitä sinä teet?

Vierailija
4/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ketään haittaa. Se olet sinä jota haittaa 5v sisällä, kuin sinä ja muut sisäfilepihvien ostelijat olette kuluttaneen valtion loppuun.

Silloin minä syön edelleen sisäfilepihvejä woltattuna kotiovelleni. Mitä sinä teet?

Tulee varmaan hakemaan sinun pihvisi? Halusit tai et.

Vierailija
5/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen asuntotuki? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin niistä kirjoittaa.

Vierailija
6/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan hakemaan sinun pihvisi? Halusit tai et.

Juupa juu. Olet kyllä yks hupiukko. 

Vierailija
7/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen asuntotuki? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin niistä kirjoittaa.

Ihan sama miksi sinä sitä kutsut. Minä kutsun rahaksi ja sitä tulee joka kuukausi tekemättä mitään.

Vierailija
8/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tuosta maksat netin ja puhelimen niin käytössä on satanen viikossa jos muita laskuja ei tule. Kyllä sillä elää, mutta aika surkeaa elämää.

Vierailija
9/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun joutuu joka kk tekee uuden hakemuksen sossuun eli kelalle, kalliossa kun asuin niin sain  3 kkden päätöksen aina kerralla, eikä koskaan kukaan pakottanut töihin. mutta oon suunnitellut että jos menen itse tässä hellareiden ruoka-apuun autokuskiksi, olisi duunaamista 3 kertaa viikossa ja saisi parhaat pihvit itselle ilman jonottamista

Vierailija
10/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin saan rahaa tekemättä mitään, ilmotan vaan pomolle sähköpostilla joka kuu minkä summan haluan. On tää työnteko helppoo! Virallisesti oon lääkäri mut en jaksa sairaita ihmisiä ni onneks on tääki keino.

Vierailija
11/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmaan sit just niin.

Vierailija
12/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on termit hukassa. Olen useasti kuullut mm. kotihoidontuesta puhuttavan kodinhoidontukena.

Vierailija
13/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuosta maksat netin ja puhelimen niin käytössä on satanen viikossa jos muita laskuja ei tule. Kyllä sillä elää, mutta aika surkeaa elämää.

mulla on 100 megan netti joka kuuluu vuokraan

800 e vuokra, auto käytössä jola ei juuri tee mitään kun istun himassa kaikki päivät ja otan parvekkeella aurinkoa, neliöt 65 neliöö, toki sossukela valittaa että pitäs olla pienempi asunto, on asuntohaussa ollut kaupungilal vuoden kohta eikä asuntoa tarjota eli pakko olla tässä sitten (:

toki ois kiva tehdä töitä ja nlöytää nuori venäläinen muija ja raskaaksi, , niitähhän on täällä Korsossa paljon

Vierailija
14/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on termit hukassa. Olen useasti kuullut mm. kotihoidontuesta puhuttavan kodinhoidontukena.

Ja opintorahasta puhutaan opintotukena.

Opintotukihan on siis opintoraha+asumislisä+opintolaina.

Vierailija
15/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 kk on jo ihan hyvä palkka...

meitäkin on -

tai heitä?

Vierailija
16/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin lähtee duuniin jos palkka ois 2500-3000 e, mutta kun on lopunaika niin ei jaksa

Vierailija
17/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 e vuokra, auto käytössä jola ei juuri tee mitään kun istun himassa kaikki päivät ja otan parvekkeella aurinkoa, neliöt 65 neliöö, toki sossukela valittaa että pitäs olla pienempi asunto, on asuntohaussa ollut kaupungilal vuoden kohta eikä asuntoa tarjota eli pakko olla tässä sitten (:

toki ois kiva tehdä töitä ja nlöytää nuori venäläinen muija ja raskaaksi, , niitähhän on täällä Korsossa paljon

Nyt meni vähän pieleen. Kela ei enää valita asunnon koosta, vaan niillä on kaupunkikohtainen raja mikä on hyväksyttävä vuokran määrä. Sinulla menee noin satasen yli, eli se menee toimeentulotuen perusosasta.

Vierailija
18/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon delekoinu mun työt yhelle ropotille, en oo kertonu siit kellekää niin massii ja poonusta tulee, ku työteho on kasvanu tuhat prosenttii. Nytki kirjotan tätä Taimaasta. Ropotti tekee duunit. Hynää tulee kuussa joku puol miltsii ja dirikan paikka oottaa loman jälkee (tietty mä oon koko ajan lomal hähähä).

Käyn silti syömäs sisäfilettä ja juomas Domppaa leipäjonos Andyn ja Yngwien kaa (jälkimmäine vähä haisee, en tiä mix) . Ratsastetaan myös yksisarvisil siellä ain torstaisin. Ny pitää mennä, taimaan vaimo oottaa hähähä.

Vierailija
19/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono.

Suomalaiselle tuskin kelpaa työtön, mutta duunari kyllä kelpaa jo. Venäläiselle ei kelpaa mikä tahansa duunarikaan (koska niillä on järkeä päässä).

Vierailija
20/43 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AndyMcCoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni vähän pieleen. Kela ei enää valita asunnon koosta, vaan niillä on kaupunkikohtainen raja mikä on hyväksyttävä vuokran määrä. Sinulla menee noin satasen yli, eli se menee toimeentulotuen perusosasta.

periaatteessa menisi mutta koska kaupunki ei ole antanut pienempää asuntoa, saan sitten tukia jälkeen 500 e käteen eli sitä ei vähennetä